וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לנמש לעלות

שני פישר

23.5.2006 / 10:33

לתהילה גוטליב מהעסוקות שבמאפרות הארץ ומי שעושה קבוע את נינט, אגם וליהי אלון, יש אג'נדה: כיפאק לנמשים

תהילה גוטליב, מאפרת עם רקורד של ארבע שנים אינטנסיביות בתעשייה, איפרה את כולן, מנינט דרך ליהי אלון ועד אגם רודברג. כיום היא עובדת עם הצלמים המובילים בארץ, עם מעצבי השיער הנחשבים בפרוייקטים הנחשקים, בהפקות האופנה היוקרתיות ביותר והיד עוד נטויה.

כילדה, אפילו בחלומותיה הורודים ביותר לא תיארה לעצמה גוטליב שיזדמן לה לגעת, עם צללית ורודה בעפעפיו של הזוהר. היא נולדה וגדלה בקיבוץ דתי וסיימה את לימודיה במגמת עיצוב אופנה בתיכון שומר מצוות בבני ברק. אחרי הצבא, כשכולם נסעו להתקרחן במסיבות פול מון בקופנגן, גוטליב עשתה את "הטיול הגדול" דווקא בצרפת. במשך שנה היא שוטטה בסמטאות פריס ובמרחבי הפרובנס וחיה ושאפה אופנה מצרפתיות אורגינליות. כשחזרה ארצה העתיקה את מגוריה למילנו של ישראל - תל אביב, ונרשמה ללימודי עיצוב אופנה וללימודי איפור ב"איל מקיאג'". עוד בעיצומם של לימודי האופנה היה זה כבר מקרה אבוד, תהילה לקתה בקדחת האיפור.

אוהבת זהובים

מה שבולט בפניה של תהילה גוטליב אלו הנמשים והעדר האיפור. "הסנדלר הולך יחף" היא אומרת על הרגלי האיפור שלה, ה"משונים" לכאורה בהתחשב בכך שהתמחותה היא איפור. דרך התבוננות בעבודותיה ניתן לראות שפניהן של הדוגמניות המנומשות מכוסות במייק אפ קליל בלבד שמאפשר לנמשים שלהן לככב.

תהילה מאפרת בכל סגנון אך נשארת נאמנה לתווי הפנים ומעדיפה להשתמש באיפור טבעי מאשר ב"איפור מלחמה". היא לא מקדמת דווקא מראה יומיומי, אך גם לא אוהבת מראה פלסטי. הזהובים, הורודים והשחורים הם הגוונים המועדפים עליה כיוון שהם מחמיאים לכל בחורה ומאפשרים תיקונים והדגשות של תווי הפנים.

לשכוח מהחוקים

על אף שבימים אלה גוטליב מאפרת בעיקר בטלוויזיה, בפרסומות ובהפקות אופנה, היא יותר מכל אוהבת לאפר כלות. הכלות, היא אומרת, לא מסתכלות, כמו הדוגמניות, על האיפור כעבודה, אלא בהערכה ובהתרגשות שכן מדובר ביום החשוב בחייהן.

המוטו שלה באיפור כלות הוא להיפטר מכל החוקים המקובלים. "הכי חשוב להכיר את הכלה, להיות קשובה לה, לזרום איתה באופן שתהייה מרוצה, נינוחה ועדיין דומה לעצמה".

המוצרים בעלי הערך הפיננסי הגבוה ביותר בתיק האיפור שלה הם המייק אפים, הנושאים ברובם את הלוגו של דיור. אין לה בעיה להשתמש בגלוס יותר זול, היא אומרת, אבל המייק אפ יותר מדי משפיע על מראה הפנים בכדי לזלזל בו.

טיפים נוספים של גוטליב למתאפרות הישראליות הן כדלקמן: כדאי לבחור בקרם פנים מיימי כבסיס למייק אפ ובגלל מזג האויר הלח כדאי להצטייד במייק אפ עדין ונוזלי שמשתלב עם העור ומתאים לאקלים הים תיכוני. לאלו שאינן מצטיינות בשימוש בצלליות - עדיף לזנוח אותן ולהשתמש ברימל, סומק וגלוס שיביאו לתוצאות לא פחות מרשימות.

תהייה לסיכום

מוזרה בעיני העובדה שגוטליב, מהמאפרות היותר עסוקות בארצנו, היא עדיין שם ופנים אנונימיות עבור הציבור הרחב. בעוד שמתוך שינה נצטט את מרכיבי התפריט הדיאטטי של נינט, עדיין לא נדע דבר על המאפרת שלה. ניראה לי שהתשובה נעוצה בתרגום המקומי העלוב. פה, הפכו make up artist למאפר. הרי לא יקום הבנאדם שיעיז לקרוא למישל מרסייה ספר ולא מעצב שיער. אז אחרי שנגענו בתהילה, אולי ניתן לה את הכבוד שמגיע לה?. "מאפרת", כתבתי, "אמנית איפור", אני מתקנת. ועכשיו תורכם לשנן.

את תהילה ניתן להשיג ב- 0505914725

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully