וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר הבינארי

רותם רוזנטל

25.4.2006 / 9:00

לא נתלהב כבהמות רק מפטמות יפות. אנחנו מתרגשות גם מהעובדה שאתגר בונר, הדוגמן הצעיר והמבטיח, הוא מצטיין דיקאן

לערוץ 10 יש את חיים אתגר ולעולם האופנה יש את אתגר בונר בן ה-24; הוא מצטיין דיקן, מדגמן רק שנתיים וכבר מסתמן כדוגמן על, הוא חי עם החברה שלו מימי התיכון בתל אביב ובכלל מתגעגע לימים שבהם שחה עם הכרישים בגלפגוס.

בשנתיים האחרונות בונר הצטלם לקמפיינים של דיזל, Kenvelo, דיאדורה ולאחרונה גם לגולף. הוא צעד בתצוגות של איב סאן לורן, ורסאצ'ה, ריבוק, דיוויד ששון ופפה ג'ינס והופיע בפרסומות של הוועד למלחמה באיידס, של אמ.טי.וי אירופה, Zip ובזק. איכשהו, הוא גם מצליח ללמוד מנהל עסקים וביולוגיה באוניברסיטת תל אביב.

"יש המון רגעים בעולם הדוגמנות שעושים לי טוב", הוא מספר, "נסעתי למשל לתומי על האופניים באבן גבירול בתשע בבוקר ופתאום ראיתי בפינת רחוב צייטלין, מעל קולנוע גת, שאני מופיע על קיר ענק. זה היה חזק. בהזדמנות אחרת, ידידה שלי היתה בהונג קונג ופתאום התקשרה לספר לי שאני מופיע שם על שלטי ענק. אני יושב ולומד באוניברסיטה ופתאום מספרים לי שרואים אותי ברחובות הונג קונג. ההנאות הקטנות האלה נותנות סיפוק".

אלמלא בונר היה חוזר תפרן מטיול בדרום אמריקה לא היינו בכלל מגיעים עד הלום. "במהלך הטיול חברה אמריקאית הציעה לי לשנות מסלול ולהצטלם לקטלוג בפנמה. בגלל שטיילתי לבד, קצת חששתי להסכים. כבר כשהייתי קטן הציעו לי לדגמן, אבל לא הרגשתי שזה מתאים לי. כשחזרתי מהטיול בלי כסף והציעו לי שוב להיכנס לתחום, הבנתי שאולי הגיע הזמן. הגעתי לעלית מודל'ס ומאז אני שם.

"אני מאוד נהנה מהעבודה הזו. המטרה שלי בחיים היא ליהנות ולהיות מאושר ודוגמנות היא עוד דרך שמאפשרת לי לעשות את זה. כמי שלומד מנהל עסקים, אני נחשף גם להמון אספקטים של שיווק וצובר המון ניסיון יחסית לגילי. בגלל שרוב האנשים שפעילים בתחום הזה בחרו בו מתוך תשוקה, יש מסביבי פחות מסכות והרבה יצרים. יש לי פה דרך מעניינת להסתכל על העולם האמיתי".

לא זכיתי בגוף מן ההפקר

אביו של הפוסטר הענקי מאבן גבירול הוא רואה חשבון ואימו, תמי בונר, היא ציירת ופסלת ("ונוסעת בקרוב לסין לעבוד על תערוכה"). אחיו הוא התסריטאי עידו בורנשטיין, שהיה תסריטאי ראשי בסדרה "פלורנטין" וכתב יחד עם בן זוגו, שלמה פלסנר, את הצגות הפרינג' המצליחות "רעב ו"כינים". "עידו הוא איש תיאטרון וגם לי יש משיכה מסויימת לבמה. כרגע אני עסוק מכדי לחשוב על זה אבל אולי אחרי התואר הראשון אני עוד ארשם ללימודי משחק".

בינתיים, בין הלימודים לצילומים הוא נרגע בעזרת ריצות. "אני מקפיד על ריצה ורכיבה על אופניים. אני יוצא לריצות לפחות שלוש פעמים בשבוע. עבור מי שנמצא כל הזמן בלחץ, הריצות נותנות זמן לחשוב על כל מה שקרה במהלך היום. זה כמו מדיטציה. גם כשדגמנתי במילנו הקפדתי לצאת לריצות. זה מרגיע אותי. אחרי הכל, בגוף לא זוכים מן ההפקר. צריך להשקיע בו כדי לראות תוצאות, קצת כמו תעודת הצטיינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully