וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את כזאת נעל

רותם רוזנטל

11.5.2006 / 10:50

פפה ג'ינס יוצאים לראשונה עם נעליים וב-Couple Of סרגו ורקמו על עורות במשך כל החורף. שתי קולקציות מוצלחות במיוחד

הידעתם? מקימי חברת האופנה פפה ג'ינס בחרו בשם פפה כי נורא קל לכתוב במהירות שתי הברות על צ'קים. שלושה אחים יסדו את פפה בשנת 1973 בדוכן קטן בשוק פורטבלו שבלונדון. לפני שהסמית'ס התפרסמו, שיר שלהם כבר כיכב בפרסומת של החברה. הם גם היו אחת החברות הראשונות שהשתמשו בקייט מוס כדוגמנית. בחורף האחרון הם עברו לשחקנית השיקית סיינה מילר והיא הפרזנטורית שלהם נכון לכרגע. עכשיו, לקראת הקיץ, השיקה החברה לראשונה קולקציית נעליים מוצלחת מאוד, שמשלבת את הקזו'אליות המגניבה של הבגדים שלהם עם סטייל מגונדר.

רצים על אספלט

כך, למשל, רצועה של זוג כפכפים אחד מעוצבת כפפיון בגווני כחול, צהוב, ורוד ולבן כשהצד הפנימי של הסוליה מרופד בשכבת בד רכה וכהה שפשוט מתחננת שתניח עליה את כף הרגל. בזוג כפכפים אחר החלק הפנימי של הסוליה כתום, הרצועה צהובה ומשולבת בעיגולים כתומים, גדולים ויפים - נעליים שעושות חשק לנסוע איתן לפסטיבל רוחני שמח. אם אתן מסוגלות להתמודד עם עקבים, תגלו שהדגמים החדשים מושלמים לג'ינס ארוך (ככה זה כשמותג ג'ינס מעצב נעליים) או לחצאיות עד הברכיים.

צילומי הקולקציה מחדדים את האופי האורבני של המותג. הכפכפים צולמו כשהם מונחים בפשטות על אספלט שחור והתוצאה מרשימה ונהדרת. התאורה הכמעט אפלולית מחדדת את התחושה שנעליים כאלה צריכות לבקר ברייבים בחניונים, מיד אחרי שהן מסיימות לטופף בפתיחות בגלריה.

ומלונדון לכסייפה

ובישראל, שלי ואילון סתת-קומבור מ-Couple Of השיקו קולקציה מקסימה, שמתבססת בעיקר על סריגה ורקמות בשילובי עור ומצטיינת במראה נינוח. את המותג הקימו בני הזוג, שנפגשו במהלך לימודי צורפות בבצלאל, ב-1999. בעיצוב הקולקציה הנוכחית שלהם, שנעשתה בעבודת יד וכוללת סדרות קטנות וממוספרות, הם נעזרו באמנית סריגה ורוקמות בדואיות מכסייפה.

האחרונות רקמו רקמה בדואית מסורתית על עור שטופל במיוחד לטובת הרקמה. בין הדגמים היפים שלהם כפכפים סגורים ומעודנים המשולבים ברקמה צבעונית וכפכף פתוח עם שתי רצועות בהירות שמעוטרות ברקמה. הסרגנית סרגה נעליים מחוטי עור הכוללות כפכף סגור בגווני אדום, כפכף פתוח הכולל רצועה צבעונית ודקה יותר ודגם די הרפתקני- נעל המורכבת מגרב שחושפת את האצבעות והקרסול.

כדאי גם לשים לב לסנדלים המלווים בצמד רצועות בד משובצות בצורת איקס הנקשרות על הרגל - דגם שנראה כי לא יצליח לפצוע גם את הרגל הרגישה ביותר. עם נעליים מסוגננות ומיוחדות שכאלה צריך רק שמלת קיץ קלילה וחלקה כדי לקבל הופעה מעניינת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הדוגמנים רק משתקפים

גם הברקת הסטיילינג שלהם יפה במיוחד. את הדוגמניות והדוגמן רואים רק בהשתקפותם על הרצפה השחורה ומי שמקבל את כל הפוקוס הן הנעליים. ברוב צילומי האופנה המתמקדים בנעליים, מתלבטים תמיד איך להבליט את הנעל עצמה, פה הצליחו ובתחכום.

פפה ג'ינס. מחירים: 200-500 ש"ח. להשיג בחנויות Fm: ת"א: אבן גבירול 132. גבעתיים: קניון גבעתיים.

Couple of
מחירים: 530-1,500 ש"ח. להשיג בת"א: דיזנגוף 207. ירושלים: בצלאל 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully