וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעור שלך צפוי עתיד מזהיר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

17.5.2006 / 10:00

אופציה לבילוי אחה"צ איכותי בחברת עצמך. אבחון ממוחשב ומסעיר של העור, טיפול פנים לא יקר ואיפור ע"ח הבית, לחיזוק השמחה

איריס היפה מקרבת אלי גלאי קטן שבתוכו מצלמה שמגדילה את העור פי 60. הסיטואציה אינטימית מאוד, אם כל אחד אחר היה מתקרב אלי ממרחק כזה לאור יום הייתי נבהלת, אבל כאן בפינת הישיבה הלבנה והחצי מוסתרת של לנקום, בקומת המשביר שבקניון רמת אביב, העיניים הטובות של איריס נותנות תחושה מרגיעה.

"זה קמט מוגמר", היא מבשרת לי בצער ומרחיקה את הגלאי מקצוות העין שלי, "היה סיכוי שזה קמט יובש לא עמוק שקרם לחות אינטנסיבי יוכל לשקם. אבל הקמט שלך כבר פה והוא יישאר. לא נורא", היא מוסיפה למראה העצבות שמציפה אותי, "קמטים באיזור העיניים מצביעים על הרבה רגשות חיוביים. לי למשל יש שני קמטים דקים מצידי השפתיים, כי מתוקף התפקיד שלי אני מדברת הרבה".

פניה של איריס חלקות ויפהפיות. אני לעומת זאת משלמת עכשיו מחיר על הנטייה שלי להסביר פנים, לחייך לסובבים אותי ולהגיב בצחוק חיובי לקשיי היומיום. בשלב הלחות לעומת זאת, איריס ציינה בהתפעלות שבעוד שלרוב הנשים יש צד אחד יבש בעור (זה שמופנה לשמש כשהן נוהגות למשל) הצד היבש שלי רווי לחות כמעט כמו של בתה בת השנתיים וחצי. אולי אנחנו משתמשות באותו קרם.

המכשיר גם יודע לאבחן אם השכבה התת עורית עומדת לשגר החוצה כתמי פיגמנטציה נוספים או שמא שיש הוא שיהיה. הוא פשוט מגלה את העתיד כמו כדור בדולח ובניגוד למצופה, דווקא לא בישרו לי רק על עתיד שחור כדי שאקנה מוצרים, אלא פרשו תמונה מאוזנת. אודה עם זאת שהיה מפתה מאד להשתוקק ל"מוס ניקוי עם אננס ופאפאיה" או ל"פילינג עם כדורים של שעווה לבנה ומרככת", או ל"מסכת ניקוי שעשויה משני סוגים של חימר לבן שסופחת שומן ומכווצת נקבוביות" שאיריס הציעה לי בקול רך.

ערכת האבחון "דיאגנוז" מסתובבת בארץ והדיילות מודיעות עליה ללקוחות כשהיא מגיעה לפינת התמרוקים הקרובה למקום מגוריהן. הבדיקה לא עולה כסף למי שנכנסת לטיפול פנים של לנקום שמחירו 180 ש"ח.

סביב הדיאגנוז המשוכלל מתפתחות שיחות ועצות מחכימות במיוחד. איריס למשל הציעה את מבחן הסדין כדי לדעת אם רמת המיצוק של העור נמצאת בירידה. "אם ישנת על סדין מעט סתור", היא מציינת בעדינות, "והחריצים שהוא הותיר על העור לא ממהרים להיעלם, נראה שהעור הפך קצת רפוי וכדאי לשקול קרם ממצק".

היא גם המליצה למי שיש לה עיגולים שחורים מתחת לעיניים, לסור להמטלוג כדי לבדוק את מאזן הכדוריות הלבנות והאדומות בעור, את מצב הויטמינים בגוף ואת זרימת הדם התת עורית. באמת שמדובר באישה מרשימה.

הלוק הרמת אביבי

מערכת האבחון הממוחשבת בודקת אותך יחסית לבחורות בנות גילך שחיות בתנאי חיים דומים לשלך – מדינה ים תיכונית ספוגת חום ולחות. התוצאות יספרו לך אם את מעל לממוצע מבחינת נקבוביות פתוחות או מתחת בעניין הקמטים למשל. מה שעשוי להיות מנחם (אוי, עוד מחשבה חיובית. בטח חייכתי. אני חייבת להפסיק עם זה).

בהתחלה הבודקת מבררת בעדינות איזה עור את חושבת שיש לך ואז כשהמחשב יוצא עם התוצאות שלו, קצת יותר נוח לבשר את הבשורות הלא תמיד נעימות. "אמרת שלדעתך העור שלך יבש מאד", יגידו לך בעדינות אירופאית, "ואת צודקת. זה לא אנחנו אמרנו. זה את אמרת". מבררים איתך מה הם הרגלי הטיפוח שלך ואם למשל אמרת בהתחלה שאת מעדיפה לנקות את העור עם מוצרים הנשטפים במים, יאנחו בשקט (למה את לא מבינה שהמים בישראל קשים ומייבשים. באירופה כולן מנקות בחלב ובמי פנים) ויתאימו לך מוצר ניקוי נשטף כמו שאת אוהבת.

אחרי כשלושה חודשים את מוזמנת להגיע שוב למחשב ולבדוק אם המוצרים שהתאימו לך, עובדים. אם רמת הלחות עלתה, רמת השומניות באזור הטי ירדה וכו'. איריס נשבעת לי שקמט קטן שהיה לה התמלא והתחיל להיטשטש בזכות קרם שמגביר את ייצור הקולגן, של לנקום. ככה המכונה הראתה.

הסטודיו של לנקום ייחודי רק לסניף בקניון רמת אביב. המקום בו כמות הבחורות המטופחות עד לפרט האחרון שמסתובבות בו, היא בלתי נתפשת. הבחורות האלה בוודאי יתרשמו מאד מהתעריפים של טיפול הפנים בסטודיו. רק 180 ש"ח. מחירה של מצחייה מיובאת בחנות אקראית, סמוכה. הוא נערך בחדר מרגיע והוא יסודי ונעים מאד. חוץ מניקוי עמוק, מסכת הזנה ועצות מקוסמטיקאית מוסמכת, כולל הטיפול גם מסג' לידיים שנעשה לפי התנועות שנוסחו במרכז לנקום העולמי. כבוד.

אחרי האבחון והטיפול אפשר לקבל איפור מידי אחת המאפרות של לנקום, ואם המכשיר סיפק לך בשורות טובות, הטיפול היה נהדר וגם איפרו אותך יפה, סידרת לעצמך אחלה אח"הצ. את יכולה להמשיך משם לסיבוב קצר בקניון רמת אביב כשאת נראית ממש כמו השכנה הרגועה והעשירה שממול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully