וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תראי כמו מרהטת

30.4.2006 / 16:46

אם השקלים לא מחייכים אלייך מחשבון הבנק, אבל את חובבת תכשיטים מנצנצים, תשמחי להכיר את בנות משפחת סלע

במכון פילאטיס השוכן אי שם בצפון-מרכז הארץ אין מלתחות. המסר הוא כנראה: אין כניסה לנשים עובדות, שהמכון הוא תחנה אחת מיני רבות בסדר היום הדחוס שלהן. לאותו מכון מגיעות רק נשים רעננות, רחוצות ומבושמות, המגיחות היישר מהפנטהאוז שמעל הקניון בו שוכן המכון, וחוזרות אליו מיד עם הנץ אגל הזעה הראשון. אלו הן ה"מרהטות" – נשים שהשקלים מחייכים אליהן מחשבון הבנק ולא קיבלו על עצמן את תפקיד המפרנס הראשי בבית.

רוב היום הן עסוקות בריהוט הבית וברענון המלתחה. קטעי שיחות החולין של המרהטות נשמעים כך: "רותי קנתה מזוודת עור של לואי ויטון. כבר יש לה 4 כאלה" או "לניצה יש תכשיט קריסטל חדש של ה.שטרן. לבן!".

ואילו אנחנו, בעד כיתות אמן ותכשיטים בנימה אישית, המיוצרים על סרט נע ביתי וצנוע. כאלה הן בנות משפחת סלע, שתי אחיות תאומות, בנות 32 והאמא רחל, שנתקלו במקרה בחרוזים, והתגלגלו עם זה הלאה. עם הרבה אמונה ובטחון עצמי, הן מנסות לפרוץ אל השוק.

3,008 חרוזים

לפני כשנתיים סגרה האם, רחל, פרק של שנים רבות בעבודה אדמיניסטרטיבית בתחום החינוך. כולם ידעו שהיא מפסלת, אבל העבודה בחרוזים הפתיעה גם אותה. היא נקלעה לסביבה חרוזית במקרה, ויחד עם בתה שרית, בתהליך של ניסוי וטעייה, הן התחילו לשחק. כל זה הוביל במהרה למגוון של תכשיטים מעוצבים, פרי דמיונן. כשהאחות התאומה, מיכל, ממונה על שיווקם.

התכשיטים עשויים משילובי קריסטלים של סברובסקי ואבני חן: שרשראות, צמידים, טבעות, עגילים וסיכות. התכשיטים נטולי כל פוזה וחפים מריח פלצנות. יש בהם משהו עממי ולא פיין, אבל במובן הטוב של המילה. בין ה"מיוחדים" של משפחת סלע עיטור לטלית מפנינים ותכשיט כלה ייחודי הבנוי מ-3,008 חרוזים.

התכשיטים נמכרים במכירות ביתיות, בירידים ועכשיו גם באתר. אפשר כמובן להזמין גם דגמים לפי בחירה אישית. "אחד היתרונות בעסק קטן הוא היחס אישי ורמת הגימור. גם אין שני תכשיטים אותו דבר, וכבר יש כמה מאות דגמים שונים". מחדדת שרית. כל התכשיטים נעשים בעבודת יד וכאמור, כל דגם הוא חד פעמי.

מחירי התכשיטים נעים בין 200-1,0000 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully