וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפיץ של האייפל

אדר ריכטר

21.3.2006 / 9:45

בתצוגת אופנה שנערכה בטון אסרטיבי, הציגה חברת האופנה הצרפתית "סליו" קולקצית קז'ואל לזכר הישראלי הבוגר

ל' הוא גבר נאה, שרמנטי, באמצע שנות ה-20 לחייו, בעל מודעות עצמית גבוהה ופינה באחת מתוכניות הבוקר שעל המסך הקטן. מדי יום הוא נוהג להפתיע אותי בהופעה משכנעת, שכוללת מגוון חולצות כפתורים ולפעמים גם טריקו, שאי אפשר להתעלם מהן.

בירור קצר העלה, כי ל' הוא לקוח נאמן של חברת האופנה הצרפתית סליו, שמגדירה את הלקוח שלה כ"גבר עירוני, 25-35, בשלביו האחרונים כרווק, מבסס קריירה. המטרות בחייו סומנו והוא שואף להשיגן. אוהב להתלבש אבל לא קורבן אופנה, רוצה בגדים נוחים ליום יום, עם קריצה אופנתית, בגדים שגורמים לו להרגיש מושך".
אכן, זהו ל' שלנו.

סליו כבר לא חדשה בשטח, אבל הקיץ היא יוצאת במסע התעוררות, במטרה להטמיע את בגדי הקז'ואל שלה בבני ה-30+, מעין פוקס למבוגרים מתוחכמים, אם תרצו.

הגבר השרמנטי שלנו, הוא אכן בעל לוק צרפתי ביחס לאספסוף הישראלי (ובכלל), אבל ספק אם הצרפתים מתנפלים על הבגדים של סליו, בטח לא אלה הקרייריסטים בשנות ה-30 לחיייהם, מקסימום סטודנטים שנה א' בסוף שנות העשרה. סליו אכן מציעה מעט שיק אירופאי וגזרות בוגרות, אבל היא בהחלט מתאימה יותר ללקוח הישראלי ולא לילידי פריס האנינים.

מריחים אירופה

בתצוגת אופנה בסיסית - כמעט כמו הבגדים - שערכה סליו במסעדת בשרים במרכז תל אביב, בשבוע שעבר, התאימה מנכ"לית החברה שגיב שקד את המערך השיווקי לאווירת הבחירות. שקד השתמשה בביטויים כמו ביטחון ו"כיבוש השוק", שנמסרו לקהל בטון תקיף ואסרטיבי. עוד התחייבה שקד כי 25% מהקולקציה תיוצר בארץ על ידי מעצבים מקומיים שיתאימו את הבגדים לדרישות הגבר הישראלי בקיץ המקומי.

הדוגמנים שהצטופפו בתחתונים מאחורי הקלעים - שמוקמו, מפאת חוסר מקום, בדרך לשרותי הנשים - חידדו את התחושה שאחרי הכל אנחנו עדיין נמצאים בלבנט. מהחלון ניבטו חנויות הבדים של נחלת בנימין, אבל בעזרת השנסונים והבגדים אפופי הצרפתיות הצלחנו להבחין בקצה קצהו של האייפל. אז אמנם לא פריס, אבל אפשר להריח בקולקציה קצת קז'ואל אירופאי, כזה שהישראלי הממוצע יכול להתמודד איתו ואף לצרוך אותו.

הקולקציה כוללת פריטי פשתן קייצים בגוונים טבעיים, קו ספורטיבי עם חולצות פולו בדוגמאות פסים או חלקות, מכנסי כותנה וג'ינסים, ברמודות ודגמ"חים, והכי סקסי: חולצות כפתורים מכל המינים וסריגי טישרטס.

את קמפיין הקיץ של סליו יוביל הדוגמן בנואה מרשל, שהוביל בעבר את הקמפיינים הבינלאומיים של "הוגו בוס", "ג'ורג'יו ארמאני", "לוריאל פריז". עבור הקמפיין השנה הוא יקבל 40,000 דולר.


מחירים:
מכנסיים: 125.90-279.90 ¤
חולצות מכופתרות: 109.90-279.90 ¤
חולצות טישירטס: 49.90-139.90 ¤
אקססוריז: 59.90-199.90 ¤

להשיג ב'סליו' קניון איילון, ר"ג; קניון עזריאלי, ת"א; מגדלי תל אביב; דיזנגוף סנטר, ת"א; קניון רננים, רעננה; קניון השרון, נתניה; קניון הזהה, ראשל"צ; קניון בת ים; גרנד קניון, חיפה; קניון מלחה, ירושלים; קניון הנגב, ב"ש; קניון מול הים, אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully