וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור שלא תזכי להביא לאמא

10.5.2006 / 9:53

מצאנו את האיש עם קורות החיים המושלמים. אוסקר מצווט, מעצב השעונים החדש של ה.שטרן, רופא, גולש ומעצב

הנה הבחור המושלם שמעולם לא הבאת לאימא שלך הביתה: הוא ברזילאי, מעצב מצליח, רופא, איש תקשורת, חבר באונסק"ו ופועל למען שימור הטבע, איכות הסביבה והחברה בתוכה הוא חי. בנוסף: הוא חתיך ועשיר. בטח גם ספונטני. הוא, אוסקר מצווט, טיפס בעשרים השנים האחרונות עד שהגיע לראש פירמידת נישת עיצוב ייחודית – עיצוב מוצרי לוואי של עולם הגלישה.

ד"ר מצווט מצא את עצמו תמיד מחבר בין רפואה לאופנה. ב-1986 הוא שימש כרופא אחראי בספינת מחקר ואז עיצב לראשונה את המעילים של חברי הצוות. כשהתמחה ברפואת ספורט בפריז החל להתערות בנעשה בעולם ההוט הקוטור הפריזאי ולפקוד בקביעות את אירועי שבוע האופנה.

גם קולנוען

אוסקרון שב לברזיל אחרי שהספיק לגלוש עם חברים בטהיטי ולהיות הברזילאי הראשון שהעפיל לראש ההר שמככב בחלומותיהם של כל חובבי הסקי והסנובורד בעולם – המונט בלאן. בדרך הוא בדק מה קורה בקליפורניה ובפראג ולקפץ גם לניו יורק. עם שובו כבר היה לו ברור איך לשלב את הידע שצבר במסעותיו וכך נולדה אוסקלן (Osklen), החברה שלו לעיצוב בגדי ספורט. הוא שאף להכניס בבגדים שלו את הקלילות הקליפורנית, התחכום הניו יורקי וכהנה ונראה שהצליח לפגוע בקהל יעד של קונים מתוחכמים ודינמיים, שיודעים ליהנות המחיים בעיר אבל גם לא יכולים בלי הטבע.

לאחר שאוסקלן הוגדרה כחברה עולה ומבטיחה על ידי האתר wgsn שעוסק בניתוח טרנדים, על ידי רוברט פורסט – יועץ הטרנדים של חברת בראון ועל ידי קארל באייבאט, פרופ' לאופנה מאוניברסיטת קינגסטון, החל מצווט להרצות בעולם נושאי "אופנה ללא גבולות". ב-2001, הוא קיבל הזמנה מחברת קוקה קולה, שהובילה ליצירת קולקציה משותפת עם קרן אנדי וורהול, בהשראת הציורים שעשה וורהול לקוקה קולה.

במסגרת הפעילות שלו לקידום ושיפור החיים בברזיל והאמונה שלו ב"חיים טובים יותר במילניום החדש", תומכת אוסקלן בשני שבטים מקומיים. החברה קונה את כל התוצרת שלהם כדי לשמר את תרבותם. בנוסף, תומכת החברה ב-140 משפחות שעוסקות בגידול כותנה. מצווט גם הקים את תנועת e-brigade , שמטרתה לקדם יוזמות צעירות בשמירה על איכות הסביבה ולפתח שיטות לתכנון התפתחות עיר וצמיחה כלכלית על מנת למנוע צמצום משאבים טבעיים בברזיל וברחבי העולם. איזה מאמי!

מאחר ויש לו כנראה מחסור חמור ביכולת להתבטל, ב-1997 הוא הקים את Adventure Lands, חברה שבמסגרתה הפיק וביים סרטים דוקומנטריים והוביל מסעות מחקר מצולמים בברזיל ובמקומות אחרים בעולם.

בשנת 2003 החברה שלו הוזמנה לייצג את ברזיל באונסק"ו ואוסקר הוזמן להיות במועצת המנהלים של הארגון והפך לסגן נשיא. עבודתו זיכתה אותו בפרס "Make a Difference" של העיתון O Globo. על שום שהוא כריזמטי, עיתונאים, אישי ציבור וגולשי אינטרנט הצטרפו למאבקו ב-2003 לשנות את פני ברזיל. בנובמבר 2005 הוא השיק את פרוייקט "הרוח הברזילאית".

באותה שנה ממש הוא היה המעצב הברזילאי היחיד שהוזמן ל- Merrill Lynch, בנק ההשקעות החשוב בעולם,להשתתף בפסגת תצוגת האופנה במילאנו.

גולשת מהרהרת

לחייכם הוא נוגע כיוון שהמטאור האקזוטי היה כאן לפני כחודש להשקת שעוני גלישה יוקרתים לחברת התכשיטים ה.שטרן. הקולקציה שהוא עיצב מונה שמונה דגמי שעונים - חלקם משובצי יהלומים, יש עם מסגרת שחורה או כסופה. השעונים עליהם הוא חתום הם אלגנטיים במראה ספורטיבי מאופק.

הצילומים שהפיקו לרגל השעונים של אוסקר מרשימים, מגורענים וסנטימנטליים. יש בהם נוף פראי, גלשן מפוספס וגולשת ארוכת שיער שיושבת בדד על צוק ומהורהרת. אולי היא מחכה לאוסקר.


מחירי השעונים שעיצב מצווט לה.שטרן: החל מ 4,830 ¤ עד 10,350 ¤ לשעון משובץ יהלומים. להשיג בסניפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully