וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את רוצה אותי עדין

רותם רוזנטל

28.5.2006 / 9:55

הספר של יונית לוי הוא נגד אגו גדול של ספרים ומתכנן גלריית סטיילינג גדולה בנמל ת"א. אילן גורי מספיד את הפוני הקצר

"כשהקיץ מגיע, הבלונד מתחיל לזהור", אומר בקול רך מעצב השיער אילן גורי, "העונה, הפוני הקצר מתחיל להיעלם והדירוגים יהפכו למאוד חזקים וחדים. השיער יתחלק לשני אורכים עיקריים- ארוך ובינוני. באופן כללי, למרות הטרנדים, לא כדאי לכפות שום סגנון על אף אחת. יש יותר מדי נשים שמסתובבות עם טראומות ממעצבי שיער. האישה הישראלית מאוד מטופחת ובימינו גם מאוד לחוצה ולכן מעצב שיער תמיד צריך המון סובלנות, עדינות ורכות.

"יש הרבה מעצבי שיער בארץ שחושבים רק על הכסף ולא מבינים שיש דברים, כמו החלקה יפנית, למשל, שלא מתאימים לכל אחת", מקטרג גורי לרגע, "אבל מצד שני, התחום בארץ מאוד משתפר ומתמקצע. מאד נהניתי לראות את כל הספרים עובדים ביחד בתערוכת ביוטי פרו שנערכה לפני שבוע. הייתי רוצה שספרים יניחו סוף סוף את האגו שלהם בצד, יתקבצו לעבודה משותפת פעם בשנה ויפרגנו אחד לשני עם ראש פתוח".

אוהב רגוע

גורי (32), שלא מהסס לשלוח קארמה חיובית לכל כיוון, הוא פצצת אנרגיה רגועה. מלבד עיצוב שיער להפקות טלוויזיה רבות (תוכנית הבוקר של גידי גוב, עיצוב שיער בלעדי ליונית לוי, "מועדון לילה" של ארז טל ובזמנו גם "טירונות", "מילואים" ו"קחי אותי שרון". רשימה חלקית בלבד), גם שוקד על הקמת ליין מוצרי טיפוח ומנסה להקים גלריה שתציג עבודות של אמני איפור, שיער וסטיילינג בנמל תל אביב, לא רחוק מהמספרה שלו.

"מדובר בפרויקט נפרד לגמרי מהמספרה", הוא מחדד, "אני רוצה לקחת טאלנטים שעובדים איתי ולשנות להם את המראה לגמרי, לצלם אותם ולהציג את העבודות. את דמי הכניסה מהגלריה נתרום לצדקה".

לא מזמן הסתיימה גם העבודה על צילומי קטלוג הקיץ החדש שלו, שצילם אלקס ליפקין. הפעם רק דוגמנית אחת, קטיה גלי היפהפייה, שהתפרקדה על שטיח עתיק. הקונספט: קלאסי מינימליסטי. "צילמנו מראה קלאסי, קז'ואל וגם קצת Fאנקי".

חלוץ בנמל

גורי הקים את המספרה בנמל תל אביב לפני שבע שנים ולא מעט טאלנטים שאת שמם הוא מסרב לחשוף פוקדים אותה בקביעות. "הייתי בין הראשונים שזיהו את הפוטנציאל של המקום. אז היו פה רק חנויות קרמיקה אבל הרגשתי שיש כאן משהו, שהרצפה מדברת אליי, זו תחושה שאי אפשר להסביר. אני מאוד אוהב ים, אני גולש מגיל 13 ועד היום הים הוא אחד התחביבים האהובים עלי. נראה לי שיהיו לי כאן עוד הרבה שנים טובות".

יורדי הסירה 1, נמל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully