וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללבוש דיזל או לעבוד בדיזל?

רותם רוזנטל

20.4.2006 / 9:48

בגדי הקיץ של דיזל שווים הצדעה. יידע כל בוס - כשאתה שולח את העובדים למסעות ומקום העבודה הוא וילה מרגשת, יש תוצאות

על כריכת הספר הכהה תמונה בשחור-לבן. מהתמונה שולחת אישה עיניים מצועפות אל האופק. היא חובשת כובע שרשת תחרה משתלשלת ממנו ומכסה את פניה, שערה גלי ומוקפד ושפתיה משוחות באודם נוצץ. הכיתוב על הכריכה מצהיר במלכותיות: קולקציית אביב-קיץ של דיזל 2006.

חברת האופנה האיטלקית שהוקמה ב-1978 על ידי רנצו רוסו, משתתפת זו העונה השנייה בשבוע האופנה בניו יורק. בספר, הקרוי: ה"לוק-בוק", מקובצים צילומים מהתצוגה שהעלתה דיזל בשבוע האופנה וממנו בוחרים הקניינים דגמים שירצו למכור בחנויות. והנה לכם הצצה ראשונית למערך ההשראות של החברה הכה מגניבה.

וככה זה הולך: הלוק העיקרי של דיזל לקיץ עוצב בהשראת ימי הזוהר של שנות ה-40' עם נגיועת יפניות. למרות שבשנות ה-40 המפגש של המערב עם יפן הוביל גם להרס וחורבן, דיזל מצליחה גם העונה לבנות קולקציה מרתקת, שמרגישה יותר כמו סרט אמריקאי גלאמי מפעם, מאשר כמו הירושימה ונאגסקי. מעצבי החברה שאפו להנחיל בבגדים שלהם את האופטימיות שנשבה בשנים שאחרי מלחמת העולם השנייה, כשכל הגברים רצו להיות קלארק גייבל והנשים חלמו בלילות על הלוק של גרטה גרבו. כל זה מתבטא בשילובים מלאי אווירה כמו כובע רשת שמוצמד לסוודר פסים עם מחשוף ולחצאית ג'ינס; מכנסים עם אלמנטים של מדי צבא ישנים, חולצות, ז'קטים וסוודרים עם פסים רחבים שמקבלים מחשוף ונצמדים באגביות לגוף וגופיות קומביניזון שמסתתרות מתחת לז'קטים כהים.

האזכורים לתרבות היפנית שהחלה לחלחל בשנות הארבעים למערב נמצאים בבחירת בדי שיפון בוהקים ובגזרות. למשל, קימונו שהופך לעליונית המסתיימת מעל המותן ונקשרת בחגורת מותן עבה וגבוהה.

קולקציית מכנסי הג'ינס של דיזל כוללת יותר מ-40 דגמים בחמישים סוגי שטיפות שונות. יש וריאציות על גזרות הצינור שמאפשרת לבעלות הרגלים הארוכות והאגן הצר לחגוג, קרעים ומשחקים בכיסים. גזרות המותן הנמוכה והמשוחררת מופיעה בדיזל גם אצל הגברים וגם אצל הנשים.

אם לסכם, מדובר בעוד מפגן יצירתי של החברה המוערכת. נצא מכאן בקריאה לבוסים באשר הם. בדיזל מקובל לשלוח את המעצבים של החברה, פעמיים בשנה ליעדים מעניינים בעולם. בכל נסיעה הם אוספים חפצים שאהבו, דיסקים וכו' ואלה משמשים להם כסימני דרך כשהם ניגשים לעצב את הליין הבא. כמובן שהם גם עובדים במקום שבאמת אפשר לפנטז בו - וילה איטלקית, מבודדת ומוקפת כרמים. לפי מחזור המכירות של החברה, העומד על למעלה ממיליארד יורו, ניראה שהשיטה עובדת. קחו את זה לתשומת ליבכם.

מחירים: בגדי גברים 200-1,200 ש"ח, בגדי נשים 200-1,300 ש"ח,
ג'ינסים: 700-1,400 ש"ח, תיקים: 580-2,200 ש"ח.

להשיג בפקטורי 54 בצומת פולג ובחנויות דיזל ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיזל קיץ 2006. השראות יפניות וגלאם של שנות הארבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראה ממדי צבא מהשנים של אחרי מלחמת העולם השנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם את שוטרת צבאית בנשמתך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשאתה עובד בוילה מוקפת כרמים, היצירתיות פורצת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully