וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים לך את העפעף

שני פישר

21.4.2006 / 9:06

מה ימרחו השזופות, מה יעשו חומות העיניים ואיך יחגגו כחולות האישונים?. פרטים חיוניים על הצלליות הרצויות נכון לכרגע

איש חכם אמר פעם שהעיניים הן ראי הנפש וכיוון שלא בשיח פסיכולוגי מדובר אלא בכתבה על איפור, נסתכל על אימרה זו מההיבט הרלוונטי. אנו הבנות ביקורתיות, שלא נאמר ביצ'יות. כל מאווינו הן להיתקל באומללה שממבט אחד חטוף בעיניה אפשר לראות כמה וכמה טעויות אופנתיות ולקטול את כל רוחה ונפשה של האומללה באמתלה של צללית משחה נמרחת במקרה הטוב או גושי מסקרה על הריסים במקרה הרע.

על מנת למנוע קטילות מסוג זה, או חס וחלילה להיות אותה אומללה המשמשת מטרה ללעג, קמו חברות האיפור הותיקות MAKE UP FOR EVER ו SHISEIDO ואמרו: אנו נעזור לכן לבנות תדמית שתהייה גם מחמיאה וגם עדכנית. ובקיצור, אלו הצלליות החדשות והשוות שיעשו עבורכן את העבודה באביב הקרוב ובקיץ הטוב.

חברת האיפור הצרפתית MAKE UP FOR EVER קלעה לטעמה של הישראלית המצוייה, הגורסת שאיפור הוא איפור רק בתנאי שמבחינים בו. החברה מציעה צלליות אבקה בצפיפות גבוהה עם גוון קורן בשם STAR POWDER. במידה שלא יפעילו מאוורר ישיר לכיוונכן אין ספק שהצלליות האלו ישמשו אתכן כראוי באביב הקרוב. מחירן סביר (105 ש"ח כ"א) והן מגיעות במגוון צבעים.

מבינהם מומלצת צללית מס' 953 בגוון אפרסק עם נגיעות של ורוד בוהק הנעה על הציר שבין היומיומי לגלאם (הסוד טמון במינון). הצלליות לא חייבות לתאום את צבע העיניים. דווקא הניגוד, בניגוד לדעה הרווחת, מדגיש את הצבע הקיים. לבעלות עיניים חומות משעממות (זה בסדר, אני חייה איתן בשלום כבר כמה שנים טובות) מומלץ להוסיף נגיעה של כחול או ירוק שתהפוך את החום לקצת יותר מוערך. על אותו עיקרון, בעלות המזל המתהדרות כטווסות נפוחות בעיניים כחולות-ירוקות מוזמנות להתנסות בצבעי האפרסק הכתמתמים.

זה רך כמו משי

חברת האיפור היפנית שיסיידו מוציאה מהארון את משפחת הזהבים תחת הכותר הבינלאומי והאי-רזיסטבל "THE GOLDEN KISS". במקרה שעד היום לא הזדמן לכן להתייצב מול הדוכן של שיסיידו, נשיקת הזהב תגרום לכן לנהור אליו ולא לחינם.

היתרון הבולט של הצבע הזהוב הוא שמדובר בגוון האולטימטיבי לעור שזוף. כלומר גוון נדרש ביותר במדינות המזרח התיכון החילוניות. הצללית הזהובה מתאימה לכל צורה וצבע של עין, משתלבת עם גוון הפנים ומייצרת מראה טבעי ויחד עם זאת זוהר וסקסי. הצלליות המומלצות הן מסוג ה-silky eye shadow dou – זוג צלליות משי איכותיות מעוטרות באבקת פנינים זוהרת: האחת בגווני הזהב והשנייה בצבע נוסף. תמורת 270 ש"ח השתיים הללו ילוו אתכן בביטחה במשך שישה חודשים לפחות.

מומלצת ביותר צללית מס' S14 - השילוב בין הזהב לירוק הטורקיזי הוא באמת אי-רזיסטבל. חשוב מאד שלא תתפתו במהלך החורף, למרוח על העפעף שאריות זהובות מימי הקיץ. זיכרו כי לעור חיוור, הגוון הזה לא יתאים וכן כי החיים דינמיים וכמוהם גם האופנה.

לצורך המחשה אספר על איש חכם שפעם כתב "לא כל הנוצץ זהב". אילו היה מאריך ימים עד קיץ 2006 ונעצר אל מול הדוכן של שיסיידו, כנראה שהיה מתבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully