וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שיער טבעי. מולחם

רותם רוזנטל

29.5.2006 / 9:42

מעצב השיער רוני פרנקל מודיע: הגיע הזמן לקנות קשתות רחבות ולהלחים. בהמשך: צרור טיפים משכנע

לפי מעצב השיער רוני פרנקל, מי שיצא לו לעצב את השיער של מדונה וביורק במהלך עבודתו באמ.טי.וי אירופה ומעצב היום, בין היתר, את המראה של התוכנית "השמינייה", את אליענה בקייר, שדרנית הספורט מורן ברק, שיר ביטון ועומרי רוטברג מ"כוכב נולד", מראות הקיץ הקרוב ינועו בין מראה זורם וסגנון טבעי, שיכלול גם "הלחמות שיער קבועות סטייל פריס הילטון. התחכום העונה ייווצר דווקא בזכות מראה הרגע-יצאתי-מהבית-והשיער-הסתדר-מעצמו", מפרט פרנקל, "השיער מעט סתור ואינו דרמטי אלא נשי. הסגנון הטבעי מאוד בולט העונה. השיער מעוצב בסגנון קז'ואל לא טרחני וייראה פשוט סקסי, מראה קייצי סטייל הקרנבל בברזיל.

"גם התסרוקות לערב יהיו קז'ואליות, עם שיער אסוף כלפי מעלה או אחורה בקלילות. הרעיון הוא עיצובים שהתקבלו במקרה ללא תכנון מוקדם. לכן גם את הזוהר יעניקו סיכות ראש נוצצות או אביזר דומה. הקשתות חוזרות לאופנה בגדול; רחבות בגוונים כהים מקטיפה או סאטן שמונחות גם הן באדישות מעושה בקדמת הראש".

והנה כמה טיפים

עד שתספיקו להתאמן על הטלת אקססוריז על הראש, כדאי להתחיל לטפל בשיער. פרנקל מפציץ עם צרור טיפים אינטיליגנטים בתכלית: "קודם כל, מומלץ להגיע לספר כדי שיאבחן את סוג השיער. כך אפשר להתאים את סוגי הלחות ולשמור על שיער בריא ורך בכל תקופת הקיץ. בתחילת הקיץ מומלץ להסתפר תספורות מדורגות. הן יעילות במניעת שיער יבש ומעניקות מראה סקסי, רך וטבעי. כדאי להשתמש גם במסכת הזנה לפחות פעמיים בשבוע. יש להשאיר אותה למשך חצי שעה בכדי לשמור על ברק השיער.

"אם הולכים לים או לבריכה מסתכנים, כמובן, בחשיפת השיער לשמש. מומלץ לחבוש כובע או להשתמש בטיפות סיליקון על בסיס יומי. לבעלות השיער המתולתל כדאי להשתמש בקרם לחות ומוס ביחד, שכן השילוב מעניק רכות לשיער ומעצב את התלתלים למרות מידת הלחות הגבוהה. בקיץ מומלץ גם להימנע מצביעת השיער בגוונים אדומים, כמו נחושת, ערמוני, או סגול, מכיוון שהלחות והשמש גורמים לדהיית הצבע ולמראה חסר ברק".

הוליווד שיק

בניגוד לפשטות המעוצבת של המראה היומיומי, לכלות צופה פרנקל עונה נוצצת ונפוחה: "אני קורא לזה הוליווד שיק. מראה קלאסי וזוהר, היישר מהשטיח האדום. השיער מורם מעלה בעיצובים מסוגננים, ובעזרת תוספות שיער אפשר ליצור מיצגי שיער מעודנים אך בעלי נוכחות מרשימה. החלק העליון של השיער, בין אם מדובר בשיער חלק או גלי, נפוח ולא צמוד לקרקפת. השיער האסוף אמור לחשוף פנים נוצצות. התסרוקת העונה אפילו גונבת קצת את ההצגה לשמלה. לשיער מתווספים תכשיטים נוצצים, אבני חן בוהקות ויקרות או פרחי משי רומנטיים".

הגזרה המהונדסת שייכת לרטרו לשנות ה-70' וה-80'. "כרבולות הPאנק עברו מהעולם והשאירו אחריהן הבזקי צבע בולטים בגווני כחול, ורוד וירוק. הרעיון הוא ליצור מראה אופנתי ולא צעקני. גם התסרוקות הקצרות מקבלות נפח בחלק העליון של הראש עם משחקים בווקס, ג'ל וספריי.

"דירוגים מלאי נפח מתחילים כבר מהקודקוד ולא רק בצדי הראש, וגם התלתלים הפתוחים בגרסת אפרו מעודכנת או בסגנון נערות דיסקו עושים קאמבק. למרות ההתקדמות הטכנולוגית וההחלקות היפניות המוצעות בשוק", מסכם פרנקל, "נשים רבות, גם בארץ, קיבלו מעין אישור לחשוף את הטבע שלהן ואת התלתלים הטבעיים.

"אפילו מדונה החזירה העונה תסרוקות של סוף הסבנטיז ותחילת האייטיז עם חיתוכים ונפח קופצני כמו של פעם. אם נסתכל היטב בטרנדים החמים העונה בתחום האופנה נגלה תכשיטי ענק, עקבים גדולים, תיקים וחגורות – הכל רחב וגדול מתמיד ובאופנה כמו באופנה – היא מגיעה גם לשיער".

רוני פרנקל, איפור ועיצוב שיער, בן יהודה 210, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully