וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם האיפור נהיה רוחני

שני פישר

26.4.2006 / 10:28

ירין שחף מאמין שאם תאופרי לפי צבעי אבן הקריסטל שסגולותיה וצבעיה מתאימים לך, הקארמה שלך מסודרת

ירין שחף, האיש ובית הספר סיים את סיעור המוחות הפנימי וגיבש את מראה האיפור הרצוי בעיניו לקיץ הקרוב. כדי להציג אותו בצורה שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה הצליח המאפר הבכיר לארגן את שירז טל ויחד בהפקה מוקפדת, הם מוציאים לעולם את האני מאמין ואני מציגה שלהם.

אז מה יש לנו בתפריט? למנה ראשונה - המייק אפ הקליל, למנה עיקרית – צלליות בהשראת קריסטלים ולמנה אחרונה – מילה על השפתון האדום. בניגוד להרגלנו נפתח במנה העיקרית, משם ננתב את דרכינו למתאבנים ונסיים, כמו בימים בהם קלוריות היו סתם עוד מספר, בקינוח.

כשמדובר במאפר נחשב כמו שחף, מעניין לדעת מהיכן הוא שואב את השראתו למראה הבא. העניין של שחף בקריסטלים הוא שהניע אותו להעתיק את הקסם והעוצמה שבהם, לאיפור. את הקשר בין האיפור לקריסטלים, שחף מסביר כך: "אני רואה בעיקר בקריסטלים את יופיו הרבגוני של הטבע. האבנים בדומה לאיפור, שובים את העין ביופיים, בברק ובדרגת השקיפות שלהן".

שחף ייצר מראות קיץ שונים, כל אחד בהשראת אבן קריסטל אחרת ומטרתו היא שכל אישה תבחר את האבן שכוחותיה, סגולותיה וצבעה מתאימים ליופיה ולאופייה. האבן אמנם משמשת רק כבסיס למראה החיצוני, אך זהו הקשר, לפי שחף, בין האיפור לנפש. כל שנדרש זו רק מידה מסויימת של יצירתיות והדרך לשלווה נצחית ולאופטימיות קוסמית מתקצרת. גם הספקניות, אלו שאבנים מבחינתן הן רק מכשול בדרך, יכולות לשאוב השראה מהיתרונות החיצוניים של מראה זה.

תנו לשפתיים לככב

קונספט הקריסטלים איפשר לשחף להשתמש במגוון רחב של צבעים ומרקמים. המראות אמנם שונים זה מזה אך משותפים להם – הברק, השקיפות והזוהר. על מנת להגיע למראות כאלה משתמש המאפר בצלליות אבקה בוהקות וקלילות ומוסיף נצנצים עדינים וטחונים דק שמעניקים את הגימור הסופי. שחף מוסיף ואומר שאיכותם של המוצרים היא שאמורה להוביל את הצרכן לרכוש איפור, ולא שם או סמל החברה הנושאים עליהם. השילוב האקטלקטי והרבגוני, שהוא מציע, בין מוצרים של חברות שונות מבטיח תוצאות מעניינות ומיוחדות יותר.

בנוגע למייק אפ – שחף ממליץ על מייק אפ קליל על בסיס מים וללא שמן. העור בקיץ נושם ומזיע, ומייק אפ על בסיס שמן אמנם "מזיע" אך בשום פנים ואופן לא "נושם". התוצאה המתקבלת משימוש במייק אפ שמנוני בימי הקיץ החמים והלחים היא שכבה לא אחידה של מייק אפ. וזה באמת הדבר האחרון שאת מאחלות לעצמכם ביום קיץ חם (אה, וגם לקלוט בצהריים ששכחת לשים דיאודורנט בבוקר).

ולסיכום – השפתון האדום. כששאלתי את שחף האם טרנד השפתון האדום רק מתהווה או כבר פאסה, הוא ענה שעוד לא אבד עליו הכלח וטוב שכך. כניסתו המרשימה של השפתון האדום למשפחת הטרנדים מחליפה את הגלוס השקוף, ששלט במשך שנים בשוק השפתונים ביד רמה. ישנם רק שני דגשים לגבי השפתון האדום: הראשון, לקראת הקיץ חשוב שהשפתון יהיה עמיד. והשני, במקרה ומתהדרים בשפתון אדום, אין צורך באיפור נוסף מלבד מסקרה וסומק כיוון שהשפתיים הן אלה שאמורות לככב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully