וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה, אנחנו באים

רותם רוזנטל

17.4.2006 / 11:00

אנשי פקטורי 54 פותחים עוד שני סניפים של חנות המותגים הענקית, מריצים שיווק מתגרה ומסבירים למה קניון של מותגי על זה ה-דבר

אם יש משהו שהמאה ה-20 הנחילה לנו והמאה ה-21 מטרטרת לנו הוא חשיבותה של החשיבה בגדול, המולטי-טסקינג. לעולם, אבל לעולם, לא כדאי להסתפק בזווית פעולה אחת. תמיד עדיף לעשות כמה שיותר בכמה שיותר חזיתות. רוצה להיות מהנדס? עדיף שתהיה גם מנהל. רוצה לנסוע לטייל בהודו? עדיף שתוסיף למסלול עוד איזו יבשת. רוצה לאכול המבורגר? אפשר להגדיל. רוצה לקנות חולצה? אל תשכח שתמיד עדיף לעשות זאת במקום שיש בו 170 מותגים בחלל אחד.

האחים יוסי ורוני אירני עומדים מאחורי "קבוצת אירני" שמייבאת ומשווקת מותגי אופנה ארצה. לפני כשנה וחצי, כשפתחו את חנות הקונספט "פקטורי 54" במתחם פולג שבאזור התעשייה של נתניה, הם קבעו סטנדרט חדש בתחום החשיבה בגדול. העיקרון פשוט - בחלל עצום מוצגים 170 המותגים שמשווקת החברה. ויגור ורסאצ'ה עם קבאלי וארמאני ישכון בבטחה עם דיזל.

"רצינו לתת בית אחד לכל מותגי הקבוצה", מוסר אלי עשור מנכ"ל החברה, "אחרי מספר חודשים גילינו שהביקוש והצמא למותגים עצום, מה שהוביל להתפתחות החנות. אחרי שנה התרחבנו ב-750 מ"ר והוספנו מחלקת ילדים ומחלקת מותגי על, שכוללת את ורסצ'ה, הוגו בוס, ארמאני ועוד. עכשיו נפתחת גם מחלקת נשים שמתמחה במותגי על".

ורסאצ'ה פינת דיזל

בימים אלה עומדים האחים לפתוח שני סניפים נוספים: הראשון ייפתח בקניון ארנה וישתרע על פני 2,200 מ"ר והשני ייפתח כקומפלקס שישתרע על פני 5 דונם בא.ת ראשל"צ. רציתם חולצה? קיבלתם צי שלם.

אנשי פקטורי צברו קילומטרז' תקשורתי גם בזכות מתקפת הקמפיינים הפרובוקטיביים שהובילו בארבע העונות האחרונות. הם לא היססו להפגיש את האחים לבית אדלר, גיא ואיזבל, במתקפת קינקיות מלחיצה, שיווקו עירום חלקי בקמפיינים אחרים ולאחרונה הלבישו גם סלבס במסכות ושלחו אותם להתמזמז כשהם שומרים על אלמוניות.

נראה שהקהל הישראלי הפנים בקלות את הרגלי הצריכה המסיביים. עשור מציין שבשנה וחצי שחלפו מפתיחת החנות עברו במקום כבר שני מיליון איש. "הקונספט פרקטי ונוח, ולכן גם ההסתגלות של הקהל אליו עברה בקלות. כאן אפשר לסרוק את כל המותגים בחלל אחד, לבחון את הבגדים ולהחליט מה משתלם ומה נחוץ וכך לשמור גם על תקציב הקניות.

"אם קונים בשיטה הזאת אפשר גם לשלב כמה מותגים, שאולי מדברים בשפה אופנתית שונה וליצור מראה שיש בו מהסגנון האישי. החיסרון היחידי הוא שכמות הדגמים שמוצגת מכל מותג היא קטנה יותר לעומת חנות שמחזיקה את המותג הספציפי. מצד שני, אנחנו מקפידים להחזיק רק את הדגמים החדשים ביותר, כך שאולי מדובר ביתרון".

פקטורי 54, מתחם פולג, א.ת נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully