וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסינו את מגבוני השיזוף החדשים

25.5.2006 / 8:40

לכתבת הלבנבנה שלנו יצא גוון כתום

חברת Tantowel משיקה בארץ שיטת שיזוף חדשה – מגבוני שיזוף לבנים ולחים שאחרי שמעבירים אותם על העור, אמור להופיע גוון שזוף כארבע שעות אחרי המריחה, לפי הבטחות היצרן.

המוצרים מתחלקים לארבעה סוגים: מגבוני הכנה (X-Foilator) למגבון השיזוף, מגבון השיזוף לגוף (Evolution), מגבון לשיזוף הפנים (Tantowel), מגבונים לשיזוף אינטנסיבי ומגבון תחזוקה (X-Tend) לתוצאה מתמשכת.

לדברי החברה, המוצר פועל על אנזימי תאי העור ומכהה את הפיגמנטים של המשתמש לפי הגוון הטבעי שלהם, כך ששני אנשים שונים יקבלו גוון שונה לגמרי אחרי שימוש במוצר.

במגבונים נמצא רכיב ה-DHA, שיוצר את האינטראקציה עם האנזימים בשכבה החיצונית של העור והוא אינו יכול לחדור שכבה זו. לנשים בהיריון, לעומת זאת, אסור להשתמש כלל במגבונים.

איך משתזפים אשכנזים?

מדדנו את המוצר החדש והתברר שמומלץ להשגיח על האופן שבו מעבירים את המגבון על העור. אם מעבירים את המגבון על העור בצורה לא אחידה או סימטרית, גם התוצאה הכתמתמה על העור תישאר לא סימטרית. העור הרגיש קצת מגורה אחרי מריחת המגבון ואחרי ארבע שעות השתרע כתם גדול וכתום על הירך של כותבת שורות אלה, בדיוק במקום בו היא סובבה בנדיבות את המגבון. הוא עבר רק אחרי שבוע.

לכותבת שורות אלה אין גוון עור יוצא דופן אלא אשכנזי-חיוור נפוץ ואם לה יצא כתום, זה יכול לקרות גם לכם. היצרן טוען שאת הגוון הכתום מקבלים כשלא ממלאים אחר ההוראות במדויק. לשיקולכם.

מחירים: גוון טבעי: 10 יחידות פנים או 5 יחידות גוף: 160 ש"ח
גוון מחוזק: 10 יחידות פנים או 5 יחידות גוף: 190 ש"ח
לבירור נקודת המכירה הקרובה: 1-800-337-626

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully