וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיו מיו ליד אשכרה

הדס שואף

1.6.2006 / 9:00

רועי תומר, הבן של "עדה בכיכר", פתח את "עדל'ה" - חנות עודפים משתלמת למותגים של מעצבי על ברחוב ירמיהו המתעורר

צריך להתחיל לשים לב לרחוב ירמיהו התל אביבי שמתחדש אט אט. מלבד בתי הקפה והחומוסיות הידועות, מתעוררות ברחוב בנמנום מפוהק גם חנויות בגדים לא רעות. קצת אחרי החומוס של אסף, לא רחוק מקולנוע פאר, החליט רועי תומר (בנה של עדה, מבעלי חנות המותגים מכיכר המדינה "עדה בכיכר") לפתוח חנות קטנה ומשובחת לעודפי מותגים של מעצבי על מכיכר המדינה. הבגדים, שיובאו מחו"ל ונלקחו מחנויות כמו אגט, אמור ועדה בכיכר יימכרו בכמויות קטנות ובמחירי עודפים אמיתיים המגיעים גם ל-60% עד 90% הנחה.

ייחוסו המיוחד של תומר (אביו בן-זוגה של ירדנה ארזי ואמו זוגתו של קובי אושרת) כמו גם ניסיונו המקצועי העשיר כיזם אורבני ותיק (למד תקשורת בארה"ב, עבד אצל חיים סבן, השתפשף בעולם המסעדנות והברים ועסק בהפקות) הובילו אותו אל המיזם הנוכחי. את החנות הוא שיפץ לבד, עם עוד כמה חברים. השילוב של רצפת עץ עם גוונים לבנים ודומיננטיים, תא הלבשה מקטיפה אדומה והגינה הקטנה והמטופחת שדרכה נכנסים לחנות יוצרים אווירה נעימה ומזמינה.

בין המותגים הרבים בחנות ניתן למצוא את קוואלי, דולצ'ה וגאבנה, גוטייה, מיו מיו, ג'רבו , רליג'ן, ויקטוריה בקהאם, הג'ינסים של AG, פרנקי B ועוד. בנוסף, יש בחנות גם אביזרי אופנה ונעליים של מעצבי על כמו ויויאן וסטווד, גוצ'י, ועוד. תומר מציין שהדבר שהכי חשוב לו הוא לבנות קהל לקוחות קטן ונאמן, שעל טעמו יוכל לבסס את הפריטים בחנות. כך הוא מקווה לגרום ללקוחות להרגיש שבגדים עוצבו ונתפרו במיוחד בשבילם.

מחירים: 300-350 ש"ח בממוצע (יש מחירים שמגיעים גם לכמה אלפי שקלים)

ירמיהו 44, תל-אביב, info@adale.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully