וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אופנה ותרבות ניגרית בתיאטרון גבעתיים

רותם רוזנטל

4.6.2006 / 11:09

מתי ראיתם לאחרונה תצוגת אופנה מניגריה? בשבוע הבא תוכלו גם לראות סרט נוליוודי ולבחון יצירות אמנות מניגריה

פסטיבל תרבות ניגריה, “Exploring the Wonders of Nigeria", ביוזמתה של אשת השגריר מרי מנזו, יציג את תרבות ניגריה בתיאטרון גבעתיים בשבוע הבא. לדבריה של מנזו, היא יזמה את הפסטיבל כדי לחשוף לעולם בכלל ולישראל בפרט את הצדדים החיוביים והפחות מוכרים של ארץ מולדתה. בין התאריכים 12-13.6 תיערך בתיאטרון מדי ערב תצוגת אופנה, הקרנה של סרט "נוליוודי" ניגרי, מופעי מחול ותערוכת ציור ופיסול, שתינעל ב-17.6.

תצוגת האופנה תחתום כל ערב ויוצגו בה דגמים של מיטב מעצבי האופנה הניגרים. תשע דוגמניות שהוטסו ארצה יטופפו על המסלול בבגדים שיבהירו את האופן שבו האופנה הניגרית משלבת את המסורתי (בדי האסוק, האדיר והקמפלה) עם עולם האופנה העדכני.

הפסטיבל יפתח מדי ערב עם הסרט "Explosion – Now or Never", בבימויו של טקו בנסון האפריקני. זהו מותחן מבית היוצר של התעשייה הנוליוודית שמייצרת אלף סרטים מדי שנה. הסרט מוקרן לראשונה מחוץ למולדתו, באישור הבמאי, והוא עוסק בדרכי הפעולה של ארגונים מפוקפקים שונים שפגעו בשמה של ניגריה בעולם. הסרט ילווה ברב שיח בהשתתפות מומחים מתעשיית הסרטים הנוליוודית (כניסה חופשית).

אחרי הסרט ייערך המופע “Nigerian Electrifying Legs": מופע מחול מלווה בכלי נגינה עממיים שמשלב מוזיקה ושירה מששת מחוזות ניגריה (מחיר הכניסה למופע ולתצוגה, 85 ש"ח).

תיאטרון גבעתיים, דרך השלום פינת יצחק רבין (רמז 40), 03-7325340

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully