וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה גברית לחג

רותם רוזנטל

7.4.2006 / 11:20

המעצבת הצעירה יפית ריקלין שמוכרת ומציגה בעולם, בליין מיוחד בשיתוף מעצב האופנה דורון אשכנזי

מעצב האופנה דורון אשכנזי מציג קו חדש של אביזרי אופנה לגברים בשיתוף עם בית Tifa Arts של יפית ריקלין תחת השם Tifa Arts for Doron Ashkenazi. ריקלין, מעצבת אקססוריז מצליחה, קנתה את פרסומה בזכות הטבעת איורים מיוחדות על מוצרי עור. בהתאמה, הליין החדש יורכב מחגורות, ארנקים ושעוני יד ויימכר בחנותו של אשכנזי.

שיתוף הפעולה בין אשכנזי וריקלין נולד בשוק המעצבים האחרון, שם הכירו ויחשוף את ריקלין שמעצבת בעיקר לקהל נשי גם לקהל גברי. יש בסדרה המשותפת חגורות עם מעוינים בגווני כחול, תכלת ושחור, ארנק בהיר ועליו ספרות בינאריות בשחור, או שעון עם רצועת עור עבה ועיטורים.

ריקלין סיימה לימודי אנימציה ואמנות בשנקר, הקימה את Tifa Arts ב-2002 ומאז משווקת את מוצריה בבוטיקים שונים ברחבי העולם ומציגה בתערוכות (בינהן תערוכת צילומי מרלין מונרו במוזיאון תל אביב לפני כשנתיים).
הקולקציות שלה כוללות תיקים, ארנקים, חגורות, שעונים ועוד. האיורים גיאומטריים, פירחוניים, קבליים ועוד.

דורון אשכנזי שמעצב בגדי גברים כבר למעלה מעשר שנים ועומד מאחורי המוטו "בגדים לגברים באשר הם", ידוע בכך שהוא מנסה לרענן את השמרנות של הגבר הישראלי ולחנך אותו ליצור ביטוי אישי דרך הלבוש. הוא משמר בעיצוביו השפעות של וינטאג' ומוצא את השראתו גם במוטיבים הלקוחים מעולם האמנות. מדי עונה הוא משתף פעולה עם מעצבים שונים. בוולנטיין האחרון למשל נמכר בחנותו ליין חפתים שנעשה בשיתוף עם מעצבת התכשיטים רון ליברמן.


מחירים: חגורות – 229 ¤, ארנקים – 229 ¤, שעונים – 299 ¤
דורון אשכנזי, דיזנגוף 187, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully