וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליפסטיק אוהב את כולכן

שני פישר

11.5.2006 / 10:14

בגדים שלובשות דוגמניות לא עולים על כולן. את מבחר השפתונים הרחב והמשובח של הלנה רובינשטיין, כל אחת יכולה למדוד

שתי אמניות איפור משתי מדינות שונות יצרו שתי קולקציות שונות לשתי חברות איפור שונות. שתיהן נוגעת בגלאם - האחת ישירות והשניה בעקיפין.

שארלוט טילבורי, אמנית האיפור של החברה ששמה הוא כשם ראש ועד הבית בבניין שלי - הלנה רובינשטיין, יצרה קולקציה לעונה זו בהשראת בוורלי הילס. אל דאגה, האיפור המוצע יחמיא לכולנו, על אף שבארץ הכי קרוב ללוס אנג'לס זה קריית מלאכי.

המראה של הלנה רובינשטיין מתבסס על חיי הזוהר ההוליוודים. האיפור זוהר אך גם מפוכח. הגלאם הוא פחות בסגנון ליל' קים ויותר בסגנון שרליז ת'רון. הקולקציה אמנם לא מחדשת דבר ובכל זאת עושה חיל. השפתונים כמובן מככבים והמבחר שמציעה הלנה רובינשטיין במחלקה זו הוא מהרחבים ומהמשובחים שיש. העיניים מעוטרות בצלליות בוהקות, הרמוניות ולא דומיננטיות והסומק אף הוא חלק בלתי נפרד מהמראה. בקיצור, יפה מאוד, אך קצת מוכר מדי.

הפריט המומלץ – דה בסט אוף דה בסט אוף הלנה רובינשטיין הוא ה- Beauty Show Palette. ערכת איפור סופר מעוצבת, המכילה שלוש צלליות, שלושה שפתונים, סומק אפרסק ומברשות איפור לכל דורש. בנוסף, מצורפת חוברת הסברה כיצד להגיע לארבע מראות איפור רצויים ועדכניים. במחיר של 450 ש"ח אתן מאובזרות ומסודרות לקיץ הקרוב.

ההשראה: שייקספיר

אמנית האיפור השנייה אמנם עונה לשם גוצ'י וודסמן אך היא דווקא שייכת לבית לנקום הצרפתי. הקולקציה שיצרה נקראת ENCHANTRESS THE ובעברית פשוטה- הקוסמת. ההשראה למראה לא התקבלה מווידאו המופע של דיוויד קופרפילד, אלא דווקא ממחזה "חלום ליל קיץ" של שייקספיר.

אז איך נראית הקוסמת של לנקום? בדיוק כמו דוגמנית העל דריה וורבואי - יפהפייה, זוהרת ושמימית. הקו השולט בקולקציה זו הוא שילובים בין הגוונים המתכתיים–מטאליים (זהב, כסף, נחושת) לבין העדינים (לבנים, תכולים, ירקרקים). הצלליות הזוהרות של לנקום מתגבשות לכדי מסיבה נוצצת מסביב לעיניים. במרחק מריחה אחת של השפתיים בורוד, חום או אפרסק, אתן קוסמות מורשות לכל דבר.

לא רק לשוחרות חידושים קוסמטיים – גוצ'י וחבריה לבית לנקום רקחו במשך שנים במרתף שבפרברי פריס (אמנם הפלגתי בדמיוני אבל תודו שהדימוי עושה לכם את זה...) מייק אפ במרקם מוס. כן, כמו עם שוקולד, כמו לשיער, רק לפנים. המייק אפ הראוי "מאג'י מאט" מאפשר שליטה מלאה בכמות, בעל מרקם טוב ומיוחד וגם מה לעשות, הוא גם מאוד מזמין. מחיר: 280 ש"ח.

ומשפט עידוד לסיום - אם ישנה נחמה בדוגמניות שמדגמנות איפור ניתן למצוא אותה בכך שבעוד שבגדיהן כנראה שלא יעלו עלינו, האיפור דווקא כן. וזה בעיני הקסם האמיתי שבאיפור, גם מאחורי הקוסמת של לנקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully