וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ברחוב הבדים והמסעדות

רותם רוזנטל

9.5.2006 / 13:40

זה טריקי לשלב אופנה ואוכל, כי כשמודדים, תמיד מהרהרים בצומות. ועדיין, פסטיבל נחלת בנימין שמתחיל מחר, נשמע מבטיח

פעם בחצי שנה הופך רחוב נחלת בנימין, רחוב הטקסטיל והמסעדות, למקום המאגניב שהוא באמת יכול וצריך להיות. המוני אנשים מבוסמים מתנודדים בו בשמחה ממדרכה למדרכה כשהם אוחזים כוסות יין ונכנסים ויוצאים מכל המסעדות ברחוב. הפסטיבל הקרוב הוא הראשון שבו ישלבו בקונפסט הבילוי אופנה עם הדיל האכיל של 3 מנות ב-20 ¤ בכל מסעדות הרחוב.

לכל מסעדה שמשתתפת בפסטיבל (פביאנה, דיניץ, תהל, פסטוריוס, בטי פורד, בראון, ול'אנטריקוט הכשרה) ציוותו המארגנים מותג אופנה שיצר במסעדה מיצב המתבסס על העיצובים שלו. ביום פתיחת הפסטיבל תיערך תצוגת אופנה נודדת ברחוב, ובמהלך ימי הפסטיבל יימכרו בגדי המעצבים המשתתפים בחנות מיוחדת שנשכרה לטובת ימי האירוע.

האחראית לחיבור בין המסעדנים למעצבים היא רינה טיבי, סטייליסטית, בעלת החנות גאיה בתל אביב והמצולמת בתמונות משמאל. "לקחתי הרבה מעצבות שעובדות איתי בחנות שלי", מספרת טיבי, "בחרתי את אלה שיכולות לעמוד בדרישות התובעניות של פסטיבל שכזה, מבחינת כמות הסחורה הנדרשת והיכולת ההפקתית וכולנו התחלנו לעבוד במקביל. אני עובדת על הפרויקט הזה כבר שלושה שבועות ונוצרים כאן דברים נפלאים. שיתוף הפעולה עם המסעדות כיפי, הם אנשים מקסימים ואנחנו יוצרים ביחד משהו אחר ושונה".

"החיבור בין החנות למסעדות מאפשר לאנשים לרכוש בגדים בשעות קצת פחות קונוונציונליות ולשלב את שני הדברים הכי כיפים שאני מכירה – קניות ואוכל", מסבירה טיבי, "חוץ מזה, מי שמגיע למסעדה ומתלהב מאחד הפריטים שמוצגים במיצב, יכול לגשת בקלות לחנות שיצרנו ולקנות אותו שם".

לרומנטיות ולאימהות

אסופת המעצבות הנבחרת (11 במספר) משלבת טווח רחב של סגנונות. אם את ספונטנית, חובבת קשירה ואסימטריות תוכלי לאכול בתהל ולקנות חולצות מעטפת של ליאת עזר. אם תמיד היית קצת רומנטית תוכלי לנשנש בבטי פורד ולקנות שמלות של אורלי גולן ואם תרצו לקנות משהו חדש לבת הקטנה תוכלו לשתות בבראון ולקפוץ לקנות בגדים של סיגל רודין. את הבגדים מלווים תכשיטי הזהב של Aura Designs (ליאורה דנון וזיוה נוימן) שמשולבים בעורות ומתבססים בעיצובם על אלמנט החוליות.

בין המעצבות גם דלית ציפורקין וענת צפריר ל-D&A שמעצבות בגדים שתמיד ניתן ללבוש בכמה אופציות, ענבל אשר מהמותג ענבלה שמתמקדת בעיצוב בגדים מרגיעים, עדי הדני שמייצרת בגדי שאנטי עירוניים, עירית נוי שמשלבת השפעות של אופנת רחוב עם סקס אפיל ורומנטיקה, ורד אייזיק שהיתה בכלל מנהלת חשבונות עד לפני שנתיים והיום מנסה ליצור בגדים שיחמיאו לגוף האישה הישראלית, אלין שמקפידה על גזרות נשיות וענבל אוחנה, סטייליסטית ומעצבת חלונות ראווה לשעבר, שמתנסה ביצירת קווים נקיים ונשיים.


פסטיבל נחלת בנימין, 10-18.5
חנות הפסטיבל, נחלת בנימין 40, 18:00-24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully