וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחדת מגלוס ורוד

שני פישר

4.4.2006 / 4:32

לא איילנר, כן מסקרה. אם את מפחדת מוורודים, נפרגן לך חומים בהירים. חוקי האיפור החדשים לאביב

הרשו לי לפתוח בסיפור הכוסברה הידוע: האנשים בעולם נחלקים לשני סוגים, אלה שאוהבים כוסברה ואלה ששונאים אותה. בהתאמה, הנשים בעולם נחלקות לשני סוגים, אלו שאוהבות ורוד ואלו שמתעבות את הצבע המתפנק.

האביב הנוכחי עומד להיות ורוד וקליל עבור פריס הילטון וחברותיה אבל מתסכל עבור אלה שממש לא מתחברות לוורוד. החזון המשותף להרבה מראות איפור חדשים העונה הוא שתהיו יפות והכי טבעיות שיש והמוחות הגדולים של החברות הללו נערכים למזימה בעזרת קולקציות המכילות אין ספור מוצרים ורודים.

אל נא תיקפצי ברוגזה ותכריזי שוורוד הוא ממש לא הצבע שלך. הוורוד כולל בתוכו עשרות גוונים שונים וכל בחורה יכולה וצריכה למצוא את הורוד שלה. מומלץ להיפטר מדעות קדומות (כפי שאנו עמלות למחוק זיכרונות ילדות כואבים, עלינו למחוק את דימוי הברבי) ולפקוד את חנות הקוסמטיקה הקרובה. כל הסיפור כולו סובב סביב המייק אפ הנכון, שתי צלליות ומה לעשות, גם גלוס ורוד אחד.

תהיו הרמוניות

כמו עונות השנה, גם הרגלי האיפור אמורים להתחלף. מי מאיתנו לא זוכרת את עצמה בגיל שבע עשרה, מסתובבת באיזושהי מסיבה שכוחת אל כשעפעפיה מעוטרים בפס אייליינר שחור, לא ממש ישר וקצת עבה מדי מהמתוכנן. מי לא זוכרת את עצמה מעפעפת בריסיה כשבחור מבוגר יותר, אולי בן תשע עשרה, אומר לה שהיא הכי יפה במסיבה. מי לא מצאה את עצמה כעבור חמש, עשר או שלושים שנה, בלי אותו בחור ועם אותו פס אייליינר, עדיין לא ממש ישר, עדיין קצת עבה מהמתוכנן.

זה לא עצוב, זו הנטייה שלנו, לדבוק בהרגלים ישנים בכל כוחנו. ואם באיילנר עסקינן, אין זמן טוב מאביב 2006 לבשר על מות האיילינר. יש להשליכו לפח או לפחות לאכסנו בבויידעם רחוק מהישג יד שכן השחור שייך לעונה שעברה, לחורף.

המראה של האביב הוא הרמוני ולא קונטרסטי. הצללית הנדרשת לקבלת המראה המבוקש היא מסוג הצללית המבריקה או האבקה והצבע השולט במחלקת הצלליות כפי שכבר הזכרנו הוא ללא ספק הוורוד על כל גווניו וסוגיו. אלו שעדיין לא התגברו על פוביית הורוד יכולות להתנחם בגוונים החומים הבהירים.

בנוסף, כל מי שלא אוחזת בצללית לבנה ראוייה, חייבת לרכוש אחת בבהילות. הצללית הלבנה לא אמורה להופיע, חס ושלום, על העפעף אלא משני צדי העין ומתחת לקצה הגבה וכך נוצר מראה של עין מורמת וגדולה.

לא ניתן לברוח מהוורוד לנצח, שכן במחלקות הסומק, הגוון הוורוד הוא האופציה היחידה והאולטימטיבית לאביב זה. לפני שמעקמים את האף שווה לבדוק ולהתבדות.

למרוח בעדינות

על אף שקברתי את השחור כבר לפני מספר שורות, המסקרה השחורה הכרחית להשלמת המראה. יש למרוח את המסקרה בעדינות על הריסים העליונים והתוצאה המתקבלת היא עין מודגשת וגדולה. אין ספק שהמסקרה היא פריט האיפור שיש להשקיע בו הכי הרבה וזאת כיוון שההבדל בין מסקרה טובה למסקרה גרועה הוא כהבדל בין פריס הילטון לכריסטין מ"הדוגמניות".

ולסיום, הרשו לי לחלוק איתכן, שונאות הורוד, סיפור אישי, מרגש ומעורר השראה. פעם החשבתי את עצמי לשונאת כוסברה, אפילו עלעל קטנטן במנה היה גורם לי לעוויתות. מאז בגרתי וטעמתי קצת ועוד קצת והנה מצאתי את עצמי באביב 2006, מודה ומתוודה שאני ממש, אבל ממש אוהבת כוסברה. ככה פתאום בלי שחשבתי שזה יקרה.

אז תטעמו מהורוד, בהתחלה מול המראה באמבטיה (ואל תשכחו לנעול את הדלת), בהמשך דרך הצצות במראה בסלון (ואל תשכחו להגיף את התריסים) ולבסוף, כשתצאו החוצה, תופתעו לגלות שהוורוד הוא לא סתם טעים, אלא הכי טעים שיש.

הפריט המומלץ שלי – סומק שלושה צבעים מבית "שאנל". כמו כל סומק, ניתן להשתמש בו גם כצללית. שאנל כהרגלה לא מאכזבת ומדובר במוצר איכותי ושווה ביותר (270 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully