וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על הסארי לבדו

11.4.2006 / 10:27

כוכבות בוליוודיות על המסלול, בגדי גברים מסורתיים, בדים עשירים ומחשופים מפתיעים. מראות משבוע האופנה ההודי

מערכת וואלה!

שבוע האופנה ההודי שהתקיים בשבוע שעבר נמשך חמישה ימים והסתיים בתצוגת אופנה מסכמת. קניינים בינלאומיים, כמו בראונס, H&M, וסאקס פיפת' אווניו הגיעו כדי לצפות בבבגדיהם של 80 מעצבים הודים שהוצגו על ידי כ-60 דוגמניות.

הופעתה על המסלול של שילפה שטי, נסיכת בוליווד, הטריפה את הקהל. שטי טופפה על המסלול עטופה במחוך משובץ יהלומים וסארי בצבע כתום בהיר עם אבנים של מעצב העל טארון טאהיליאני.

הקולקציה של המעצב טאהיליאני, "שיר הלל לסתיו", הציגה את השימוש החדשני בטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית על בדים כמו משי וקטיפה. "הסגנון שלי משקף את הודו המודרנית" הסביר המעצב. בבסיס הלבוש ההודי עמד תמיד הסארי שנכרך סביב הגוף אבל עכשיו אנחנו מחפשים את התחושה שתתאים לאנשים ביומיום".

המעצבים "אבו ג'אני- סאנדיפ קוסלה" וג'יי ג'יי ואלאיה שמציינים 20 שנות שותפות, הציגו סדרה שכללה כמה מהקולקציות הקלאסיות שלהם מ-1987 ועד היום. שווטה ננדה, בתו של אייקון בוליוודי נוסף, צעדה על המסלול בסארי לבן מרשים של הצמד ובחולצת כסף בהירה.

המעצב ג'יי ג'יי ואלאיה הציג קולקצייה עתידנית. "בעוד 35 שנה אנחנו מניחים שרוב בני האדם יהיו חצאי מכונות ולכן הענקנו לבגדים תחושה מטאלית של פנטזיה. שינינו אפילו את גוון העין של הדוגמנים לאפור", אמר המעצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully