וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפה אפשר רק לרדת

ענת אור

20.3.2006 / 10:00

עקבי הסטילטו הדקים והגבוהים, נפוצים מאד גם העונה. ענת אור ממליצה לחוס על הגב ולחכות שזה יעבור

אחרי כמה שנים שבהן הפלטפורמות שלטו בכיפה והגיעו לממדים מזוויעים כאלה ששלוש בנות יפניות נהרגו בנפילה מהן, חשבנו שגמרנו עם השטויות. אבל במקום שנעמוד שוב עם הרגליים מחוברות לאדמה חדרו לאופנה בעוז (ולקארי בראדשו יש חלק גדול בזה) עקבי המסמר – הסטילטוז, שהם אחד העונשים הגדולים למין הנשי - לא ברור על איזה חטא, ובנות המין החלשלוש קיבלו אותו על עצמן בששון כמו צלב על גבן המעוקם.

הקמפיינים של בתי האופנה הגדולים מעידים שהסטילטו הוא מסמר המסיבה (איזה משחק מילים מחוכם, אה?!), אם לפני שנה כולם הציגו תיקים הנושאים את הלוגו שלהם, בפרסומי האביב לשנה זו, המייצג הרשמי הוא זוג נעליים שלא נועדו להליכה.

פראדה מציגים עלמה ששוכבת במיטתה נעולה בסטילטוז בצבע בזוקה ומתרפקת על זוג מגפיים בצבע זהה שגם להם עקבי עשרה סנטימטר, אם לא יותר. חוץ מהגרביים האפרוריות הסמי- צבאיות שנלבשות יחד עם נעלי העקב, שהם יציאת סטיילינג מדליקה, לא ברורה הסיטואציה שמציגים פראדה.

אצל גוצ'י בכלל לא טרחו לצלם אשה, שם רואים רק נעליים, עם עקב שאפשר להוציא איתו עיניים ועיטור מוזהב שנראה שנרכש בשוק בצלאל, כבר ראינו יפות מאלו. מארק ג'ייקובס וסלווטורה פרגמו מציגים נעליים, שהן אמנם לא סטילטוז אלא רוקי, אבל הן ממש ממש דומות האחת לשנייה, אני הייתי בודקת אם מישהו השתמש בסוס טרויאני בבתי האופנה האלה.


הבשורה המשמחת היחידה היא שנדמה שהסטילטו המטופשות הגיעו לכזה שיא, שממנו הן יכולות רק לרדת. אמנם אין לדעת מה תהיה המכה הבאה שינחיתו עלינו מעצבי הנעליים האכזרים אבל קורבנות אופנה עם חזון יכולות להבין שאין טעם לקנות כאלה כי עוד שנייה הן בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully