וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוגורט הקוסמטי

שני פישר

1.6.2006 / 9:05

הוא נראה כמו יוגורט, מריח כמו יוגורט וכתוב עליו שהוא יוגורט. קו מוצרים חדש מבלבל לכתבת האיפור שלנו את עור הפנים

למה יוגורט באמצע החיים? כי זה מה שנמצא בתחליב הרחצה החדש SEDA. אולי לא מתפקידי, בחורה שהקינוח המועדף עליה הוא לחם שחור עם שוקולד השחר, לכתוב על חידושים. ואולי לכן ניגשתי, עם מידה לא מבוטלת של ספקנות, למוצרי הטיפוח החדשים על בסיס יוגורט הנקראים SEDA. מה לעשות, אף אחד לא הבטיח לטכנופובית גאה שכמוני חיים קלים בשנת 2006.

הרעיון להעתיק את המרכיבים התזונתיים של היוגורט למוצרי הטיפוח נראה פתאום כמו "איך לא חשבנו על זה קודם?". ובכן, למרבה האכזבה כבר חשבו על זה קודם, בתפוצות, וחברת דנשר הקדימה לפתח את המוצרים בארץ הקודש. וכך נבראו להם תחליב רחצה, קרם גוף וקרם גוף ספריי במגוון ניחוחות פירות העונה.

יש בעיה רצינית עם מוצרי SEDA- לא רק שהם מכילים מרכיבים מהיוגורט, הם מעוצבים בדיוק כמו יוגורט ובאנגלית רהוטה כתוב עליהם בשחור על גבי לבן YOGURT. קטונתי להבין את הקו השיווקי שעומד מאחורי רעיון זה, שהיה גורם לי, באופן אישי, להתבלבל ולהאמין שהגעתי למחלקת מוצרי חלב בסופר. רק נותר לקוות שמוצרים אלה לא רעילים, שכן עבר בראשי תרחיש בו אב, בתום לב, משקה את ילדו בקרם גוף, לפחות זה יותר מזין משוקולד.

להריח כמו אגס, להרגיש כמו קיווי

הסקפטיות נעלמה כלא היתה ברגע שהתנסיתי במוצרים. הופתעתי לגלות שיש אפיל מסוים בלהריח כמו אגס, קיווי ומלון (כולם ביחד), ולא במסגרת שייק על בסיס חלב. בהתחלה התעורר בקרבי רעב שבעקבותיו עליתי על סטארט אפ: לצרף לכל מוצר SEDA מיכל פרילי ענק. אחרי שאכלתי ושבעתי, אני מוכרחה להודות שמדובר בריח טוב, אף אוסיף ואומר - הטוב ביותר שהרחתי לאחרונה, ומכאן הכל משתפר. אז מה אם יש פה איזושהי בעיית מגדר קלה? אם אנשים משנים את מינם על ימין ועל שמאל, למה שהיוגורט לא יעשה את זה?

המוצרים הריחניים התגלו כנעימים מאוד לגוף ומעניקים לחות במידה הרצויה ולכן הם שווים בדיקה, גם במחיר פרידה מהסבון עם אפס ערכים תזונתיים שמלווה אותנו כל חיינו. המחירים יותר משווים לכל נפש: תחליב רחצה – 20 ש"ח, קרם גוף – 30 ש"ח, קרם גוף ספריי: 25 ש"ח וקרם גוף מועשר ביוגורט (ועדיין לא למאכל): 35 ש"ח.

היצרנים מבטיחים שהמוצרים, בניגוד ליוגורט, יזכו לתוחלת חיי מדף ארוכה של כמה שנים טובות וכי אין צורך בקירור. מבדיקה במחלקת מוצרי חלב בסופר גיליתי עוד ממצא מדהים- מחיר מוצרי SEDA ביחס לתכולה זול בהרבה ממחירו של יוגורט ממוצע בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully