וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי בוי

רותם רוזנטל

16.5.2006 / 10:35

עדי גלר מ"קאלה" זנחה העונה את מראה הטום בוי מהונג קונג לטובת נשיות רומנטית עם סטרפלסים ושיפון. כתמיד, היא צודקת

"אם אני מרגישה מותשת מרוב לחץ, אני מעדיפה לא ליצור ולא לעצב", אומרת עדי גלר, בעלת החנות קאלה, "אני יוצרת לשם האהבה ולא לשם העשייה. אחרי הכל, אני לא מחויבת לעיצוב מספר מסוים של דגמים. ממש לא מפריע לי אם קודם יהיו יגיעו לחנות הדגמים ורק אחר כך הדגמים שאני עיצבתי. העיקר שהבגדים יהיו יפים ואני אוכל להביא את המיטב בלי להתפשר על הרמה".

גלר מנסחת בפשטות את הנינוחות שמאפיינת את הדגמים שהיא בוחרת לשתי החנויות שלה בתל אביב כבר חמש שנים. לאחרונה, הצטרפה לקונצרן גם חנות לנעליים מיובאות. העונה, מראה הטום-בוי מהונג קונג ששלט בעונות הקודמות, נסוג לטובת רכות רומנטית ונשית. על הסטנדים יעמדו הרבה יותר שמלות סטרפלס, שיפון, תוספות של פאייטים, מותן גבוהה, פליסה וחצאיות בלון. הרבה בלון.

את השמלות הרכות והווינטאג'יות מלווה גם אוסף מורחב של אקססוריז שבו עגילים, צמידים וסיכות במראה עתיק. גלר מספרת שהעונה היא חיזקה מאוד את גזרת המכנסיים בחנויות והוסיפה גם מגוון דגמים של ג'ינסים.

סווטלנה ושיערה הגולש

גם צילומי הבגדים תפסו גוון יותר רך. על רקע ניטרלי, שמושפע רק משינויי תאורה, מפלרטטת סווטלנה הדוגמנית עם המצלמה. השיער הארוך שלה, שמגיע עד הישבן, משאיר מקום אך לסטיילינג מינימליסטי ומשתלב בהצלחה עם בדי השיפון ועם הגוונים המעושנים. היא משחקת איתו בהנאה (היינו עושות את אותו הדבר במקומה) ומעניקה לצילומים נופך נשי ומעודן.

"אני חושבת ש"קאלה" תפסה כי הרבה בנות עם סגנונות שונים יכולות למצוא כאן בגדים", מאבחנת הבעלים, "גם בנות שהן יותר סולידיות והטעם שלהן נוטה יותר למיינסטרים וגם בנות נועזות יותר. יש לי קונות ערביות, דוסיות או שיקיות. הטווח מאוד רחב וכל אחת מהן תמצא כאן משהו אחר לגמרי שמתאים לה יותר.

"אני עדיין מתרגשת כשאני רואה מישהי שיושבת בבית קפה ולובשת בגדים שלי. באופן כללי, אני עובדת, מתקדמת ובוחרת לפי תחושות בטן ולא לפי תכנונים מוקדמים. קשה לתכנן בעולם הזה, שקורים בו יותר מדי דברים מפתיעים. אולי עוד שנתיים אפתח חנות נוספת של נעליים. זה הדבר הכי רחוק שאני מצליחה לחשוב עליו".

מחירים: שמלות: 250-600 ש"ח, חצאיות: 230-300 ש"ח, מכנסיים: 250-350 ש"ח, חולצות: 160-230 ש"ח.
קאלה: מרכז בעלי מלאכה 12, דיזנגוף 184 תל אביב.
חנות הנעליים: דיזנגוף 218 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully