וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו פיראטים

עפר עין גל

11.4.2006 / 15:03

באסיסט ומתופף פתחו חנות לאופנת רחוב של רוקרים ואופנוענים בבוגרשוב בתל אביב - רחוב שהופך למעוז הסטריט וור הרשמי

רחוב בוגרשוב בתל אביב הולך ומחזק את מעמדו כתותח- על, בכל מה שקשור ל'סטריט וור' – אופנת רחוב. השבוע הצטרפה למיתולוגיות כמו החנות הפופולריות Lightwave וג'יפה גם החנות הצעירה והנאה Revolver.

פתחו את החלל המחוספס-גברי משהו, הבאסיסט של להקת 'זבל' אלון (קימל) קימלמן (25), המתופף של להקת 'הפרברים רפיוג'יז ', אסף (ג'סי) דורי (23) ואחיו טל דורי. הם מציעים בחנות בגדי רחוב ואקססוריז שווים ומעודכנים פלוס מצב רוח טוב ואהבה אמיתית לכל מה שקשור בתרבות אופנת הרחוב. ציבור המקעקעים, האופנוענים והרוקרים ייהנו שם במיוחד. כמו שמגדיר את זה קימל "להביא אותה במחירים לא בשמיים, ולעטוף הכל בחווית רוקנרול. להיות מקום שלאנשים סבבה לשבת איתנו יום שלם על הספה גם בלי לקנות כלום".


השלושה הקימו לעצמם מקדש מעוצב לעילא (לז'אנר), שכולל ציור קיר שנעשה על ידי שניר, המקעקע האגדי, דלפק מכירה בצורת טייפ, שיצרה נטלי מנדל וגיטרות ישנות של החברים, ששקועות באקווריום ברצפה.

את צידו הימני של חלון הראווה הם הקדישו לבנות. צבעו אותו בורוד בהיר ושמו בו פריטים עם גולגלות שהן כה אופנתיות היום. צידו השמאלי של החלון הוא הומאז' ללהקות ישראליות ששרות רק באנגלית, ועל כן כמעט ולא מושמעות, כמו Reddance, Betzefer ו- Biohazard.

בגזרת הסחורה מייבאים השלושה מותגים שטרם נראו בארץ כמו- ,Famous Stars and Starps,Toxico, Hollywood Mirror, Lucky 13 ועוד. פרט לטי שרטס, שבלעדיהן אין קיום (100-150 שקלים), אפשר למצוא שם גם ג'ינסים, מכנסיים (200-450 ¤) וחצאיות, אקססוריז כמו חגורות (25-149 שקלים), ארנקים (25-149 ¤), כובעים (79-229 שקלים), תיקים (69-250 ¤) ונעליים. חפשו אצלהם נעליים של המותג המשובח מאוד Draven, שידוע בשל תמיכתו ברוק ובעיצוב ליינים בהשראת להקות שונות. כרגע יש בחנות את ליין Misfit, ובקרוב יגיע המשלוח בהשראת הלהקה Greenday.

קימל רב המרץ מבטיח ש"בגלל שאנחנו מוכרים אופי וגישה מסוימת לחיים, לא נביא יותר מידי מפריט מסוים. מי שקונה כאן חולצה לא צריך לדאוג שהוא יראה אותה אחר כך בכל העיר".


בוגרשוב 37 (פינת טבריה) תל אביב. 03-6203307
ראשון- חמישי 10:00-20:30
שישי 9:30- 16:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully