וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסלון של ג'רי

הדס שואף

26.3.2006 / 14:44

היא מציירת בעצמה על הבגדים, מרכיבה לבד גוונים והגזרות שלה נפלאות. ג'רי שי מקסימה אותנו וזו לה קולקצייה שנייה בלבד

מעצבת האופנה ג'רי שי מוציאה קולקציית קיץ. זוהי הקולקציה השנייה בלבד שהיא יוצרת בחייה ובכל זאת היא מעוררת ציפייה. שי נכנסה לשוק רק בשנה שעברה אבל הכניסה שלה היתה מרשימה בהחלט. כבר הקולקציה הראשונה חשפה שפה מגובשת ומזוהה ששאבה מלימודיה של המעצבת במחלקה לארכיטקטורה במכללת ויצ"ו חיפה ומעברה כמעצבת רהיטים.

מחפשת את האפור הנכון

כמו הקולקציה הראשונה שהוציאה בחורף הקודם, גם את הנוכחית מאפיינים חיבה לצורות גיאומטריות, גזרות מובנות ופריטים א-סימטריים. אין לטעות ולהתרשם מתיאור זה שהבגדים של שי הם נוקשים – להיפך, מדובר בבגדים נשיים וזורמים שבדיהם רכים ונעימים.

ניכרת בעיצוביה גם השראה משנות ה-60 ומפריז – בה התגוררה כשנתיים. בשיחה עם ג'רי מתגלה בחורה סופר יצירתית עם המון תחומי עשייה, שהיצירה עבורה היא כורח מציאות ולא תחביב חולף. שי ציירה קומיקס, עיצבה בהמון תחומים, כותבת ומאיירת ספר למגירה. העונה יש בחנותה פריטים עם הדפסות וציורים שיצרה בעצמה המייחדים את הבגדים והופכים אותם ל-ONE PIECE.

מעניין לציין כי היא גם צובעת בדים לגוונים שונים הנחוצים לה כאשר היא אינה מוצאת אותם בשוק ולא מוכנה להתפשר. העונה למשל היא נתקלה בהיצע דל של גוונים אפורים, צבע שהיא סימנה כדומיננטי לקיץ זה ולכן יצרה בעצמה על ידי צביעה ביתית סקאלה לא מבוטלת של אפורים.

קפלים מטשטשים בחלק העליון

בין הפריטים החדשים שעיצבה יש גזרות מכנסיים מתוחכמות באורך ברך ואורך מלא, מגוון רחב של שמלות קיץ אוורירית מטריקו ובד טישיו, חצאיות ובראשן חצאית בלון מחמיאה וטופים מסריגים כדוגמת טישיו ומאריגי כותנה מחוררים. בחלקים העליונים נמצא הרבה קפלים שלדברי המעצבת מחמיאים גם לרזות וכן מטשטשים ומחמיאים גם לנשים מלאות.

על שום שהיא שואפת לפנות גם לנשים בשלות יחסית היא יוצרת וריאציות שונות לאותן גזרות כמו לדוגמא טופים עם או בלי שרוולים.
הצבעוניות שלה לקיץ הנוכחי היא שחורה, לבנה, אבן, אפורה, וחאקי עם נגיעות צבעוניות של אדום וירוק. את הקולקציה החדשה ופריטים נותרים מהחורף הקודם ניתן למצוא בחנותה שנפתחה בספטמבר האחרון ברחוב אבן גבירול 48 תל-אביב

מחירים: חצאיות: 420-500 ש”ח, שמלות: 540-720 ש”ח, מכנסיים:470-550 ש”ח, חולצות: 250-420 ש”ח, גופיות: 230-270 ש”ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully