וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה העורכת, לשירותך

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

22.5.2006 / 10:00

לא האמנו שנזרוק אי פעם מילה טובה על קרבן האופנה המסתחבק, סנדרה רינגלר, אבל בגלל קליגולה, אוי, זה קרה

בגלל שסנדרה רינגלר מדברת בכל הזדמנות על אופנה בטלוויזיה ואוצר המילים והיצירתיות שלה חשופים לציבור, קצת קשה לחבר בינה לבין המוצר המוצלח שערכה, המגזין "מכורות לנעליים של קליגולה".קטלוג שמתחפש בהצלחה גדולה לעיתון אופנה.

אבל מסתבר שכשצוות שלם של משרד פרסום יושב מאחוריה, לסנדרה יוצא מגזין אופנה ממש שווה. למעשה הקטלוג של קליגולה כל כך מהנה עד שהוא מטשטש את העובדה שהחברה לא ממש הבריקה עם נעליים לקיץ הזה.

לא שהם נפלו, אבל כדי למצוא את הנעליים המעניינות עם הסטייל, צריך לחפש אותן בריכוז רב בתוך שדות של פלטפורמות גסות ועמוסות קישוטים וניטים. קשה, קשה למצוא בקליגולה העונה דגם שיש בו שקט ולא מזכיר איכשהו את ההמוניות של הטיילת באילת בערב חם של חודש יולי.

על דגם 972 למשל, כפכף סגור וגבוה, ממעין בד יוטה מחוספס למראה ופרום בקצוות, שלו סוליה מעוטרת ניטים ורצועת עור מקומט עם חרוזים שחוצה אותו בהפגנתות לכל אורכו, באמת שאין מה לומר. הוא כבר נוחר את נוכחותו המאסיבית, בעצמו.

מצד שני המחירים של קליגולה נוחים ומתחשבים ובחורות פחות אקסטרוורטיות יוכלו למצוא ב-319 ¤ למשל סנדל פלטפורמה מעודן בצבע כסף (דגם 831) או סנדל שטוח עם שתי רצועות יפות ואבזם (דגם 25, מחיר 279 ¤). גם תיק הקש הצבעוני שווה כניסה לחנויות (179 ¤).

סיימון אמר חצאית צינור

ואיך הקטלוג הצליח להפוך את עצמו לנחוץ? סנדרה, מעכשיו, סטייליסטית ועורכת, בחרה בו כמה טרנדים מעניינים שאופיניים לקיץ הזה והתאימה להם נעליים של קליגולה. הבחירות בטרנדים יפות וטובות וגם הסטיילינג (אבל עליו חתום סיימון אלמלם). והחלק הזה של המגזין איכותי, יפה ומעודכן.

אפילו במדור השאלות והתשובות שבו תמיד ממציאים שאלות מחורבנות מתוך ההנחה שאנשים אוהבים לקרוא שאלות מביכות של אנשים שאין להם עם מי להתייעץ, יש תכנים שקל להזדהות איתם. הפקת האופנה יפה ומצולמת טוב וגם התחזית האסטרולוגית, מדור בעל פוטנציאל להיות טיפשי במיוחד, יצא אינטילגנטי ונעשה בו חיבור לא גס מדי, למכירת נעלים.

משה על הסביצ'ה

הקטלוג כמו כן מוצלח, כי הוא יתחבב על אוהביה של סנדרה וגם על משקציה. מי שאוהב את הבלונדינית הצחקקנית בטח גם אוהב את הדגמים הלא מאד מתוחכמים של קליגולה. למעשה מדובר ביישות אחת. כלומר, חשבנו פעם לרגע שלסנדרה יש סטייל מתוחכם, אבל אז היא הפכה לפרזנטורית של קליגולב ובמקום שהיא תפיע על המותג מתחכומה, קרה ההיפך. הוא נשף עליה רוחות חזקות של עממיות.

בקיצור מי שאוהב את קליגולה ואת סנדרה, בטח אין לו בעיה עם זה שהפרזנטורית-עורכת-סטייליסטית של המותג אוהבת לבוש ולנעול בראש חוצות כל טרנד אובר-פופלרי ומשומש ולהאדיר אותו באמונה רבת התלהבות. וגם בטח לא מפריעה לו הנטייה שלה לצחקק ולהסתחבק עם המארחים שלה בטלוויזיה במקום להגיד משהו מעניין.

מי שלא אוהב את סנדרה, ישמח לפחות בצדדים המתוחכמים של הקטלוג ויתעצבן רק מארבעה דברים. אחד: לסנדרה יש עיניים קטנות ובכל זאת היא מתעקשת להצטלם בראש מורכן כשפוני נופל לה על העיניים ומציל עליהן עוד יותר. נוראא.
שתיים: סנדרה מצטלמת עם חולצה שהצווארון שלה מורם ובשיזוף מלאכותי מוגזם. אוחח. שלוש: היא מכנה את הקוראות "בנות" בדבר הפתיחה שלה, כמו מ"כית מעצבנת בטירונות. ארבע: היא מתעקשת להיות סלב למרות שהיא הכי סייד קיק ולבעלה השף, משה שגב, יש מדור עם מתכוני קיץ בתוך אותו קטלוג הנעליים. למה? כי זה דביק.

בקיצור, לדמיין את סנדרה בסנדלי קליגולה מבד שנקשרות מעל הקרסול, עם חרוזים בשלושה צבעים, יושבת עם בעלה באיזו מרפסת שמש ואוכלת את הסביצ'ה שהוא ממליץ עליה בעמוד 32, עושה תחושה של תכשיטי ברבי מפלסטיק לילדות קטנות. לא ממש כמו הדבר האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully