וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמטית-רומנטית

הדס שואף

30.3.2006 / 16:54

המעצבת הצעירה מרינה גורביץ גדלה לאט ומתפתחת באיטיות. ככה זה כשאת רומנטיקנית שמוקסמת מהמאה ה-19

מעצבים רבים מסיימים את לימודיהם האקדמים וישר קופצים למים, פותחים מותג עצמאי משלהם ומתחילים לעצב. לא כך במקרה של מרינה גורביץ' שבחרה לאחר סיום לימודיה בשנקר בשנת 97' להכיר קודם את תעשית האופנה המקומית כשכירה ורק כשהרגישה בשלה ומגובשת החליטה לפני כשלוש שנים להקים מותג עצמאי משלה.

נשיות, רומנטיות ושחקניות כמו סופיה לורן ובריג'יט ברדו עינינו אותה מאז ומתמיד. בנוסף היא נמשכת גם לתקופות כמו המאה-19 ולשנות העשרים של המאה הקודמת. עוד בעודה סטודנטית יצרה קולקציות בהשראות האלו. עבודת הגמר שלה נקראה 'בלאדי מרי' והיו בה רק שמלות ערב נשיות גרנדיוזיות בצבע אדום.

היום לאחר שנים מספר מרגישה מרינה שההשראות והנטיות האינטואטיביות נשארו כשהיו בתחילת דרכה אבל התוצאה כיום מגובשת, בוגרת ומסחרית יותר. בין לקוחותיה יש בנות עשרה הרוכשות פריט אחד עם ניחוח תקופתי ומשלבות אותו עם ג'ינס מכוסח וצעיר וגם נשים סביב גיל ה-50. מידות הבגדים הם בין 36-44 ומרינה תמיד מודדת את הדגמים הראשונים על דוגמנית במידה 42 שכן לטענתה ממידה זו קל להקטין ולהגדיל מידות כך שיחמיאו לגופן של נשים רבות.

מבארוק ועד אתני

לקיץ הקרוב היא עיצבה קולקציה רחבה המתחלקת למספר קבוצות השראה (כיאה למעצבת קפדנית ומסודרת):
בארוק - פריטים עם הדפסים דיגיטלים של מחוכים והלבשה תחתונה מן המאה -19. שימוש בבדי תחרה, משי, שיפון, רשת וטול. הצבעים המובילים את קבוצה זו הם קרם, כחול ואפור.

קז'ואל רומנס - דגמים ספורטיביים ופריטים יומיומיים כמו דגמ"חים וג'ינסים. בכל הפריטים משולבים אלמנטים קטנים של זבובים ופרפרים בהדפסות, רקמות והדבקת אבנים. בקבוצה זו עיקר השימוש הוא בבדי כותנה מכובסים ובדי טישיו.

אתניק - קבוצה שהשראתה בעיקר מאפריקה. צבעוניות חומה, גווני טורקיז, חמרה וצבע זית בבדי פשתן וטוויד.

קרושט קלאב - כותנות צבועות עם פרשנות אישית לקרושה שכל כך מודרני בימים אלו.

ניוד לייס (NUDE LACE)- קו בגדי ערב המבוסס על תחרות ורשתות בשילוב בדים בצבע גוף. הצבע השולט בקבוצה הוא שחור וגם פה יהיו הדפסים דיגיטליים.

בלאק טאטו - גם הוא קו ערב אך יותר אפל בגזרות דרמטיות יותר עם שילוב אלמנט מודפס בצירוף אבנים שנראה כמו קעקוע.

כבר בימים אלו ניתן למצוא בנקודות המכירה מספר פריטים מקולקציית הקיץ ולקראת פסח היא תחשף במלואה.
את הבגדים ניתן למצוא במספר חנויות: רשת חנויות רזילי, מאיה-רמה"ש, אירית במשמר השבעה, גוטיק גבעתיים
ובסטודיו בדיזנגוף 222 תל-אביב 03-5290271.


מחירים:
גופיות החל מ 199 ¤, חולצות 240-300 ¤, חצאיות 400-450 ¤, מכנסיים 400-450 ¤, שמלות החל מ- 400 ¤, גופיות ערב- 300 ¤, בגדי ערב קוטור 1,000-2,000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully