וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטל למעצבי שיער

רותם רוזנטל

13.4.2006 / 11:20

פורטל חדש יעזור למצוא מעצבי שיער ויחולקו בו טיפים לשמירה על המחלפות ושוברי הנחה

חייבת טיפ דחוף לסידור השיער? שכחת את הכתובת של מעצב השיער החביב עליך? נתקעת ואת חייבת למצוא מספרה באמצע הלילה? fason.co.il, פורטל עיצוב השיער החדש, מתעתד לפתור את כל הבעיות המטרידות האלה.

"יש 5,000 מספרות בארץ ולחלק ניכר מהן אין שום מקום להתבלט בו ולהגיע לקהל לקוחות, מלבד פרסומות אקראיות בעיתונות", מציין שלומי חסנוב, בעלי מספרה הנושאת את שמו ויועץ לאתר "Fason יהיה הפלטפורמה שלהן באינטרנט. מספרות מכל הארץ יוכלו להגיע ללקוחות רבים יותר דרך האתר".

האתר מתבסס על תוכן שיווקי ומעוצב בצורה נוחה וידידותית למשתמש. בעלי המספרות הופכים למנויים, משלמים עבור בניית אתר תבניתי המקושר לפורטל עצמו, וכך יכולים לפרסם את עצמם ואת המתרחש אצלם במספרה. הגולשים מרוויחים גם קופונים, הנחות והטבות במספרות השונות.

באתר כתבות העוסקים באספקטים שונים של טיפול וטיפוח השיער, פינת "שאל את המומחה" והדמיה מממוחשבת של סגנונות עיצוב שיער ואיפור שונים.

"האתר עלה לאוויר בחודש פברואר, לאחר עבודה הכנה שנמשכה שנה וחצי", מספר חסנוב, "עכשיו אנחנו מסיימים מעין תקופת הרצה ושולחים את אנשי המכירות החוצה אל המספרות. אני מאוד מאמין בפרויקט הזה וחושב שנצליח להגיע בקלות ל-500 מנויים. כבר עכשיו עוברים אצלנו 1,500 גולשים ביום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully