וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה אברי גלעד קונה את החולצות

עפר עין גל

18.4.2006 / 9:00

לא רק שדיוויד ששון הוא מעצב בגדי גברים מוכשר שפותח עכשיו חנות שנייה, הוא גם עומל עכשיו על דימוי מסתורי. קבלו דרמה

קטלוג חדש ומסקרן וחנות חדשה ברחוב שינקין, הם צמד סיבות משובחות להחליף כמה מילים עם מי שכבש את לב הבחורים שיודעים להתלבש בצפון דיזינגוף. מעצב האופנה דיוויד ששון נכנס אחר כבוד למלתחות הפרטיות של ידוענים כמו טל ברמן, ישראל ברייט, ארקדי דוכין וגם אברי גלעד, שבכל הזדמנות מתעקש ללבוש ולפרסם את ששון.

אף על פי שבתצוגת האופנה האחרונה, לפני כארבעה חודשים, הופיע ששון בפני מוקיריו ומכריו, הוא החליט לעטות על עצמו שריון אנונימיות ולא להחליף יותר אוויר עם אמצעי התקשורת.

תל אביב - פריס

בפתיחת השיחה עם עוזרתו ואשת סודו מ. הובהר המצב, ללא פתח למיקוח. "דיוויד לא יתראיין. הוא טיפוס מאוד פרטי, מאוד קנאי לפרטיות שלו". "אף אחד לא יודע מי הוא", הרחיקה מ' לכת. חרף ניסיונות השכנוע והתפתלויות אין קץ, נשארה מ. איתנה "אני אעביר לך את כל הפרטים שאתה צריך".

אז לפי טענת מ., ששון (34), גדל בתל אביב ומחלק את זמנו בינה ובין פריס. הוא לא למד מעולם במוסד רשמי, אך יש לו כשרון טבעי. את הניסיון רכש אצל מעצב אופנה צרפתי (שאת שמו היא לא מסגירה), אחר כך הוא עיצב בגדי נשים עבור המותג 'לוקה' ולפני תריסר שנים "לאחר שהבין את הצורך של הגבר הישראלי באלטרנטיבה וכיוון, פתח את המותג David Sassoon ".

בנוסף למותג, מעצב ששון כפרילאנס עבור חברות אופנה בעולם, ועשה קולקציות "פרייבט לייבל" לחברות אופנה בארץ. מ., למרבה הפלא, מסרבת גם כאן לנקוט בשמות. היא טוענת שזה ההסכם בין ששון לחברות להן עיצב, אך מוסיפה ש"ששון מושפע מעולם העיצוב, התרבות והלייף סטייל האירופאי, ומתרגם אותם ביצירתו לגבר הישראלי שהוא יותר מחוספס".

חזק במטפחות

הקולקציה הנוכחית נחלקת לבגדי קז'ואל, כולל ליין הג'ינסים המצוינים (500-700 ש"ח), וחולצות (249-550 ש"ח), "בעיקר מכופתרות, למרות שבקולקציה הנוכחית יש טריקו, אבל עם כפתורים או צווארון. בהמשך, כי הוא כל הזמן מוסיף דגמים לאורך העונה, יגיעו גם טריקו עם הדפסים".

כנראה לאור מיקומו הצפון דיזנגופי בשנתיים האחרונות, התחזק מאוד כוחו של ליין בגדי החתנים בעיצובו. ששון עושה עבודה מצוינת בתחום, לכאלה שמחפשים אלטרנטיבה אלגנטית ושפויה לטוקסידו. הג'קטים שלו (1900-4000 שקלים), מגיעים בלבן או שחור, עם פסים מאוד עדינים לשמרנים יותר, או בפרחוני עז נוכחות לפרועים יותר. יש לו גם שלל וסטים בעלי פרונט וגב מבדים שונים, חולצות בעלות ברק, הדפסי פרחים, או חלקות במט.

החותמת העונתית החזקה ביותר של ששון היא מטפחות המשי הפרחוניות, שיכנסו חזק מאוד העונה, ולא רק אצלו, אבל הוא השכיל לעצב אותן בטוב טעם במיוחד. מ. מוסיפה שששון משתמש בבדים מאירופה ותופר בארץ בסדרות מצומצמות.

והשורה התחתונה? תרגיל יח"צון אסטרטגי, ביישנות טבעית, או מיאוס אמיתי מהתקשורת? תחליטו אתם.

שינקין 47 (פינת מלצ'ט),ת"א. טל' 03-6204611
דיזנגוף 170, ת"א. טל' 03-5298536.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully