וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינד-פאקינג-רלה החדשה

רותם רוזנטל

9.4.2006 / 22:19

לדבי הארי וכריסי היינד היה סטייל. ניראה שקארן או, סולנית פוסט פאנקיסטית, היא היורשת. קבלו אייקון אופנה רוקנרולי חדש

היא מעווה בפתאומיות את פניה המושחרות וקורעת מעליה שק כהה, מתחתיו נחשף אוברול מוזהב והיא מתפתלת בתוכו כאילו היתה אמן קונג פו ברגע של התקף. על ידיה הצנומות כפפות חצי שקופות, את הליפסטיק האדום שלה אי אפשר לפספס, השיער השחור שלה מבולגן בתזמור מדוייק וכל מה שנמצא מסביבה מחוויר.

קארן או, סולנית להקת ה-"Yeah Yeah Yeahs" האמריקאית, מוכיחה גם בקליפ החדש של הלהקה ששילוב נכון בין מראה וינטג', נגיעות של פוסט פאנק והמון תעוזה מספיקים כדי להפוך יחידות סגולה לאייקון אופנתי מנצח.

הפוסט פאנק נכנס העונה לשלב האחרון והמסיבי של השתלטות על עולם האופנה. המהלך החל לפני כשנתיים וקארן או הופכת ככל שעובר הזמן לדמות מייצגת של הסגנון. היא משלבת בהצלחה חצאית ויניל עם גרביונים קרועים וחולצת פאנק או עניבה דקה ואדומה עם גופייה חושפנית שחורה-ירוקה; מצמידה חולצה עם גולגולות לשמלת פיפטיז אפרסקית ונפוחה ונראית נפלא בכל אחת מהאפשרויות.

איך הפכה קארן או מסולנית ניו יורקית של להקה הזויה לדמות נחשקת, שכל בחורה מעודכנת שנייה רוצה להיראות כמוה? אולי זה בגלל שהשתייכות לעולם האינדי וקול קצת צרוד מוסיפים מיד סקס אפיל, אולי כי מי ששרה מילים לא קשורות כמו "אריה הזהב יראה לי איפה נמצא השלל" (בתרגום חופשי) עם עוצמות רגש שקורעות למאזין את הגוף, מנקזת אליה מיד טונות של תשומת לב. אולי זה בגלל סגנון הלבוש הפרוע שלה ואולי פשוט בזכות שילוב מנצח של תזמון ואינסטינקטים בריאים.

לפעמים פיית הרוקנ'רול בוחרת בדמות אחת וזורה עליה אבקה שכולה קסם של סטייל. כשזה קורה מדובר בדרך כלל בוחרת בדמות שפועלת מחוץ למיינסטרים ומנסה להקפיד על סגנון ייחודי. לא צריך כאן בהכרח בגדי מעצבים אלא בעיקר את היכולת ליצור את הלא צפוי מכל סוג של בד שניקרה על הדרך.

קארן או מצטרפת לשורה מכובדת של סינדרלות כמו דבי הארי סולנית להקת בלונדי המיתולוגית, המשוררת והזמרת פטי סמית' וכריסי היינד סולנית הפריטנדרס.

הארי, בבלונד לבן יצרה סטייל טראשי כובש, הפוני הממסך של כריסי היינד עשה היסטוריה אופנתית, פטי סמית פרעה את שיערה ואימצה מראה שאומר בבהירות "עופו לי מהעיניים". לא מעט נשים ברחבי העולם ניסו ועדיין מנסות לחקות את האופן הקליל שבו דיוות הרוקנרול האלה השיגו בולטות וניסחו סגנון אישי.

קארן או צועדת בנחישות בעקבותיהן. עם יציאתו של האלבום השני של הלהקה, כבר די ברור שאי אפשר להתעלם מהסגנון שלה. היא טראשית כמו מאמא הארי, משדרגת את הפוני של היינד ומאמצת בחן את ההבעה המיוסרת והסקסית של סמית. המשיכי ככה. כל האחיות הצעירות של מעריצות סינדי לאופר לשעבר, מאחורייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully