וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תצאי מהמסגרת

שני פישר

8.5.2006 / 11:32

הלייזר לא העלים לגמרי את משקפי הראייה. האמיצים באמת עדיין מסתובבים איתם. נותרה השאלה - איך מתאפרים איתם?

"משקפופר" קראנו לו בימי חול, "אבו ארבע" במועדים וחגים, אך כינויי הגנאי הללו לא מנעו ממתן (שם בדוי) להיות שובר הלבבות הבלתי מעורער של כיתה א'1. לימים בגרתי והבנתי שהמשקפיים, לא רק שאינם מהווים מכשול אלא בהם טמון הסוד להצלחה. כל אחד והקבעון שלו. אני נתקעתי בשלב הממושקף ופרויד אומר שכשנתקעים, אז זה לכל החיים. בשלב הממושקף מיכאל הנגבי הוא אחד הגברים הסקסיים במדינה, אם לא בעולם כולו, ואפילו איתי אטיאס, במראהו הממושקף, נושא אפיל דוקטורנטי לגיטימי לגמרי.

ואחרי שחשפתי את הפטיש שלי למין החזק ומשקפיו, אעבור, עם קמצוץ קנאה, למין היפה ומשקפיה מהיבט של משקפיים ואיפור.
דבר ראשון וחשוב מכל, המשקפיים הם אביזר אופנה לכל דבר. הן מדגישות את העין בכל מקרה ולכן, ממשוקפות יקרות, אל נא תרגזנה למשמע בקשתי להמנע מאיפור עיניים כבד כי יש אלטרנטיבה טובה ולא פחות חשובה – השפתיים.

אתן מוזמנות להתהדר בכל שפתון שתחפצו, כמה שנועז יותר טוב. (רק שתדעו, בנים נוטים להסתכל על בנות ממושקפות וסקסיות כעל שעתוק של שחקניות פורנו גרמניות המגלמות ספרניות. יש ז'אנר שלם של סרטים כאלה בגרמניה, אז שלא תגידו שלא הזהרתי אתכן).

לפעמים נידמה שמקפי הראייה נגוזו מן העולם בסיועה המאסיבי של תעשיית הלייזר, אבל מי שאמיץ באמת, מקבל על עצמו את אי הנוחות הקלה ועדיין מסתובב איתם. מי שצריך חיזוקים ימצא אותם באתר הסלבס עם משקפיים.

הוראות לממושקפת

הכמויות והצבעים בצלליות משתנים ביחס לעובי המסגרת:

מסגרת משקף עבה – ככל שהמסגרת יותר עבה, כך נדרש פחות איפור. שילוב של צלליות צבעוניות ומסגרת עבה ייצרו מראה מוגזם ואפילו גרוטסקי. לכן אתן מוזמנות לשים צלליות בגווני בז' בהיר, פנינה או ורוד חולה. עדיף שיהיו בוהקים וכך העין תודגש.

מסגרת משקף דקה – מאפשרת קצת יותר גמישות ותנועה בין צבעים. ניתן להשתמש בגווני הפסטל העדינים או הזהובים, ושוב, מומלץ שיהיו בוהקים.

משקפיים ללא מסגרת- במקרה זה ניתן להשתמש במגוון צבעים וגוונים – מהעדינים הבהירים ועד הכהים והמאטים.

טיפים נוספים – ישנו חוק חשוב באיפור משקפיים – לא לצאת עם איפור העיניים מחוץ למסגרת המסגרת. שימוש בעיפרון שחור ובאייליינר בהחלט אפשרי, רק להשתדל ליצור קווים עדינים ודקים. במידה ומשתמשים בצלליות אבקה, יש למרוח לפני כן על העפעף מייק אפ על מנת לקבע את האבקה, שלא תתפזר על העדשות.
המסקרה צריכה להיות טובה ועמידה כיוון שאלף, מבעד לעדשות היא זוכה לתשומת לב רבה וגושים על הריסים יתעצמו לכדי מימדים חסרי תקדים. ובית, במידה והריסים "ינשקו" לעדשות, כדאי מאוד שלא ישאירו עליהם חותם. מסקרה מומלצת - "לאש סטייליסט" של מייבליין. קלה לשימוש עד גיחוך, ומפסלת את הריסים ללא כל מאמץ, מביאה לתוצאות מקסימליות ולמראה אוורירי, מודגש אך לא כבד. מחיר: 85 ש"ח. (מבצע מייבליין לחודש מאי – שתי מסקרות במחיר אחת, רכשו אחת שחורה ואחת חומה).

לפני כשנתיים נתקלתי במתן. מתן שונה משהכרתי. ולא, לא יכולתי להתאהב בו בשנית. לא מכיוון שהוא לא צמח לגובה מאז מסיבת הסיום של כיתה ו', היה זה חסרונם של המשקפיים על חוטמו החטוב. נרגש, הוא סיפר לי, כמה עזרה לו טכנולוגיית הלייזר. "האהבה עיוורת" - זה המוטו שלי בחיים, והוא לא כולל עדשות ולייזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully