וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות גדלו ועזבו את הבית

רותם רוזנטל

27.4.2006 / 10:05

לולו ליאם מ"בנות" נכנסת לחנות חדשה וגדולה. הזדמנות טובה לפרגן ליוצרות נוספות ולשגר עצה חכמה למעצבים צעירים

המעצבת לולו ליאם ובן זוגה ושותפה לעסקים, אלי, ארזו את הסריגים המוזהבים, את השרשראות העדינות, את שמלות הערב המחמיאות ואת יתר הבגדים הנוזליים והעדינים של "בנות" והעבירו את החנות הדיזנגופית שלהם לחלל חדש. סליחה, לדירה מחודשת. "לפני שנתיים הלכנו, אלי ואני, בדיזנגוף" משחזרת ליאם "ופתאום ראינו דירת קרקע חזיתית כשקלטנו שזו בערך הדירה החזיתית היחידה שנותרה ברחוב ידענו שזה יהיה המקום הבא שלנו".

בשנתיים האחרונות הם כססו את הציפורניים בזמן שחיכו שהבנות שגרו בדירה יסיימו את החוזה. "הרגשנו שאנחנו חייבים לעבור. החנות כבר היתה קטנה וצפופה מדי עבורנו. המחשבה על חלל שהמהות שלו שונה מחנות, הגניבה אותנו".

החנות החדשה שנמצאת בינתיים בהרצה, נראית כמו גלריה מעודנת. "הסגנון הבסיסי שמדבר אליי הוא מינימליסטי ונקי, ומצד שני חיפשתי גם קצת חספוס. מראה לא מהוקצע לגמרי", אומרת ליאם, "הדירה עצמה נראתה כמו דירה תל אביבית ישנה משנות ה-70', עמוסת צבעים דהויים וטפטים. השארנו את הדלתות והמשקופים אבל הכנסנו גם אלמנטים חדשים".

בחנות החדשה מאחדת ליאם גם דגמים של המעצבות: קארין A, קלודט זורע, תכשיטים של "פאולה ביאנקו", של התכשיטנית רונית בכר, של אנה האגן מדנמרק ושל שרון ברונשר, שמייצרת מוצרי טקסטיל ועיצוב לבית. "אלה בנות שאני מאוד מעריכה, הן חברות והן מאוד קרובות אליי. עד היום עסקתי בעיקר בעצמי, ועכשיו אני יכולה גם לפרגן לאחרות ולהציג את התוצרת שלהן. הלקוחות הקבועות שלי מרוצות מהקניינות שעשיתי עבורן.

אין ספק שיש בשוק אינפלציה של מעצבים ואפשר למצוא בשוק המקומי מגוון אפשרויות וטרנדים. הפריחה מאוד גדולה ונעים לי לדעת שאני יכולה לפרגן למעצבות שאני אוהבת".

ליאם גם שוקדת בימים אלה על הרחבת הליין החדש שלה, Second Skin, שמתמקד בתחתונים ובגופיות במראה וינטג' ובצבעי גוף. "אני מאוד מקווה להתפתח בכיוון הזה, הליין מאוד מרגש אותי. אני נהנית להתמקד בו, בחנות ובעבודה השוטפת שלי. חלק מהליין נמצא בחנות וחלק ממנו ישווק גם לחנויות אחרות".

הסגנון של ליאם תמיד נטה לקווים נקיים ולצבעוניות רגועה. המעצבת אומרת שהיא "תמיד מחפשת את הטוויסט ואת הנגיעות המעניינות בכל בגד שאני מעצבת". בקיץ הקודם הטוויסט הגיע מכיוונו של אוברול בצבע זהב שמכנסיו הגיעו עד הברכיים ובחורף האחרון היו אלה טייצים מלורקס ושילובים עדינים של שרשראות בבגדים.

צפוף פה

ליאם התחילה עם עיצוב בגדי גברים תחת המותג "לולו ליאם" עם סיום הלימודים בשנקר. לפני כשבע שנים ("אני זוכרת את זה לפי הגיל של בני בן התשע") היא פתחה יחד עם בעלה את החנות "בנות" בשינקין שם היא מוכרת עד היום בגדים בעיצובה. בנוסף היא לימדה במגמת האופנה של אסכולה מימד, עיצבה תלבושות לטלוויזיה ועיצבה בגדים לקבוצת המחול "מיומנה" וללהקת המחול של יסמין גודר. כיום היא גם מייצאת את בגדיה לארה"ב.

"נראה לי שהעצה הכי טובה שאני יכולה לתת למעצב מתחיל היא לייצר קולקציה אחת ומיד לצאת לחו"ל. יצא לי לפגוש בפריז מעצבים צעירים ממדינות אחרות בעולם שעשו את זה. בלי לפתוח חנות, בלי כלום, פשוט עיצבו קולקציה אחת ומיד נסעו להציג אותה בחו"ל. בגלל שהשוק המקומי צפוף, כדאי לבדוק את האופציות הרחבות שיש מחוץ למדינה".

טווח מחירים: שמלות 390-659 ש"ח, מכנסיים 490 ש"ח, חצאיות 490 ש"ח, חולצות 129-349 ש"ח, גרביונים דקיקים מכותנה בלבן, תכלת מעושן, שחור, כחול עמוק 119 ש"ח.
קולקציית הבגדים התחתונים Second Skin: תחתונים 79 ש"ח, גופיות דקיקות מבדי טול 149 ש"ח, גופיות וחולצות כותנה 119-129 ש"ח, תחתוני כותנה 89 ש"ח, מכנסי פיג'מה קצרים וארוכים 59-149 ש"ח, שמלות כותנה לבית 189 ¤.

כתובות החנויות: שינקין 40; דיזנגוף 212, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully