וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא שלך תעכל גם את זה

רותם רוזנטל

11.4.2006 / 11:24

יש הנוטים לבחור לחג בגדים שבעיקר יעשו נחת למשפחה. השנה אנחנו קוראים לכם להישאר נאמנים לעצמכם

כשאנשים ניצבים מול ארון הבגדים שלהם או מול קולבי הבגדים בחנויות לפני חג הפסח, משהו בשיקול הדעת שלהם משתבש. לפרמטרים הקבועים כמו טעם אישי, מחיר ועדכניות מסתננן פתאום איזה צורך להראות בליל הסדר כמו שהדודים שלך היו מצפים שתראה או לפחות לא לבלוט יותר מדי.

השנה אנחנו קוראים לכם להישאר ממוקדים ונאמנים לעצמכם. מובטח לכם שתרגישו רע יותר אם תבחרו בבגדים שזרים לכם וגורמים לכם להרגיש מחופשים במהלך כל הארוחה המשפחתית מאשר אם תגיעו עם בגדים שלא ייראו מספיק מהודרים בעיני אמכם הטובה.

מותג הטי-שירטים הצעיר Tee's Factory למשל, מוציא מהדורה חגיגית ומיוחדת לקראת החג- טי-שירט ארוכה, לבנה ודקה, מ-100% כותנה, עם הדפס לבן (149 ש"ח) - פריט נוח, שיקי, מתאים לאביב ולא יכביד עליכם בעת אכילה ממושכת. אל תשכחו להיזהר מכתמי סלק. אגב, בימים אלה נפתח ברח' מונטיפיורי הסטודיו של Tee's Factory וממש בקרוב יהיו בו שעות קבלת קהל רשמיות.

לגברים אפשר למצוא ב-Dicky Dirt של ענבל הופמן טי-שירטים מקולקציית הקיץ, שעל השלמתה היא שוקדת בימים אלה. הבגדים של הופמן מתבססים בדרך כלל על כמה שכבות של הדפסים ואיורים המאוגדים לפי קונספט נושאי. העונה הקרובה עומדת בסימן פורטרטים. המראה מלא הדמיון שהופמן מצליחה ליצור יגרום לכולם לנסות לבדוק מה בדיוק קורה לכם על החולצה. השקעה כלכלית משתלמת. מומלץ לבדוק את החולצה של להקת ה"לנינגרד קאובויז" שעושה רוקבילי אמריקאי במבטא רוסי ואת החולצה שמודפס עליה פורטר של ג'ים הנסון, ממציא החבובות המנוח (250 ש"ח, אפור, שחור, ירוק וכחול).

אחרי שטיפלנו בחולצה, אפשר להתפנות לחלק המהנה באמת – האקססוריז. אם תכננתן ללבוש חצאית בליל הסדר, תוכלו למצוא ב"קאלה" טייצים באורך 3/4 מניילון שחור עם רקמת פרחים שיוסיפו קריצה סקסית ומעוצבת לגרדרובה (55 ש"ח). את הפרחוניות אפשר להשלים עם סיכת ראש במראה וינטג', מעוטרת בפרחים משובצי אבנים (65 ש"ח).

בחנות בגדי היד השנייה, "שתיים", יש אפילו אופציות זולות יותר, אך לא פחות מגניבות. ל"שתיים" מגיעות סדרות של עגילי וינטג' (20 ש"ח) ועגילי יד שנייה (15 ש"ח). בין עגילי הווינטג' מצטיינים במיוחד עגילי פרחים מפלסטיק ועגילי יד שנייה גדולים שנצמדים לאוזן. קחו בחשבון שרוב העגילים מגיעים עם קליפס, מה שדורש בדרך כלל יכולת סיבולת למרחקים ארוכים.

שעות קבלה

לחובבי יוניסקס רוחני שאוהבים להרגיש קצת מדונה, מומלץ לבדוק את תכשיטי הקבלה של "Yoyo 32". יוריני, מעצב המותג, היה אשף פאראפסיכולוגיה באייטיז והפך גם לצייר ופסל. אחרי שגילה את הקבלה, החל לעצב תכשיטים שמתבססים על עולם הרוחניות. כדי לסכל מראש מתחים משפחתיים מסביב לשולחן ממומלץ לענוד באופן בולט תליוני "ואהבת לרעך כמוך" (360 ש"ח) או "שמע ישראל" ומגן דוד (520 ש"ח) או צמיד מעור (250 ש"ח).

אם את רוצה לבטא את עצמך דרך הבגדים של ילדייך, אפשר למצוא ב"לולו" בגדים שגם ייראו חגיגיים וגם לא יפריעו לילדים להתבסם מתירוש. לבנות אפשר לרכוש חצאית טול מסתובבת וורודה, שמורכבת ממספר שכבות שמשחזרות את הלונה פארק הכי כיפי של הילדות – להסתובב עם החצאית בעודה מתעופפת. אם ורוד הוא לא הקאפ-אוף-טי שלכם, חצאית קלוש עם הדפסי פרחים בגווני ירוק תעשה את העבודה (119 ש"ח). לבנים מומלצות חולצות הגלבייה, שנעות בין גווני לבן וכחול ועשויות מבד רך ונושם (79 ש"ח).

כלב חגיגי

רוצים להפתיע מסביב לשולחן הסדר? נסו בגדים לכלבים. קרין איס בן דוד שמעצבת עליוניות לכלבים תחת המותג "פמיליארי", טוענת שהתחום יגיע לשיאו בחורף הקרוב. בן דוד התוודעה לעניין בניו יורק ונדלקה. היא רכשה בדים והחלה לעצב ביגוד מגן לכלבים שיפה נגד קור ונגד פגיעות מתאונות (100-160 ש"ח). לדבריה הטרנד הלוהט הוא נעלי חורף לכלבים שימנעו מהכלב להכניס את הבוץ הביתה. קצת לא רלוונטי לחג האביב, אבל היה לנו חשוב לעדכן. מעניין אם גם לאסי היתה נראית לוהטת במיני ומגפונים. אם אתם רוצים גם סטים תואמים לכם ולכלבלבונים, אל תשכחו שמעצבת העילית אליאן סטולרו עיצבה קולקציית הוט-קוטור לכלבים ולאמהות שמלבישות אותם. יקר, אבל השיק יגרום לחרוסת להחוויר.

את חולצת הסדר ניתן להשיג בתל אביב בחנויות: כתומנטה, דיזנגוף 1731 עלמה, מרכז בעלי מלאכה 9.
Dicky Dirt, בר כוכבא 63, תל אביב.
קאלה, דיזנגוף 184, מרכז בעלי מלאכה 12, תל אביב.
שתיים, שינקין 38, תל אביב.
הסטודיו של יוריני, סמטת ש"ך 7, תל אביב.
לולו, תל אביב: לינקולן 7 (סטודיו), דיאדה – שד' בן גוריון 75. גני תקווה: חלון ילדות, הגליל 78/2. רמת השרון: Ma-mi, סוקולוב 64. מודיעין: גאיה, מרכז סולומון. ירושלים: גילגול, עמק רפאים 8. רחובות: ג'ולות, הרצל 194. עומר: הילה, מרכז מסחרי.
את "פמיליארי" ניתן להשיג ב: רשת חנויות בית הג'ונגל, תל אביב: אבן גבירול 119. יהוד: דרך משה דיין 3. הרצליה: קניון שבעת הכוכבים, או דרך קרין איס בן דוד, 054-4896160
אליאן סטולרו, דיזנגוף 253 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully