וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לדוגמנית גליה אלבין

רותם רוזנטל

27.3.2006 / 13:32

היה זה מפגן נצחון של מעצבת מתאוששת, של נשים בשלות על המסלול ושל דגמים מוצלחים. תצוגת האופנה של אלמביקה

"הבוקר יהיו כאן נשים חזקות באמת" פותח היחצ"ן זאביק דרור את תצוגת קולקציית הקיץ של אלמביקה – המותג של מעצבת האופנה הגר אלמביק-הצופה ושל ד"ר ג'ודי פדלון.

פדלון, האנתרופולוגית הצמודה להגרה, עולה לבמה ומפצירה בנשים שבקהל - "האמיני בעצמך, סמכי על חושיך". היא מחברת את הבגדים לנשיות חזקה ומצטטת מתוך המניפסט של אלמביקה "היי כפי שאת, ולא כפי שאת צריכה להיות. אנחנו מציעות לך אופנה שמתייחסת לגוף שלך בכבוד".

כוחניות על המסלול

סשה גרישקוב פותחת את התצוגה בשיר. כשעולות הנשים שנבחרו להציג את בגדי אלמביקה החדשים מתרקם לו ארוע שבו תככים, שמחה, אהבה, בגדים יפים, ואפילו חשיפה קטנה ולא מתוכננת של רנא רסלאן מבעד לגלבייה. משהו שמזכיר את הדרך שבה תופשים כותבי טלנובלות רבים את הנשיות. קלאסי.

על המסלול: מעין קרת, גליה אלבין, סמדר גנזי, רונית רינת (מלכת היופי לשנת 1964), דנה פרקש (נערת חן במיל') והמפתיעה מכולן – בטי רוקאווי, שאפילו לא מציינת תקופה רזה במיוחד, ועלתה למסלול באקט מקסים של קבלה עצמית.

אחת אחת הן עלו בדגמי הקולקציה החדשה, מצחקקות, מודעות לעצמן, נהנות מהמעמד ומפגינות את מראה הבגדים על טווח מידות רחב. אלבין נסחפה כל כך עם האווירה עד שפרצה בריקוד ספונטני וסירבה לרדת מהמסלול, למגינת ליבה של הדוגמנית הבאה בתור. נשיות כוחנית וחזקה או לא? את התצוגה סגרה הדוגמנית למידות גדולות והמוזה של ז'אן פול גוטייה - סטלה עמר.

בגדים שאפשר לזוז איתם

כל הדגמים נראים נוחים ופונים לטווח גילאים וטעמים רחב. אם "הגרה" בזמנו היתה מזוהה בעיקר עם קהל לקוחות של נשים שעברו את השלושים, הרי ש"אלמביקה" מרחיבה את טווח הגילאים של הלקוחה המיועדת כלפי מטה. המעצבת מצליחה להתחבר למגמות עכשוויות מבלי לוותר על החיבה שלה למקורות השראה נוסטלגיים, על נוחיות ועל נשיות.

הקולקציה מתחלקת לשלוש קבוצות: "האצילות מחייבת", "לחופש נולדה" ו"היי ציונה". בקבוצה הראשונה יש גזרות קלאסיות במראה רומנטי ורך בהשראת המאה הקודמת – חצאיות ארוכות, חולצות נשיות ושמלות שיפון זורמות ומלטפות בגזרת קומבינזון.

כדאי לשים לב לשמלת כתפיות לבנה, קצת שקופה, המכוסה בהדפסים הלקוחים מאגדות אירופאיות ולשמלת מעטפת אדומה המעוצבת כקימונו ולה שרוולים שקופים ושחורים. כל אחת מהנשים-דוגמניות התעטפה בפריט מסוים מקבוצה זו במהלך התצוגה, שהעניק לה מראה מאוד רך ונינוח.

הדגמים מקבוצת ל"חופש נולדה" הם מבדי פשתן, כותנה וטריקו בצבעי ורוד פוקסיה, ירוק דשא או סגול. הם מעוצבים בהשראת בגדי מסע ונוצרו במטרה לאפשר חופש תנועה מרבי בחיי היומיום.

בקבוצה זו הצטיינו שמלות פשתן חומות וארוכות, בעלות מותן גבוהה, שנראו נהדר גם על גזרתה של קרת הצנומה וגם על גזרתה של אלבין הבוגרת ושמלת פשתן ירוקה ונפוחה, שהזכירה שמלות אציליות בסגנון אודרי הפבורן.

בקבוצת "היי ציונה" חיכתה אחת היציאות המושכות ביותר של הקולקציה: ז'קט בפסי כחול לבן, ששרווליו תפוחים לעילא ודש הצווארון שלו מעוגל ובולט. ספק פרסומת לצי האמריקאי ספק מפגן פטריוטי בכחול-לבן.

בטי רוקאווי נראתה טוב בפריטים מהקולקציה, עם שמלת פסים בכחול ולבן ועליונית לבנה. דגם נוסף שכדאי לזכור הוא שמלת משבצות בכחול לבן – ארוכה בעלת דש אדום. מחמיא ואלגנטי.

הקולקציה של אלמביקה היתה כמעט מפתיעה. התצוגה היתה אפילו מרגשת. השילוב בין הנשים המודעות לעצמן, הבגדים המושכים והצלחתה של אלמביק-הצופה עצמה כמעט הגיע מתוך סרט אמריקאי צ'יזי במיוחד.

אלמביק עולה למסלול בסוף התצוגה, נראית נבוכה מהמעמד, לא זזה כמעט מהקיר עליו היא נשענת, מוקפת בנשים מחובקות. אין ספק שהיא צולחת את המעבר מהתותג הקודם שלה לנוכחי במפגן חינני של ניצחון.

מחירים: חולצות: 220-450 ¤, חצאיות: 450-890 ¤, שמלות: 590-1,100 ¤, מכנסיים: 398-600 ¤, מידות: 38-54
כתובת: אלמביקה, אבן גבירול 87, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully