וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוקיסט המותגיסט

עפר עין גל

15.4.2006 / 8:00

חנות עם מותגים שרוקרים אוהבים שפתחו בסיסט ומתופף, מכריעה סופית איפה פה מתחם הסטריט וור המנצח

תשכחו את כל מה שאתם יודעים על רוקרים מטונפים שנשענים על בקבוק גולדסטר בחלל בלתי מעוצב בעליל כשהם לובשים ג'ינס שחור-דהוי שמריח כמו גרביים. הרוקרים החדשים יודעים לשיר בעיקר באנגלית, מכירים מיני שמות של להקות מאאאד פרינג'יות (או כמו שהם אוהבים להגדיר אותן בארשת חשיבות 'להקות נישה'), ובעיקר יודעים בדיוק מה ללבוש, איך להראות, מתעסקים הרבה בשיער שלהם וומכירים תתי מותגי לבוש והנעלה נישתיים מאוד מכל חור בארה"ב ואירופה.

אם יש על הרוקר החדש חולצה מהוהה היא בטח של מותג ממש חשוב, עלתה מלא כסף או הגיעה מחנויות היד שנייה הנכונות מתוך מודעות מלאה לשיק המשומש שלה. יש להניח היא גם תהיה מגובה בכובע מעוצב רצח או בחגורה קולית משו אש.

הבסיסט של להקת 'זבל' אלון (קימל) קימלמן (25) והמתופף של להקת 'הפרברים רפיוג'יז' אסף (ג'סי) דורי (23) יחד עם טל דורי (אין כינוי!?) האח של אסף, פתחו את Revolver ה-חנות לבגדי הרחוב והאקססוריז השווים והמעודכנים. היא ממוענת בול לקהל המקעקעים, האופנוענים והרוקרים ולבחורות שלהם. קימל מגדיר את עקרונות הבית: "להביא אותה במחירים שפויים ולעטוף את הכל בחווית רוקנרול. להיות מקום שלאנשים סבבה לשבת איתנו יום שלם על הספה גם בלי לקנות כלום".

גיטרות ברצפה

השלושה הקימו לעצמם מקדש מעוצב לעילא (לז'אנר) שכולל ציור קיר שנעשה על ידי שניר המקעקע האגדי מפסיכו קעקועים, דלפק מכירה בצורת טייפ שיצרה נטלי מנדל וגיטרות ישנות של החברים ששקועות באקווריום ברצפה.

את צידו הימני של חלון הראווה הקדישו לבנות. צבעו ורוד בהיר ויש בו פריטים עם גולגולות שהן כה אופנתיות היום. צידו השמאלי של חלון הראווה הוא הגברי והוא כולו הומאז' ללהקות הישראליות, ששרות רק באנגלית ועל כן כמעט ולא מושמעות ברדיו כמו:Good Reddance Betzefer- ו- Biohazard.

בגזרת הסחורה מייבאים השלושה מותגים שטרם נראו בארץ כמו-Famous Stars and Starps,Toxico, Hollywood Mirror, Lucky 13 ועוד. השמות האלה לא אומרים לכם כלום? כניראה שאתם הכי חובבי שירה בציבור. פרט לטי שרטס, שבלעדיהן אין קיום (100-150 ש"ח), אפשר למצוא שם גם ג'ינסים, מכנסי בד (200-450 ש"ח) , חצאיות, חגורות (25-149 שקלים), ארנקים (25-149 ¤), כובעים (79-229 ש"ח), תיקים (69-250 ש"ח) ונעליים. השלושה מביאים את מותג הנעליים המשובח מאוד Draven, שידוע בתמיכתו לסצנת הרוק ובעיצוב ליינים בהשראת להקות שונות. כרגע יש בחנות את ליין Misfit של Draven ובקרוב יגיע המשלוח בהשראת להקת Greenday.

קימל, שיש לו בכלל אנרגיות של סולן, מתופף או לפחות הגיטריסט, מבטיח ש"בגלל שאנחנו מוכרים אופי וגישה מסוימת לחיים, לא נביא יותר מידי דגמים מפריט מסוים. מי שקונה כאן חולצה לא צריך לדאוג שהוא יראה אותה אחר כך בכל העיר". בהחלט מעודד.

אם לסכם, Revolver מסמנת את רחוב בוגרשוב כתותח העל בכל מה שקשור ל'סטריט וור'. ההצטרפות שלה למיתולוגיות הוותיקות - החנויות האהובות Lightwave וג'יפה יוצרת פה רצף עם אישיות. אם היתה בבוגרשוב כיכר מרווחת כמו בדיזינגוף, כל הפאנקיסטים היו עוזבים את המזרקה של אגם ועוברים אליה בלי להתגעגע בכלל.

כתובת: בוגרשוב 37 (פינת טבריה) תל אביב. 03-6203307
ראשון- חמישי 10:00-20:30
שישי 9:30- 16:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully