וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני, תפקידי, לשקם לך את הקצוות

רותם רוזנטל

21.5.2006 / 16:09

צבעת את השיער שלך למוות, ייבשת אותו בשמש והתמכרת לפאנים?, אלפא רוצה, בשלב זה, להיכנס לתמונה. זול זה לא יהיה

בארבעת החודשים האחרונים עומד אלפא לגזיאל, מעצב שיער נחרץ במיוחד, בראש מספרת "קרסטס" שנפתחה במתחם המלוטש "בית בנמל" בתל אביב, מול הגלים. הוא מסייע לחברת קרסטס לפתח מוצרים שיתאימו לקהל הישראלי ויש לו גם חדר טיפולים המתבסס על מוצרים שלהם, במספרת הבית שלו "אלפא" ברמת השרון. קרסטס היא חברה אירופאית שעובדים בה 2700 מדענים המתמחים בייצור טכנולוגיות בתחום טיפול וטיפוח השיער. החברה פועלת מאז 1964 והמחקרים שלה נערכים במעבדות המתקדמות של לוריאל.

כשאלפא מדבר על אבחון בעיות שיער קצב הדיבור שלו עולה: "הדיאגנוזה שלנו כמעצבי שיער חשובה מאוד. אם מעצב נמהר או לא מנוסה מספיק נותן דיאגנוזה לא נכונה אז המכון והמוצרים שלו ייחשבו ללא אמינים. זה כמו רופא שחייב לתת את סוג האנטיביוטיקה הנכון".

"הלקוחות חייבים לדעת שהמוצרים שמוכרים ברשתות הפארמים הם לא טיפוליים. בכלל, רמת המקצועיות בארץ צריכה לעלות. בכל מקום בעולם, צריך לעבור הכשרה של חמש עד עשר שנים ולעמוד במבחנים כדי לפתוח מכון, זה מעוגן בחוק. אצלנו הכל מאוד פרוץ. גם מי שלמד רק שלושה חודשים וגם מי שלא למד בכלל יכול לפתוח מכון. זה מסוכן. בתחום הזה מעורבים חומרים כימיים ודרושה עדינות והרבה מאוד ניסיון. תחשבי שמעצב לא מנוסה היה הורס לך את השיער ולא היית יכולה לצאת מהבית.

אני עובד עכשיו עם הלוביסטית עליזה גורן כדי לעגן את התחום הזה בחוקים. זה טוב לכולם. אם יהיו חוקים, הרמה תעלה ונצליח לשמור על השם הטוב שלנו. לא כל אחד יוכל להיכנס לתחום ולהרוס אותו".

נאמן לדבריו, לגזיאל עבר הכשרות אינטנסיביות לפני שהפך לנציג קרסטס בארץ. במספרת הקונספט החדשה שלו הוא נותן טיפולי שיקום לשיער שניזוק אחרי שימוש אינטנסיבי אחרי שימוש בצבע או במייבשי שיער. הטיפולים כוללים אבחון, מסז' ממריץ לקרקפת, טיפול בעזרת אמפולה מיוחדת והתאמת מוצרי טיפוח.

המחיר כולל פן

המספרה מעוצבת לפי קונספט הרשת ושאר סניפיה בעולם. את החלל עיצב האדריכל האיטלקי גווידו מאטה, את הכורסאות המתכווננות עיצב פיליפ סטארק, כל האביזרים יובאו בשלמותם מאיטליה, כמו גם פס הקול הלא צפוי (המאמאס אנד דה פאפאס ואיזי ליסנינג מרגיע).

הבחירה במתחם "בית בנמל" של קום איל פו מתאימה מאוד לאופי המקום, שמנסה למקד את הלקוחות בטיפול וטיפוח עצמי ולא מהסס לדרוש תמורה כספית הולמת. אין ספק שמחירי התספורות במספרה יקרים, שלא לומר, יקרים להחריד (אלפא: 295 ש"ח, צוות: 230 ש"ח). מומלץ ללכת על טיפול אמפולה עם עיסוי קרקפת ממכר של 15 דקות (85 ש"ח). המחיר סביר והתחושה אחר כך נהדרת.

"התחברתי לאופי של הנמל והמתחם כי חשובה לי אווירת החופש וחשוב לי לשים דגש על שילוב האמנות והאופנה. אנחנו מתכננים לפתוח עם לוריאל עוד ארבעה מקומות בארץ ואחד באירופה. ברור לי", הוא מסכם בביטחון, "שכל מספרה שאפתח בארבע השנים הקרובות תהיה בקונספט שונה של טוטאל לוק ושאמשיך לחפש בכל אחת מהן אמירה אישית. יש לנו הרבה תוכניות לשנים הקרובות".

לגזיאל התחיל לקצוץ בגיל 17 וחצי והיום, בגיל 34, הוא יכול לזקוף לזכותו עיצוב קולקציית שיער חורף לארמאני, ניהול שתי מספרות מצליחות, זכיינות לשעבר מטעם רשת שוקי זיקרי וקהל לקוחות קבוע ומכור הכולל מיני ידוענים מתחום הבידור, התקשורת והפוליטיקה.

"הגעתי לתל אביב מהפרובינציה, מחדרה, והתחלתי לעבוד אצל "מריוס" שהיה אז בגן העיר. נמשכתי לקשר החזק שיש עם אנשים בתחום הזה. אני אוהב להקשיב ללקוחות ולדבר איתם ולגרום להם להיראות ולהרגיש טוב. גם אני תמיד אומר שאין אישה לא יפה, רק אישה לא מטופחת.

"המשפחה שלי הגיעה מלוב וחלקים ממנה עברו לאיטליה. הם כולם מאוד ריאלים, עוסקים בבנייה ובפיתוח, ואני הלכתי בדרך מאוד שונה. אני עושה את מה שאני אוהב ואני לא יודע מה הייתי עושה בלי המקצוע הזה. הלכתי על מה שאני מתחבר אליו, על רוחניות ועבודה פנימית. אחרי הכל, כדי להבין את מי שעומד מולך אתה צריך להבין את עצמך".

מחירים: תספורת (כולל פן): אלפא – 295 ש"ח, צוות- 230 ש"ח
טיפול אמפולה – 68 ש"ח
טיפול באמפולה עם עיסוי קרקפת, 15 דקות: 85 ש"ח
טיפול באמפולה עם עיסוי קרקפת, 30 דקות: 150 ש"ח
טיפול באמפולה עם עיסוי קרקפת, 45 דקות: 200 ש"ח
פן: 65-100 ש"ח (לפי אורך השיער)
צבע: 200-350 ש"ח (לפי אורך השיער)
גוונים: 320-650 ש"ח (לפי אורך השיער)

מספרת קרסטס, בית בנמל, נמל תל אביב. 03-6023666

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully