וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים תיק

רותם רוזנטל

17.4.2006 / 10:20

עשרה תיקי קיץ שאהבנו במיוחד. לבחורות בייסיק בגופייה וג'ינס, לספורטיביות במיני של טניס, לחובבות הוינטאג' וגם לקלאבריות

Mishi – הלס מואה טמה

אי אפשר שלא להסתכל על הדגם החדש של מירב אוחיון, מעצבת המותג mishi , מבלי לפצוח באיזה שיר של מייק ברנט. בדגם החדש של המעצבת, שעונה לשם Soleil (שמש בצרפתית), זורחת השמש בקווי תפר אלכסוניים, המעוצבים כקרניים ובצבעו הזהוב והמעושן. השילוב בין הצבע, שקיעת הקרניים של קווי התפר והארומה הצרפתית מעוררת שיר אהבה מלא בלורית מייק ברנטית בלב. מושלם לשקיעות בימי קיץ.

חוצמזה, למי שלא מסוגלות להסתובב עם תיקי יד או להפך, סולדות מהמחשבה שתיק יישב לה על הכתף, Soleil מעוצב בדיוק לפתרון הבעיה. לתיק שתי רצועות - האחת קטנה ומיועדת לנשיאה ביד והשנייה גדולה יותר ומאפשרת נשיאה על הכתף. שילובן של שתי הרצועות מעלה את רמת החינניות של התיק. אמנם יקר אבל יפהפה.

מחיר: 699 ש"ח

חנות הסטודיו: נחמה 10, מתחם נגה, יפו

Alchemy - הטבעי

תיק החבל של Alchemy יתאים לכל מי שמתחברת לטרנד הטבעי או פשוט מתגעגעת קצת לאן שרלי, האסופית הנצחית. הוא בהיר, מעוטר באפליקציות של פרחים מחבל, וישתלב עם שלל בדי המלמלה שמלאים העונה את החנויות. התיק מתאים לנשיאה ביד ורואים עליו שהוא פשוט משתוקק לאכלס מוצרים לפיקניק רומנטי באווירת שאנטי.

מחיר: 399 ש"ח

רח' דיזנגוף 280 (פינת שד' נורדאו), תל אביב.

גבעוני - הפרקטי

תמיד צריך במלתחה תיק אחד שחור שיצליח לסחוב בתוכו את כל הבית וגם ייראה טוב. חברת גבעוני הוציאה העונה לראשונה קולקציית תיקי נשים ליומיום ולערב. מתוך קולקציית היומיום מתבלט מיד תיק הכיווצים השחור והגדול.

התיק מצליח לשמור על פונקציונליות ובעזרת הכיווצים נוצר בו טוויסט עיצובי מעניין. מאחורי העיצובים והכיווצים עומדת הדר קמר, בוגרת טרייה של בצלאל. תיקי היומיום של קולקציית הקיץ מגיעים גם עם ארנק לכסף ותיק למוצרי קוסמטיקה.

מחיר: 1,350 ש"ח

לבירור הסניף הקרוב למקום מגוריכם: 08-9407303

אדידס – המתוקתק

בהשראת ה[[מונדיאל]], יצרו באדידס תיק אליפטי בצבע כחול, עם פנימית מיוחדת המעוטרת בהדפסה אלכסונית ומוכפלת של לוגו החברה. מלבד המראה הספורטיבי המתוקתק, בצדו הפנימי של התיק ישנם תאים המתאימים לנשיאת מסמכים שונים. אם אפשר, למה לא לתת למסמכים לדור בכפיפה אחת עם לוגו של אדידס. האמת שגם כתיק לנשיאה ביד הוא יעבוד לא רע בכלל ואם ממש מתעקשים אפשר למלא אותו בבדים ולשחק בו בכדורגל חלופי.

מחיר: 499 ש"ח

אדידס, שינקין 11, תל אביב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אדידס – הספורטיבי

עוד הרבה לפני ששחר פאר החלה לשחרר קריאות מאמץ על המגרשים, כיכב השחקן סטן סמית' בעולם ה[[טניס]] של שנות ה-60' המוקדמות. בשיא הקריירה שלו הוא נתן את שמו לדגם נעלי ספורט של אדידס. בחברה מציינים שהדגם הירוק-לבן זכה לפופולריות כה רבה כך שעד היום ממשיכים לייצר מוצרים בדמותו, למרות שהקריירה שלו נגוזה הרבה לפני שקירסטן דאנסט הביאה אותה בווימבלדון.

בהתאם לצבעי הטניס, המוצרים הקשורים לסטן סמית' מעוצבים בלבן ובירוק, כמו גם תיק לבן הנושא את דמותו המאוירת בירוק. בין אם תכננתם לתקוף את מגרשי הטניס העונה, לפקוד רבות את חדר הכושר או סתם לשמור על מראה וינטג'י מעודכן זהו התיק עבורכם.

מחיר: 200 ש"ח

רח' שינקין 11, תל אביב

Pull and Bear – בעל הגזרה

יש בנות שמכתתות רגליים בין חנויות יד שנייה כדי למצוא את התיק הקטן בעל גזרת השקיק הרחב ויש בנות שמגלות אותו בפול אנד בר. בווריאציה נהדרת על תיקי יד שנייה, הוציאו בפול אנד בר תיק קטן (רק כיס פנימי אחד ומיניאטורי לכסף) עם שרשרת ממתכת שנראית כמו גורמט טרנדי ואפליקציות של כפתורים מוזהבים ושקופים. ההדפס על גוף התיק מורכב מצורות גיאומטריות ומגווני חום שמיד זורקים את הראש אל תמונה ישנה ומצהיבה. ברור שבחנויות יד שנייה אפשר למצוא דברים הרבה יותר זולים, אבל למי שלא בא להתאמץ זהו פתרון מוצלח.

מחיר: 139.90 ש"ח

את התיק ניתן להשיג בחנויות הרשת

פומה – הקלאברי

לחובבות גישת הספורט-אלגנט, או לחילופין, לקלאברית שמחפשת תיקי כתף קטנים שלא יעיקו עליה באפטר פארטי עוד מהניינטיז, הוציאה חברת פומה תיקים שיתאימו בדיוק למטרה הזו. אמנם, במקור התיקים משתייכים לקולקציה הספורטיבית של המותג, אבל עם הסבה קונספטואלית קטנה הם יהפכו לכוכבי הרחבה.

התיק בצבע תכלת מתוך הסדרה הספורטיבית יתאים בול לכל מראה – מטקנו הארדקור ועד לדראם אנ' בייס. החורים בחלקו העליון מזכירים חורי אוורור של נעל ספורט משופשפת – מה שכבר יקנה לכן עוד נקודות במסיבות אנדרגראונד, והפומה הכסופה במרכז התיק תמשוך עיניים גם במסיבות גג אלגנטיות וגם במסיבות הכי אפלוליות.

מחיר: 139 ש"ח

ניתן להשיג ברשת פומה ברחבי הארץ ובחנויות הספורט המובחרות

זארה – הנוצץ

יש שיאמרו שתיק שמכוסה פאייטים משדר טעם רע ויש שיאמרו שהמראה הנוצץ לעולם לא יוצא מהאופנה. בעזרת תיק הפאייטים הקטן של זארה, לא צריך ללבוש שום דבר יותר מורכב מג'ינס כחול וגופייה לבנה, מכיוון שבמקרה זה, התיק עושה את כל העבודה.

לא משנה אם תלבשו חצאית מיני א-סימטרית או טריינינג מהוה, ממילא כל המבטים יתלבשו רק על התיק. טוב לבטיחות בשעות הלילה.

ניתן להשיג ברשת חנויות זארה

מחיר: 139 ש"ח

הוגו בוס – הפרימיום ג'ינס

חברת הוגו בוס הוציאה תיק נוסף שמריח מאיכות ומטרנדים אבל גם קורע את הכיס. אין ספק שהתיק הזה מיועד לכל מי שהחלה לדגול העונה בפרימיום ג'ינס ורוצה לעשות קצת רושם בדיוטי ובביזנס, במראה קזו'אל, כמובן. אחרי הכל, אם כבר משקיעים בפרימיום ג'ינס על הישבן, למה לא להעביר את ההשקעה הכלכלית אל תיק ג'ינס מעוצב שיישב על הכתף?

אלמנט נוסף בעיצוב שמחבר את התיק מיד אל ההתרחשויות הטרנדיות של העונה הוא הלוגו של הוגו בוס, שמככב על התיק ומכסה אותו באלגנטיות ובתפירה מעניינת. ברוריה פסקל היתה נופלת מהתרגשות.

מחיר: 1,990 ש"ח

ניתן להשיג את התיק ברשת חנויות ונדום ברחבי הארץ

כיסים – האמנותי

מחפשת מראה אינטלקטואלי ואלגנטי כובש? הנה תיק עור מוארך עם רפרנס אמנותי. בקולקציה הנוכחית מצאה יעל רוזן, מעצבת המותג "כיסים", את ההשראה ביצירותיו של הצייר גוסטב קלימט.

כשחושבים על מותג תיקים שמתמקד בעיקר בכוחה של הנשיות, הבחירה בקלימט כמקור השראה נדמית כמעט מובנת מאליה. קלימט היה חובב נשים מושבע ויצירתו מלאה באינספור נשים, מאהבות וזיכרונות, תוך שהוא שומר על סגנון כמעט טקסטילי – מלא בצבעים, בטקסטורות ובצורות גיאומטריות. למרות שהמחקר הפמיניסטי של תולדות האמנות נוטה לתייג אותו כמי שמציג את האישה כאובייקט, מבט נוסף בעבודתו מגלה גם נשיות חזקה ומוערכת.

התיק בו עסקינן הוא "אדל", ששמו נלקח מציור. אדל ניצבת מול הצופה, זקופה, אלגנטית, מעודנת מאוד, חושנית ועם זאת, נדמית כמהססת. היא מפגינה שבריריות וחוזק, שלווה בפניה ולחץ בתנועות ידיה.

רוזן הצליחה להביא משהו מהדואליות הזו של הדמות אל הדגם, בשילוב בין רומנטיות ונוסטלגיה בעיצוב לבין פונקציונליות עכשווית (לתיק ידית קצרה וניתן להוסיף לו גם רצועה ארוכה ומתכווננת). רוזן יוצרת גזרה נשית, אלגנטית, חזקה וכובשת, כמעט כמו מאהבת נשכחת של צייר אלמותי.

מחיר: 1,160 ש"ח. מגיע בגווני אפור מתכתי, חום קאמל, שנהב, לבן וירוק זית.

להשיג בכיסים, חנות הסטודיו- החשמל 8. אגס ותמר, שבזי 43, נווה צדק. ג'ופז, שינקין 57 ובחנויות עיצוב ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully