וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לשלטון השפיץ

רותם רוזנטל

23.3.2006 / 13:35

בקיץ הקרוב חרטום הנעל מתעגל, יש שילובי עבודות של בדואיות וסרגניות לחיזוק הלוק הטבעי ויש גם את ההיפך. לסיכום: רבגוני

"הקיץ הקרוב הולך להיות יפהפה", אומר סימון אלמלם, סטייליסט ובעל אוסף נעלי נשים מרשים, "הקנבס, העץ, היוטה והשעם, חוזרים. ראינו את זה אמנם כבר רבות בעבר, אבל העונה העקב מתרומם ומשתנה בצורה יפה. נעלי הרצועות החומות של סלין וכפכף הפלטפורמה של קלואה מייצגים היטב את הטרנדים החמים ביותר של הקיץ.

"העונה בורחים מעקב הסטילטו ומחרטום השפיץ של הקיץ שעבר. במקום השפיץ, קצה הנעל מתעגל ועקב הסיכה מתחלף בפלטפורמה מעץ. במקום העור המעוטר באפליקציות יש העונה מראה של טקסטורה משופשפת עם אבני טורקיז. אני גם מת על נעלי העץ שמשלבות ניטים ובד משופשף".

שתי מגמות סותרות יהיו חזקות העונה לשמחת הקהל הרבגוני - המראה הטבעי מחד והמראה המתוכשט מאידך. מי שאוהבת נעליים במראה אורבני קשוח וניטים וגם זו שאוהבת גלאם, ימצאו מענה ויש גם מעצבים שמשלבים בחוכמה בין כל אלה למראה הטבעי.

קאמל בקיץ

נעלי המותג "אוסף פרטי" מהוות דוגמה מוצלחת לשילוב הטרנדים. אצלם שולטים עקבי העץ, התכשוטים הבולטים והניטים. צבעי הנעליים שלהם בוהקים וחזקים ויש גם גוונים מתונים יותר של קאמל וברונזה ונעליים בלבן ובשחור. אם אתן חובבות עקבים גבוהים, כדאי שתשימו לב לנעלי הזהב שנסגרות בסוגר מרושת או לסנדלים הכתומים עם עקב העץ והאיקס על האצבעות (700-790 ש"ח). אלמודובר היה מזיל ריר.

גם קולקציית היוקרה של בית האופנה של לואי ויטון מתוכשטת וגלאמית. מעצב האופנה מארק ג'ייקובס עיצב עבורם ליין קשוח שקורץ לאייטיז. הצבעים זועקים - פוקסיה, כתום, צהוב ואקוומרין, האבזמים הופכים לפריט מתוכשט, ורצועות עור הנכרכות מאחור הופכות סנדל אחד למגפון כמעט (1,750-3,850 ¤).

הזהב עוד פה

בחנויות של נעלי "עמנואל" היפות יש נוכחות גבוהה למראה הידידותי לסביבה. אצלם מבליטים את פלטפורמות השעם, את הסנדלים השטוחים ואת נעלי המוקסינים.

החום על כל גווניו שולט בקולקציה, למרות שהזהב והברונזה מהקיץ שעבר עדיין זוכים למקום של כבוד. גם אם לחלק מהדגמים יש מראה גס למדי, כדאי לשים לב לכפכפים. המראה שלהם פונה לכיוון הטבעי בזכות הדפסי דקלים ופרחים והם שומרים גם על מידה מעודנת של הבזקי תכשוט. קיצי, משמח, ומשדרג (390-1890 ¤).

שלי ואילון סתת קומבור, זוג המעצבים שעומדים מאחורי נעלי Couple of נתנו פרשנות משלהם לטרנד הטבעי והם משתפים פעולה העונה עם בעלי מקצוע מיוחדים. יש בקולקציה שלהם ליין סרוג, שנוצר בשיתוף סרגנית מקצועית וכולל נעליים הסרוגות ממחטי עור וליין נוסף המתבסס על רקמה מסורתית שהכינו בדואיות מקסייפה (550-1650 ¤).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כפרי או תנ"כי

וכידוע, מה שקורה אצל המעצבים ומעצבי העל מגיע במהרה גם אל הרשתות העממיות יותר. חברת ToGo, שמתייחדת במחירים סבירים מתרכזת העונה בשלושה לייניים מרכזיים – מטאל, אתני, וכפרי-רומנטי. בשלושתם בולטות הפלטפורמות מחבל או משעם לצד נעליים שטוחות.

ליין המטאל מושפע מימי הדיסקו והוא מתאפיין בצבעים מטאליים. לנעלי המטאל רקמות, חבלים וניטים מוזהבים שמתלבשים על העקב או על הנעל עצמה.

המראה האתני שהפך לאחד ממאפייני החברה עדיין חזק ויש גם נעליים במראה כפרי עם רצועות שנכרכות סביב הקרסול, סוליות שטוחות וכפכפי אצבע. רוב הגזרות גסות אבל נדמה שהבשורה תגיע דווקא מכיוון הנעליים השטוחות. יש בהן סנדלים מרושתים בגווני האדמה וסנדלים התנ"כיים שיהיו יפים לכל אאוטפיט כמעט (100-150 ש"ח).


את נעלי סלין וקלואה ניתן להשיג ב: אמור, ה"א באייר 6, כיכר המדינה, תל אביב.

אוסף פרטי נשים, דיזינגוף 220, תל אביב.

עמנואל: להשיג ברשת חנויות עמנואל.
קאפל אוף, תל אביב: דיזנגוף 207. ירושלים: בצלאל 8.

לואי ויטון. תל אביב: ה' באייר 32, כיכר המדינה.

סניפי רשת TOGO: תל אביב: דיזנגוף סנטר, תחנה מרכזית חדשה, אלנבי 82, קניון עזריאלי. חולון: שנקר 42, שנקר 52. ר"ג: ביאליק 67, קניון איילון. ראשל"צ: רוטשילד 39. טבריה: גליל 52. עפולה: הרב לוין 16. כפר סבא: ויצמן 121. יוקנעם: קניון אם הדרך. אשדוד: קניון הסיטי, שבי ציון. חיפה: קניון לב המפרץ, החלוץ 32 בהדר, קריון קרית ביאליק. נתניה: הרצל 27. חדרה: רוטשילד 17. בת ים: קניון בת-ים. נהריה: קניון הצפון. ירושלים: יפו 46, קניון הדר, מרכזית. באר שבע: מתחם B7. רעננה: אחוזה 93. אור עקיבא: קניון אורות. פתח תקווה: הקניון הגדול. רמלה: קניון רמלה. אשקלון: קניון גירון. קרית גת: קניון לב העיר. מודיעין: ישפרו סנטר. כרמיאל: ביג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully