וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויר אליטיסטי

הדר טורוביץ'

21.3.2006 / 10:20

הדר טורוביץ' התמסרה ל-3 בשמים חדשים ומצאה את עצמה עם תחושות מפולפלות והידיעה הברורה שהיא אשה של ארמאני

שלושה בשמים קודרים הונחו בסלסילת משלוח המנות שקיבלתי לחג המטופש של השנה. שתי נפילות מהצד הגברי ושמחה מוכרת מהצד האסטרוגני.

הראשון ברשימה הוא התוצרת החדשה מבית ראלף לורן – "פולו בלאק", אכן שחור. אלה מכם שנוהגים לשפוט ניחוח מההסנפה הראשונה היו ממהרים לפטור את פולו ב"פרחי". ואכן ניתן לחוש בארומה פרחית אך כזו שבאה יחד עם גברים שבדרך כלל מאיישים את ראש הפירמידה במקומות קטנים. בראלף לורן סבורים שהריח מייצג את הגבר האורבני המקצוען של ימינו. כאמור, גברים מקצוענים יודעים מה הם רוצים. את הריח, שמורכב מתמציות מנגו קפוא (כך בכתובים) ופטצ'ולי שחור תוכלו וודאי למצוא על בוגר הבינתחומי הקרוב לביתכם, או אם אתם באזור "הבימה" אז בהלנה.

אם אתן בנות שאוהבות את זה בארבע על ארבע, וודאי תשמחו להיפגש אם הצרכן הטרי של פולו בלאק או להעניק אותו לבן זוגכן הנוכחי. בקיצור, בחור שחושב שהוא מתחכם. עם זאת, חשוב לציין שבראלף לורן מתמחים בתדמית יוקרתית ושווה, הם יודעים את מקומם בשרשרת המיתוג האופנתית, ובהתאם שיכנו את הבושם בבקבוקון קלאסי ווינטאג'י עם הלוגו המוכר והאהוב בצבע זהוב.

מותיר תחושת מפולפלות

השני ברשימה, גם הוא שחור כמו היום בו זכה "התרסקות" באוסקר – "סילבר בלאק" לבית אזארו (Azzaro). מדובר בריח שלשניה מזכיר מטהר אוויר אליטיסטי בשירותי מסעדה יוקרתית, אבל אחרי כמה דקות של זמן איכות בחברתו הרי שנראה כי מדובר בגבר אמיד בסביבות גיל 50 שבא לעשות לך גוד טיים. הריח, מתקתק וחריף בו בזמן ומותיר תחושת מפולפלות.

על אף שבאזארו סבורים שמדובר בקוקטייל משעשע של ניחוחות עציים, מושקים ופירותיים הרי שהיחידה שתשתעשע מן העניין היא רווקה מבוגרת ומתוכשטת למשעי. הבקבוקון המכיל את נוזליו המבטיחים של סילבר בלאק, סובל ממיושנות עייפה ועיצוב שבטח נחשב להיט באייטיז.

שקט מתפרץ

כעת הגענו לסוף הטוב – Code לבית ארמאני. הגיע העת לגילוי נאות. אני אשה של ארמאני, תמיד הייתי, וכנראה שתמיד אהיה. הקווים הנקיים והקלאסים, הריח הסולידי והסקסי בה בעת, השקט המתפרץ קונים אותי בכל פעם מחדש וגם הפעם ג'ורג'יו לא איכזב.

הארמאני קוד מפציע עם ריח שחר של יום חדש, מוקדש כולו לאשה המיסתורית החזקה והאצילית, על פניו קלישאת קומוניקט, אותי הם שיכנעו. מדובר בתערובת ניחוחות של פריחת התפוז, ג'ינג'ר,יסמין ועוד פריטים המגיעים ממדינות אקזוטיות ללא שירותי סניטציה – כולם מרכיבים שאני שונאת, והנה הם משמחים את לבי עד מאוד ואף גורמים לחוש זוהרת. ריח עמוק אך לא מורכב. כמו רוב הבחורות שאני מכירה.

הבקבוק, שבמבט ראשון נראה כמו מיכל קנזו (flower) מעוך, מתגלה כבן דמותה של ג'ניפר קונולי בבואה לצעוד על השטיח האדום, לבושה שמלה שחורה עם נגיעות תחרה של סגול כהה. אצילית, הורסת מרוחקת אך עם זאת נגישה. וככה, אני אוהבת את הבושם שלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully