וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולצ'ה וגבאנה רוצים פלאפל

רותם רוזנטל

3.6.2006 / 9:34

דולצ'ה וגבאנה משיקים ליין אקססוריז ראשון ומפנטזים לעצב בהשראת ישראל. ידעתם שתליוני יוניסקס מחזקים את הערך העצמי?

בשנות השמונים העליזות אי אפשר היה למצוא בית שאין בו תיק עם חיקוי לגוצ'י, או ג'ינס ליוויס עם שגיאת כתיב קלה וחיננית בתווית. ככל שהייצור ההמוני הלך והתפתח בעולם, כך נהיה קל יותר לרכוש, לרכוש ולרכוש את כל מה שנראה נוצץ ואפשר לשלם עבורו במטבע שחוק. בעולם שבו קל כל כך למצוא חיקוי לכמעט כל תכשיט נדמה לפעמים שכבר כדאי לוותר על האורגינל. גדי גולד, מנכ"ל תכשיטי רויאלטי שמשיקה בימים אלה אוסף תכשיטים בלעדי של דולצ'ה וגבאנה, חושב אחרת.

"קניית תכשיט אמיתי מחזקת את הערך העצמי", קובע גולד, "אנשים קונים אורגינלים בראש ובראשונה כי הם מפתחים יחס רגשי לכל מותג ולערכים שהוא מנסה לייצג. ערכי המותג, כפי שכל אדם תופס אותם, קושרים את עצמם אליו ואל הערך העצמי שלו. מהבחינה הזו, קניית תכשיט מזויף מנוגדת לאינסטינקט. חוץ מזה, אפשר לקנות אורגינל שהוא לא מאוד יקר. אחרי הכל, אנחנו לא מדברים כאן על ואן גוך. שימי לב שאנשים מעדיפים לקנות נעל של נייקי ב-400 ש"ח בשביל האיכות ולא להסתפק בחיקוי זול. אם מישהו יודע שהוא קונה זיוף, כל מה שהמותג אמור לייצג לא יפעל עליו כראוי".

ליין האקססוריז החדש של דולצ'ה וגבאנה לא נופל לקטגוריית התכשיטים האמיתיים במחירים סבירים, אלא אם לא איכפת לכם לשלם 550 ש"ח לתליון מוכסף או מוזהב מפלדת אל חלד. אם נמשיך לרגע את דבריו של גולד – אם תוכלו להרשות לעצמכם את מחירי הליין, תקבלו ערכים מבוססים של מגניבות עולמית. הקולקציה היוניסקסית מורכבת משרשראות, דיסקיות, צמידי עור, טבעות ועגילים. רוב התכשיטים בסדרה עשויים מפלדת אל חלד, חלקם משולבים בריקועי פלדה, עץ, סמלים או בלוגו המותג.

"קו התכשיטים החדש נחשף באיטליה לפני חמישה שבועות", מספר גולד, "כשצמד המעצבים ליוו אותו ופיתחו אותו באופן אישי. זו הפעם הראשונה שדולצ'ה וגבאנה משיקים ליין אקססוריז והשיקו אותו בו זמנית בישראל ובאירופה. הם מאוד קשובים לצרכים של השוק המקומי", הוא מפרגן, "והם זוכים כאן להצלחה רצינית. מרגישים שהיה צימאון בשוק, בעיקר בקרב גברים, לאפשרויות נוספות של אקססוריז. אחרי הכל, יש אוריינטציה חזקה בין השוק הישראלי לאיטלקי. עכשיו הם רוצים ליצור ליין בהשראת ישראל ולשווק אותו לשוק האירופאי".

טווח מחירים: 550-1,690 ש"ח
לבירור נקודת המכירה הקרובה ביותר: 03-6437108 (סניף קניון רמת אביב, תל אביב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully