וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לי לדפדף לפעמים בשירותים

גבריאלה רון

29.3.2006 / 18:38

אנשי מגזין האופנה ניילון מאמינים שבחורים מתביישים להיראות עם מגזיני אופנה, אז הם עוזרים להם להתעדכן בהחבא

כסטייליסטית ובחורה שמבינה דבר או שניים באופנה, אני משמת ככתובת להרבה בחורים צעירים ומיואשים שמבקשים את עזרתי במציאת פריטי לבוש מגניבים לגברים.

מסתבר שגם בעידן רווי מטרוסקסואלים כמו הנוכחי, הגברים עדיין מרגישים מקופחים אופנתית. עבור כל אותם מחפשי דרך המציאו במגזין " NYLON" המשובח את האתר החדש “NYLON for guys” כמו המגזין, גם האתר של ניילון הוא ייחודי, חדשני ולעיתים גם חתרני.

בגיליון המקוון הנוכחי ניתן למצוא הפקת אופנה מצוינת עם להקת "THE LIVING THINGS" בהשראת לוק הגלאם הבריטי, כתבת טרנדים ויזואלית עם השם המשעשע “jewelry isn’t just for chicks” שממליצה על רכישת תכשיטי מתכת משובצים יהלומים, מבחר של 30 נעליי סניקרס שרצות על המסך וכתבת עיצוב ייחודית שחושפת את דירת הרווקים ההורסת של Nigo,הבעלים של הלייבל “A Bathing Ape”, הממוקמת בליבה של טוקיו ומאובזרת בגאדג'טים מגניבים מרחביי העולם שיגרמו לכל גבר כמעט לפרוץ בדמעות של קנאה.

איפה המטרוסקסואלים?

לכל האייטמים המעולים הללו מתווספת הגרפיקה המתוחכמת והכתיבה הצינית הומוריסטית שמאפיינת את ניילון. בנוסף ניתן להירשם דרך האתר ולקבל ניוז-לטר של “NYLON for guys” המיועד גם הוא לגברים. הניוז-לטר של מגיע על בסיס שבועי והוא מעוצב וססגוני. מככבים בו כל מותגי הבגדים הלוהטים, דיסקים חדשים, פסטיבלי מוזיקה מרחבי העולם, טרנדים ספורטיביים למיניהם, אביזרי מין חדישים ועוד מיני נושאים וחפצים שעשויים לקסום לגברבר המעודכן אופנתית.

לפי אנשיי המערכת של ניילון אין זה הניסיון הראשון שלהם לפנות לקהל היעד הגברי. המגזין המודפס שלהם לגברים לא רשום נתוני מכירות מרשימים והסיבה לכך לדעתם היא שגם בשנות האלפיים הנאורות גברים מרגישים לא בנוח לרכוש מגזיני אופנה. לכן הם מקווים שדרך פורמט האינטרנט החשאי הם יצליחו לכבוש את ליבם של אלה שמתעניינים באופנה אך עדיין מתביישים להודות בכך. כן, מדובר באותם בחורים שקוראים את הטקסט הזה ברגעים אלה ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully