וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצולם שירה ברויאר לאלתר

רותם רוזנטל

6.5.2006 / 11:05

את הנאמנות של נאית רוזנפלד לקו המעודן, הבנו מהקטלוג החדש. את הבחירה בנילי לנדסמן כמצולמת, יפענחו רק התל אביביות

נאית רוזנפלדר, אחת מהמעצבות שהצליחו להפוך את מראה הדודה לפריט מבוקש בשנים האחרונות, פותחת את הקיץ עם קטלוג קטן, מתקפל ומסוגנן. האמת? אין בו שום דבר מפתיע, לטוב ולרע. גם העונה המשיכה רוזנפלדר בקו המוכר שלה - בגדים מחוייטים במראה יומיומי, מעודן ונשי בצורה מאופקת. ניראה שמעריצות הסגנון ימשיכו להתמכר והשאר ימשיכו בחייהן ללא הפרעה.

הסגנון המובהק של נאית בולט בשני דגמים בקולקציית הקיץ - חולצת כותנה בהירה ומכופתרת ושמלת כותנה עם הדפס בגווני כחול; שני דגמים מושכים שמתאימים שישמחו אותך גם כשתנטפי זיעה באוגוסט. הם נחים על הגוף בלי להעיק עליו ומשגרים ניצוצות של סטייל. מצד שני, אין כאן שום חידוש ובקולקציה עצמה לא נרשמו הפתעות מיוחדות.

בשלוש השנים שעברו מאז שפתחה את החנות שלה במתחם גן החשמל ובשש השנים שעברו מאז שהחלה לעצב, עברה רוזנפלדר מעיצוב חולצות קסטומייזינג לבניית קולקציות שיתלבשו בול על קהל לקוחות קבוע ונאמן של קרייריסטיות בנות 30 ומעלה. אלה סלחו לה על תקופת פירוק החולצות הפרועה והקצרה והתאהבו בה בזכות בגדי הקז'ואל הרומנטיים שלה- החולצות הלבנות והמכופתרות עם השרוולים הנפוחים, הגזרות הא-סימטריות והגזרות המחמיאות שמאופיינות באלגנטיות שקטה.

כתב החידה

הקטלוג הקיצי צולם על רקע בית הקפה-מסעדה התל אביבי המסוגנן "תפארת", שממוקם בבניין באוהאוס תל אביבי מרהיב ומשופץ. נקודת האור של הקטלוג היא ללא ספק העיצוב הגרפי. הבחירה להכניס מעט סטים לקטלוג הקטן והמתקפל, מאפשרת להתעמק בכל סט וגם לצילומים עצמם לנשום. הצילומים משתרעים על כל גודל הדף, כך שהרקע ממלא את כל הקטלוג ומעניק לדפדוף בו תחושת המשכיות כמעט סיפורית.

נילי לנדסמן, עד לפני שתי דקות כתבת אופנה ותיקה (המדור "הצעקה האחרונה" במקומון "העיר", טיים אאוט), תסריטאית וסופרת ועכשיו לגמרי מורה ליוגה, היא המצולמת בבגדי נאית החדשים. כשמעצבת בוחרת בכתבת אופנה ידועה לשעבר לככב בקטלוג שלה היא לא בוחרת בה רק בגלל הפנים היפות שלה. היא מנסה גם על הדרך לפרגן לעצמה חותם של איכות, כאומרת - הנה, לנדסמן מצטלמת בשמחה בבגדים שלי. האם יש גושפנקא חזקה יותר כדי להראות שאני הדבר הנכון?.

לדברי רוזנפלדר, לנדסמן נבחרה מכיוון שהיא מייצגת את הלקוחה אליה היא פונה ומצליחה לשדר בו זמנית שמחת חיים, חיוניות וקז'ואליות נעימה. ואכן, בפריימים מסויימים לנדסמן מקפצת כיאה למי שחשה בשמחת חיים לצד קז'ואליות (כלומר, קופצת בחינניות מבלי לקמט את הבגדים), אבל קשה לומר שהמראה שלה שומר על רמה אחידה. חלק מהפריימים לא ממש מחמיאים לה.

אי אפשר להימנע מהמחשבה לפיה הבחירה בפרזנטורית הוכרעה בעיקר בגלל המטען המקצועי שלה. התל אביביות, קוראות מדורי האופנה של לנדסמן לשעבר, יבינו את המסר שנאית ניסתה להעביר להן, כל השאר יחשדו אולי שהמעצבת ניסתה ללכת בז'אנר ה"צילמתי אישה אמיתית ולא מושלמת במקום דוגמנית" אבל יתקשו להבין למה רוזנפלד לא בחרה בלוק יותר מעניין ולא יפענחו את כתב החידה.

נאית, מקווה ישראל 10, תל אביב.
טווח מחירים: חולצות 395 - 175 ש"ח, מכנסיים 495 - 395 ש"ח, שמלות 750 - 580 ש"ח, חצאיות 515 - 395 ש"ח, אביזרים 190 – 120 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully