וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי שנסון קטן בלב

רותם רוזנטל

15.5.2006 / 10:05

קולקציית הנעלים חדשה של שני בר היא מדויקת עבור פנטזיונרית שמדמיינות שבדרך לעבודה הן חולפות ליד נהר הסן

הנה את בשמלת קוקו שאנל קטנה ועליונית דקיקה, יונקת באיטיות מהאספרסו החם שלך, מול הנוף הנפלא של נהר הסן. את מחניקה חיוך קטן כשהמלצר החסון שוב עובר לידך, מתפרקדת בהנאה בשמש על הכיסא הלבן. תפתחי את העיניים. הסן התחלף בן רגע בצמחייה של גן החשמל. משמאלך, החנות של שני בר, מוקד עלייה לרגל לכל מי שתומכת בשלטון קוקטי עולמי. קוקו שאנל אולי רחוקה, אבל קולקציית נעלי הקיץ החדשה כבר כאן.

הנעליים החכמות של שני בר בולטות בשטח בעיקר בזכות גזרות קלאסיות בטעם אירופאי שעוברות התאזרחות לטובת מעלות החום המקומיות; מלבנים קטנים על נעלי אצבע, נעלי סירה מריפוד מסורתי שנלקח היישר ממשחקי פולו (ומחנות הריפוד הוותיקה "נוסבאום", איתם החלה בר לשתף פעולה), כפכפי רוקי חומים עם רצועות היוצרות אשליית תנועה, סנדלים המשלבים בורדו ובז' במשחק רצועות אלגנטי וכפכפי עור המדמים צורה של שריון קשקשים.

לפני שבר גילתה את הנעלים היא עיצבה תיקים. גם כיום התיקים שלה מושכי תשומת לב בגזרות מלבניות או בגזרת תיק יד בצורת צדפה. העניין פה הוא הפרטים הקטנים: האבזמים המיוחדים, סיכות הפרפר, שילובים של רצועות, חירורים בתבנית גיאומטרית או גזרות מעניינות.

מקורות ההשראה של בר מגוונים - ידיות קומקום יוצאות דופן, בדי טוויד בריטיים או סרטים ישנים. העונה היא הושפעה בעיקר מסרטים שנוצרו בשנות ה50' וה-60', כשהיא מתרגמת את העושר הוויזואלי של המאה הקודמת למינימליזם, לעקבים שאפשר להתרוצץ איתם ולשילובי צבעים מסקרנים.

חצאים ויוצאי דופן

בר, יחד עם בן זוגה ושותפה לעסקים ברוך כיתאני, פתחה את החנות הקטנה שלה (שיש בה גם קומת סטודיו) במתחם גן החשמל המחודש בינואר. לפני שנתיים השתתפו הדגמים של בר בתצוגת אופנה בברלין, שם גילתה אותה חברת נעליים מקומית שהחלה לשתף איתה פעולה. בר בנתה לעצמה שוק לקוחות מקומי ובינלאומי וכשהרגישה שהתבססה מספיק פתחה את חנות המותג שלה בתל אביב. חוץ מהמכירות בחנות היא מייצאת לברלין, הולנד, אוסטריה ולוס אנג'לס.

בזכות העבודה עם חו"ל נחשפה המעצבת לצורך הגדול בחצאי מידות ובטווח מידות גדול יותר, לכן הטווח בחנות נע בין 33-43. כלומר, גם אם את קונה בחנויות של נעלי ילדים וגם אם את נאלצת בדרך כלל לקנות סטוקים של נעליים בחו"ל הרי שתוכלי למצוא כאן נעליים שיחמיאו לך לרגליים בסטייל.

מחירים: נעליים 440-550 ש"ח, תיקים 350-530 ש"ח
כתובת: מקווה ישראל 3, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully