וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו סרט עלילתי כדי להציג בגדים

גבריאלה רון

22.3.2006 / 15:00

מלטין פוט יצאו עם סרט על חייהם האלימים והסוריאליסטים של שישה לונדונים. כולם לובשים מלטין פוט. עוד דרך להציג קולקציה

אחרי שבחורף הקודם חברת האופנה האינית מלטין פוט הראתה לכולם מהי זוגיות אידיאלית באמצעות סרטונים קצרים של ראיונות עם חמישה זוגות מעוצבים ונחשקים, הם יוצאים עכשיו בהברקה חדשה: "the lives of the saints” (חיי הקדושים) קמפיין אופנה שהוא למעשה סרט קולנוע לכל דבר.

הסרט בוים על ידי רנקין, צלם הבית המוערך של מלטין פוט, ביחד עם כריס קוטאם,שהפיק בעבר מספר סרטים דוקומנטריים על עולם האופנה והאומנות, כמו גם תוכניות עבור רשת הBBC האנגלית. ”Dazed film & tv “ - חברת הפקות שבין השאר מוציאה לאור את המגזין “Dazed & Confused” היא זו שהפיקה.

בניגוד מוחלט לעובדה ש” the lives of the saints” הוא קמפיין אופנתי, הסרט עצמו קודר, הזוי ומדכא למדי. העלילה מתרחשת ברחובותיה האפרוריים של לונדון ומגוללת את סיפור חייהם האלימים והסוריליסטיים של אוטלו, אמיליו, טינה, רואד רנר, מר קרווה וילד אחד בעל כוחות מסתורים שמשגע את כולם.

רוב הסצנות בסרט מצולמות בבתי קפה, במועדונים ובחנויות בגדים בעלות שיק רעוע למדי. כשכל המשתתפים לבושים מכף רגל עד ראש בבגדים האורבניים של מלטין פוט, כמובן.

רגעים ויזואליים מרגשים

נראה שבהפקת הסרט ויצירתו הושקעו הרבה חשיבה ומאמץ, ולכל אורכו אפשר לצפות הוא ברגעים ויזואליים מרגשים. למרות זאת, ההקשר המתבקש בין האופי המחוספס של הסרט לסגנון העיצוב של הקולקציה לא נעשה, וחבל שכך.

הביקורות על טיבו של הסרט כיצירה קולנועית חלוקות. למרות שיש הטוענים שהקמפיין מקושקש והדרך שבחר כדי למשוך תשומת לב היא נואשת משהו, אי אפשר להתעלם מהשונות והמיוחדות שלו.

הסרט מוצג בטלוויזיה האנגלית וכנראה לא יגיע למחוזותינו, אבל אפשר לצפות בטרייליר באתר האינטרנט של הסרט.

את קולקציית הקיץ של 'מלטין פוט' ניתן להשיג ב-FM קניון גבעתיים; FM רח' אבן גבירול 132 תל אביב; בלוק 190 רח' דיזנגוף 190 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully