וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצה למרחקים ארוכים

הדס שואף

31.5.2006 / 9:52

בלי חולצות צמודות וג'ינס שנחתכים בברך. רינה צין יוצרת בהתמדה אופנה רגועה ומעניינת לנשים עם אנרגיות טובות

בבוקר קיצי וחם של סוף חודש מאי, הציגה רינה צין את קולקציית הקיץ שלה בגלריה פרימיטיב החדשה ביהודה הלוי בתל-אביב. הקולקציה החדשה נקראת "אמטיפוס" ומחולקת לשלוש קבוצות עיקריות. ההשראה מגיעה משלוש דמויות נשיות שחיו על התפר שבין המאה התשע עשרה למאה העשרים: אמיליה ארהרט (הטייסת האמריקאית הראשונה), מארי קירי (המדענית הראשונה שקיבלה פרס נובל), והרקדנית מאהטה הארי (שעסקה בביון). באווירה נעימה ושקטה עלו בזו אחר זו דוגמניות במערכות בגדים הרמוניות ולבישות.

המבטים הרציניים והמפוחדים משהו של הדוגמניות, שנעו בכבדות תיאטרלית, העלו בי את החשד שמשהו מוזר שאני לא ערה אליו קורה מסביב. אבל בהמשך התברר שהכל בסדר ומדובר בהוראות בימוי ששאפו להעניק נופך של חשיבות לתצוגה.

הרוך שליווה את העיצוב והצבעוניות הבהירה של הקיץ התמזגו באופן מושלם וחכם בחלל שעוצב כחדר שינה נקי ויצרו אווירה של בוקר בהיר ורענן עם הרבה אנרגיות טובות. תמימות, ניקיון ואפילו קצת ילדותיות פה ושם אפיינו את פרטי הלבוש ואת הסטיילינג המאופק.

לא יומרנית

משהו בעיצוביה של רינה צין יוצר ומזכיר שילוב של שנות החמישים עם אלמנטים תקופתיים מתוך הסרט הנודע "זיכרונות מאפריקה". בנוסף, אי אפשר להתעלם מהניחוח הנוסטלגי הרב שרינה מטפטפת לכל עיצוביה.

לא תמצאו בקולקציה את הגימיקים האופנתיים הכי חמים של הקיץ הזה, כמו מכנסיים באורך ברך, טייצים וג'ינסים צמודים המלווים בטוניקות משנות השמונים.

מאידך, יש פה קולקציה נשית וזורמת שממלאת, לעניות דעתי, משבצת חשובה מאוד בעולם האופנה המקומי. יש הרבה בגדים לצעירות שמקדשים את מבנה הגוף הרזה והאתלטי וחסרים בגדים לנשים שנראות קצת אחרת ומחפשות משהו שונה, אולי קצת על- אופנתי בגזרות יותר חופשיות. לצין אין יומרות עיצוביות מנופחות. היא יוצרת בחן רב קולקציה טובה, נשית ולא מאיימת עם אורך חיים רב.

קבוצה רכה

שלושת הנשים ההיסטוריות אותן בחרה רינה כהשראה מייצגות למעשה שלוש קבוצות עיצוב עיקריות: בקבוצה הספורטיבית יש מערכות יום ספורטיביות עם מגוון של חולצות אריג, גופיות גבריות וחולצות סריג.

בקבוצה הניסיונית יש מכנסיים עם מפשעה ארוכה ומגוון רב של חצאיות. בקבוצה הרכה – פריטים חושניים שמבליטים את קימוריה של האישה. הצבעוניות כוללת גוונים טבעיים כירוק, חום, חאקי, מוקה ובז' וכן צבעים כאדום, שחור, אפור ולבן.

מידות: S_XL
מחירים: חולצות סריג וגופיות 265-490 ¤, חולצות בד490-690 ¤, מכנסיים 540-790 ¤, חצאיות 590-1490 ¤, שמלות 890-1290 ¤, ז'קטים 690-840 ¤.

תל אביב: דיזנגוף 216, כיכר מסריק (עודפים) יבנה: אגוז 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully