וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש השובבים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

16.5.2006 / 12:58

כמה שהאחים בורוכוב מספרים יפה, ככה הם נחמדים. כמה שהמספרה שלהם צנועה ונעימה, ככה הקטלוגים שלהם מפוארים

ברחוב בן יהודה ההומה בתל אביב, שוכנת המספרה הקטנה של האחים קובי ואלי בורוכוב. מפלי מים לא זורמים בה, כורסאות החפיפה שבה לא מעסות את השכמות, השידות הצמודות למראה הן לא ויקטוריאניות ופיליפ סטארק לא עיצב שם את ספות ההמתנה. פשוט מספרה נקייה, בהירה, לא גדולה ולא קטנה ושמותיהם של שני האחים מתנוססות מעליה.

לעומת זאת, אותם השמות ממש חתומים על קטלוגים מושקעים במיוחד בהם התספורות המעניינות שהם יוצרים מופיעות בצמוד לבגדים מוקפדים על רקע ארט מתוחכם. בקטלוג האחרון שלהם, פרוזן, רק כדי לחדד, נסע איש ארט מנוסה לצפון, חטב עצים, צבע אותם בלבן ויצר בעזרתם תפאורה נוסח הקוטב הצפוני וראובן כהן עשה את הסטיילינג. יצא פצצה.

הניגוד בין הקטלוגים האמנותיים למספרה הרגילה משהו לא התפענח לי, עד שאלי, האח הגדול יותר, הסביר לי שמדובר בטקטיקה מכוונת. ללקוחות סלבז למשל יותר נוח להגיע למספרה לא מנקרת עיניים, שם לא מחפשים אותם, אלא למספרה לא מעוררת חשד.

חוץ מזה שהשניים גדלו במשפחה חמה בת שמונה נפשות בתל אביב עם אמא בוכרית שגם עובדת, גם מבשלת וגם מטפחת ומפנקת והם מרגישים הכי טוב בסביבה ביתית.

באופן מפתיע, חמש דקות אחרי שמכירים את צמד האחים הצנומים והמטופחים, מרגישים כאילו יש מאחוריכם היכרות בת חמש שנים. הם נינוחים, נעימים, ורגישים לסביבה. אין פוזה ואין דאווין ויש אינטיליגנציה בולטת. לקובי למשל, יש עברית יפה ומוקפדת שאופיינית למי שמתעסק ביום יום בטקסטים על השפה ולא בהכרח בשמירה על גזירה ישרה של פוני.

עד כאן בקשר לאווירה. הביצועים טובים גם הם. השניים מעודכנים מאוד, מדברים בנחרצות על חזרתו של הפוני העונה ומתמחים בהתאמת התספורת לבנאדם. הלקוחות שלהם הן בנות 27 ומעלה, פרסומאיות, נשות תקשורת ועוד והם מרוצים מזה מאוד.

אם לסיים בטיפ, מבחינת הבורוכובים תספורת היא בעצם טיפוח, כי כמובן שעדיף לקצוץ קצוות שרופים ויבשים מאשר לטפח אותם לשווא בקרמים. אם לסיים בהמלצה על מוצר – לאחים יש קרם חימר מוצלח שלא משאיר את השיער דביק או שומני ונותן נפח בצורה הנעימה ביותר.

מחירים: תספורת 220 ש"ח (צוות: 190 ש"ח), צבע 170-220 ש"ח, גוונים בתפזורת 250 ש"ח, גוונים על ראש מלא 450 ש"ח

בן יהודה 81, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully