וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרה היא הגבול

23.3.2006 / 17:26

הצלם יניר סלע ממגדל העמק התכוון לעשות מחווה למיכאלאנג'לו עבור תיק העבודות של מאפרת מהצפון ונכנס לערוץ האופנה העולמי

ב-6 במרץ צויינה יום הולדתו של אחד מגדולי אמני הרנסנס בואונרוטי מיכאלאנג'לו. לו היה האמן האיטלקי בחיים היה חוגג את יום הולדתו ה-531. יניר סלע, צלם אופנה המתגורר במגדל העמק נולד 500 שנה ויום אחרי הצייר המפורסם. הוא החליט להרים הפקת מחווה לקטע מציור התקרה המפורסם של מיכאנג'לו המפאר את תקרת הקפלה הסיסטינית.

המטרה לשמה יצא לדרך היתה צנועה: צילום לתיק העבודות של ידידתו המאפרת ענת רוטשטיין-אוחנה. זו איפרה שתי דוגמניות – אחת גילמה את דמותו המצויירת של האדם הראשון והשנייה פשטה את ידה קדימה כמו דמותו של בורא העולם המצויירת מול דמותו של אדם.

התוצאה הסופית היתה כה משביעת רצון עד שהשניים החליטו לשלוח את סרט הוידאו המתעד את עבודתם, לערוץ האופנה הישראלי. אלה ערכו את הסרטון מחדש, הוסיפו לו מוזיקה שחיבר הדי.ג'יי סהר זנגלביץ' והסרטון נכנס ל-FTV העולמי. סלע טוען כי בערוץ האופנה המקומי נאמר לו כי הוא הצלם הישראלי הראשון שעבודתו תועדה בערוץ האופנה העולמי.

סלע הוא בוגר קורס לצילום במכללת יזרעאל והנדסאי מחשבים. הוא עבד כצלם טסטים עם הסוכנות של רוברטו בן שושן וכצלם עיתונות. הצלמים המועדפים עליו בארץ הם יקי הלפרין, עידו לביא, אשל עזר ורון קדמי ובעולם: דיויד לה שאפל וניק ינייט.

הוא מגדיר את הסגנון שלו כ"אופנה מעורבת עם אומנות. תמונה עם קונספט סיפורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully