וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעים אינטימיים במקלחת

אדר ריכטר

18.5.2006 / 10:19

4 אנשים יצאו לבילוי בייתי עם מוצרי ים המלח החדשים של אהבה וחזרו רכים יותר. היה גם מי ששכח וזרה מלח על הפצעים

אף אחד לא יכול לעמוד בפניו של המלח, הוא הופך ברזל לקורוזיה, הורג חיידקים ובקואליציה עם יתר לחץ דם הוא יכול להביס גם אנשים חזקים. במעבדות ים המלח של 'אהבה' הבינו שגם הזיקנה לא תוכל לעמוד בפניו של המלח ובימים אלה משיקה החברה סדרת ספא חדשה, עם יכולות טיפול בהזדקנות העור. המלח מקבל פה חיזוק: האצה היחידה הצומחת בים המלח היא אצת דונליאלה (Dunaliella Salina) שהוכח כי היא בעלת תכונות אנטי אייג'ינג.

היא מכילה ריכוז גבוה במיוחד של ביטא-קורטן, ויטמינים חיוניים ונוגדי חימצון, המאפשרים לה לשרוד בסביבה הבלתי אפשרית של ים המלח, והיא שולבה בתכשירי הסדרה החדשה.

עשרה מוצרים חדשים לשימוש במכוני ספא ובספא הביתי יוצאים עכשיו לשוק: סורבה גוף בניחוח סירינגה ותפוח ירוק, מסכת בוץ בניחוח ארז ומנדרינה, מלח נוזלי מים המלח, שמן יבש בניחוח ארז ומנדרינה, חמאת מלח מרגיעה בניחוח סירינגה ותפוח ירוק, וחמאת מלח ממריצה בניחוח ארז ומנדרינה.

נפתח עם דיווח מגזרת החקלאים

ע' חקלאי פיקח וגברי, המבלה את רוב ימיו בכרם צפוני וסולד לרוב מתכשירים קוסמטיים (אבל תמיד שמח למוצרים טבעיים מים המלח) התנדב להתכסות במסכת בוץ ממריצה. הוא חרץ בסיפוק שהריח נעים ולא דומיננטי מדי וכי המרקם רך יותר מזה של הבוץ הרווח לחופי ים המוות. מסכת הבוץ החדשה גם נשטפה בקלות תחת זרם המים וע' מסר על תחושת רעננות כללית בתום השימוש.

המסכה מגיעה באריזה שמתאימה גם לחימום במיקרו, והיא מורכבת מבוץ מינרלי טבעי מים המלח, מינרלים מים המלח, תמצית אצת דונליאלה סלינה, תמצית קמומיל, פרו-ויטמין B5 ותמצית מעלי אלוורה, שמן זרעי החוחובה, ויטמין E ותחמוצת אבץ. רעייתו קטנת הקומה של ידידנו החקלאי מבקשת להבהיר כי לא הורגש עור חלק במיוחד בתום השימוש, אבל הוא יצא רענן.

שמן קליפת האשכולית

שתי בחורות רעננות לקחו לאמבטיה את צנצנת המלח החדשה של אהבה שמועשר במינרלים מים המלח, תמצית אצת דונליאלה סלינה, ויטמין E ושמן קליפת האשכולית. הן קבעו כי לעסות ולקבל מסז' עם המלח הנוזלי זו חוויה. המלח, בשונה משמן למסז', נשטף בקלות עם המים, אבל עדיין משאיר עור רך ונעים. מצוין למי שנמנע להכתים את הסדינים, לא מומלץ למי שיש לו פצעים (אפילו קטנים), כי זה שורף, אבל ממש.

את חמאת הגוף לקחה בחורה נמרצת שפותחת את רוב ימיה באימון חדר כושר ומקנחת בסאונה רטובה, סאונה יבשה ועמידה מתחת לזרם חזק ותלת כיווני. החמאה שלה היתה מעדן שהוא מעין פילינג, המורכב ממינרלים מים המלח, תמצית אצת דונליאלה סלינה, שמן קוקוס, שמן זרעי חוחובה, שמן זרעי שומשום וסוכר גרגירים.

היא נטלה את המוצר ליד בסקפטיות, שהרי קרם גרגרים עדין למקלחת של 'אהבה' כבר יש לה. אבל כבר אחרי המקלחת הראשונה היא שיגרה מברק והודיעה שהמילה חמאה היא לא תעלול שיווקי לסתם פילינג.

המרקם מסתבר, הרבה יותר נעים מזה של הפילינג המוכר, ונשטף בקלות במים. גם לאחר השימוש העור נשאר מאוד חלק, והריח של החמאה לא מתנפל על העור - אפשר בכיף למרוח אחריו קרם גוף או להתיז בושם. החסרון, כמו תמיד בספא בייתי, אין מי שיקרצף את הגב.

מחירים:
סורבה בניחוח סירינגה ותפוח ירוק: 113 ¤ לאריזה של 350 גר'.

מסכת בוץ ממריצה לגוף בניחוח ארז ומנדרינה: 101 ¤ לאריזה של 200 מ"ל.

מלח נוזלי מים המלח: 85 ¤ לאריזה של 200 מ"ל.

שמן יבש בניחוח ארז ומנדרינה: 110 ¤ לאריזה של 100 מ"ל.

חמאת מלח מרגעה בניחוח סירינגה ותפוח ירוק: 95 ¤ לאריזה של 350 גר'.

חמאת מלח ממריצה בניחוח ארז ומנדרינה: 95 ¤ לאריזה של 350 גר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully