וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שאפשר לעשות עם תחתונית

ענת אור

20.4.2006 / 15:00

היא מרפדת, סופגת, מנגבת ונדבקת בכל מצב. מדענים עוד לא עלו על זה אבל התחתונית היא אחד הפריטים החיוניים ביקום

לפני כמה שנים, כשהייתי יותר צעירה, פחות חכמה ומחוצ'קנת באותה מידה, קניתי נעליים מוויניל אדום מבריק על סוליית עץ הולנדית שכזו. היום, שכאני גדולה וחכמה, כמובן שלא היה עולה על דעתי לנעול דבר כזה לא ידידותי.
נלהבת מן הרכישה החדשה יצאתי באותו ערב עם נעלי הקסם שלי לבילוי מסעיר במרק המהביל המכונה לפעמים בשם תל אביב.
לא צריך להיות הרצל כדי לנבא שנעליים חדשות בתחילת הערב מבשרות שלפוחיות וצליעה בסופו. ואכן, כצפוי, מצאתי את עצמי בשלב מסוים עם הנעליים ביד, לא מסוגלת לעשות צעד נוסף בתוכם מיואשת מהעינוי הנורא וחסרת אונים עד מאוד.

בת דודתי הגאונה, איתה יצאתי, הצילה אותי מלהישאר נטועה באותו מקום עד עצם היום הזה באמצעות...תחתונית!

כנשים שמכבדות את עצמן היו לכל אחת מאיתנו בתיק תחתוניות, שנקראות גם מגן תחתון ויש המכנים אותן קרקרים. בכל מקרה זה חלק מהפק"ל של ערכת ההישרדות הנשית.

תושייתה של בת דודתי הביאה אותה להדביק תחתונית לחלק אחורי של כל נעל, מבפנים, התחתונית כיסתה גם טיפ טיפה את שולי הנעל – אלה שגרמו לשלפוחיות הנבזיות ואני המשכתי לצעוד בנחת כשרגלי מרופדות בנעימים.

הסיטואציה גרמה לנו להמציא את התסריט האולטימטיבי לסדרת פרסומות לתחתוניות (מי שעושה שימוש ברעיון – תמלוגים בבקשה בהן נקלעת בחורה לצרות מצרות שונות ופותרת כל אחת מהן באמצעות תחתונית. כמו מקגיוור שהיה מציל את העולם עם קיסם שיניים וקצת רוק.

ומה השימוש היצירתי שלכם?

חלפו השנים, עוד לא נמצא משרד הפרסום שירכוש את הרעיון הגאוני שלנו, והנה השבוע נתקלתי בעוד שני שימושים מקגיוורים לתחתונית.
מזג האוויר הוא קצת הפכפך לאחרונה וחברה שלי יצאה בבוקר עם חולצה ארוכה, שהתגלתה כחממה בהמשך היום. כדי לא לדגמן מרחץ זיעה היא הדביקה שתי תחתוניות לחלקי החולצה שבאזור בתי השחי, מבפנים כמובן. התחתוניות ספגו את הזיעה והיא נשארה קוקטית כתמיד. את הרעיון, היא אומרת, חשף פעם יונתן קוניאק, שמתוקף היותו הומו הוא אשה של כבוד ולכן יכול להצטרף לקמפיין שלנו.

המקרה השני השבוע ארע בחופשת הפסח, אז נסעתי הרחק מהבית. לקחתי איתי כמובן את מסיר איפור העיניים הנהדר החדש שלי, יחד עם שאר פריטי פרפומריה נחוצים. אבל לא לקחתי עיגולי צמר גפן המשמשים להסרת איפור, כי איכשהו יצאתי מנקודת הנחה שבטוח יהיו כאלה במקום בו התארחתי.

והנה, תם הסדר, אליהו הנביא כבר קפץ לאיזה דרינק, ואני מסתבכת בניסיון לערבב את מסיר איפור העיניים עם סבון פנים ולנסות להוריד את כל זה עם הידיים. מה אני אגיד לכם – נמרח.
בתושייה של רגע הוצאתי את התחתונית המושיעה מן התיק והשתמשתי בה כמו בכריות צמר גפן והסרתי את האיפור בהצלחה רבה.

האם למי מן הגולשים והטוקבקיסטיות החביבים יש שימושים נוספים שהוא עשה בהם שימוש או יכול להעלות בדעתו לתחתוניות? אין זו תחרות נושאת פרסים אבל אלה רעיונות שיכולים להציל חיים ברגעים של מצוקה קיומית.
כתבו אלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully